Jump to content

שחר צהוב

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

657 profile views
  1. ברור שאני מבסוט מההדחה של חיפה אתמול, אבל במבט יותר רחוק זה יכול להיות לנו בעייתי. עכשיו כשהבלון התפוצץ להם, הם יעשו שינויים גדולים לעונה הבאה, בעיקר בעמדת המאמן. אם הייתה להם אשליה שהכל בסדר הם היו ממשיכים עם הבינוניות, אבל עכשיו הם נכנסו למירוץ אחרי בכר. עם כל המלחמה שעוברת עלינו, החלק היותר קשוח עם חיזבאללה עוד לפנינו, ואני לא רואה שחקנים זרים או מאמנים זרים ברמה גבוהה מגיעים לפה. אני מקווה שמכבי חושבים בכיוון של בכר, ואם זה באמת המצב העובדה שגם חיפה בתמונה היא לא לטובתינו.
  2. עתידות בזוקה- כל הפסד נקודות של חיפה בפלייאוף ישווק ע"י חיפה והתקשורת כתוצאה של החלטת בית הדין, כמו התירוצים של דגו אחרי המחשק נגד ריינה.
  3. עבר את דוד לביא במקום השמיני והשתווה למלמיליאן במקום השביעי בכל הזמנים.
  4. המהפך של זניט היה מהיר, 20 דקות ונגמר לפני שהבנת מה קרה, היום זה סבל שנמשך על פני 120 דקות. סיוט
  5. שונא את המוזיקה אחרי גול מכל הסיבות שהזכירו פה, אבל אתמול האות של שירים ושערים היה מרגש. צלילים שמחזירים לשבתות בילדות וגרמו לנוסטלגיה במיטבה. מה שכן, צריך להשאיר את זה כחד פעמי רק אתמול ולהפסיק עם המוזיקה אחרי גולים.
  6. מדויק. העובדה ששניידר הגיע ומהר מכר למישהו רציני כמו גולדהאר היא נס. אין כאלה בכדרוגל הישראלי פרט לשחר בחיפה. לא היה חסר הרבה שנהיה כמו בית"ר או הפועל היום (שזה בעצם מה שהיינו עם לוני). רק לראות את בעלי הקבוצות בליגה גורם לי לפחד מהיום שגולדהאר כבר לא יהיה פה.
  7. מה ההבדל במצב הביטחוני היום לבין מה שהיה לפני שלושה שבועות? סתם זיינו את הדרבי והמשחקים נגד חיפה עם חצי איצטדיון ריק.
  8. הנושא הזה עשה לי פלאשבקים לימים של חטיבת הביניים והתיכון. איזה דיכאון היה להיות אוהד מכבי. אני לא אשכח איך אחרי אחד המשחקים ב2007/8 הייתה מסיבת עיתונאים של לוני לגבי הפרסומים על רכישה של מכבי. עמדנו אחרי המשחק 20-30 אוהדים מול טלויזיה קטנה שמישהו הוציא מאיזה מוסך או מסגריה ליד שער 5 וראינו את זה כאילו מדובר בהצבעה באו"ם בכ"ט בנובמבר. זה עד כמה היינו מיואשים וחיכינו כבר לשמוע שיוצאים לדרך חדשה.
  9. הוצאת לי את המילים מהפה. אני מרגיש לפעמים שאני קצת מכריח את עצמי לעקוב באותה דריכות אחרי מה שקורה בליגה ובמכבי כדי להמשיך כרגיל, אבל זה פשוט לא אותו דבר. הלוואי ומתישהו העונשים של בית הדין יחזרו להיות מה שמטריד אותי בחיים.
  10. זוכר מישהו שתי שורות מעלי עם טרנזיסטור שמדווח מה קורה באשדוד. כל שתי דקות התוצאה עולה.. אבל דקה אחרי השער של פרוחננקובס, הוא צועק "5-1 לחיפה!" ואנחנו שמחנו יותר מאשר שמחנו בגול דקה קודם. עונה שהייתה מעין נקודת אור בודדה בתוך 17 שנים של בעיקר חושך.
  11. בחו"ל המלחמה פה נראית נוראית כמעט כמו אוקראינה, וכל נקודה בישראל היא לא בטוחה. אבל בסוף חמאס הוא לא רוסיה, וברגע שצה"ל יכנס לעזה לאט לאט הירי יפסק ונחזור לשגרה תוך זמן קצר, גם אם יקח חודשים רבים עד שינקו את כל המחבלים הנאצים משם.
  12. תקדים מסוכן. קודם כל זה ניצחון לטרור. דבר שני זה יתן לגיטימציה להרחקה של כל משחק בינ"ל מהארץ כמו במהלך האינטיפאדה. כרגע המצב לא מאפשר לשחק, אבל אם לא תפתח חזית בצפון, כמה שבועות ונחזור לשגרה ברוב הארץ. אף אחד לא יודע מה יהיה, אבל יכול להיות שעד דצמבר כבר לא יהיה ירי רקטי משמעותי מעזה.
  13. הנהלת הפועל עשתה תרגיל מדהים. הרי לפתוח את 13 היה פותר הכל, אבל עכשיו הם נהנים מדרבי בלי קהל מכבי (וכולם פה יודעים שזה אומר הפסד למכבי), גם הקהל שלנו מסוכסך, ולפי התגובה של הפאנטיקס יכול להיות שבמשחק הבא נקבל אירוע שיגרור הורדת נקודות. התמנון האיראני קטן ליד הפועל. הביאו אותנו למצב שלא משנה איזו החלטה מכבי תיקח נדפקה לנו העונה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.