Jump to content

הלב_הוא_שוב_ישמח

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by הלב_הוא_שוב_ישמח

  1. לא המכירה של השופטים כואבת לי. אלא המתחזה על הקווים,שלא לומד שום דבר ממשחק למשחק,שלא מסיק מסקנות,משחק שאנחנו אמורים לנצח ואנחנו נראים כמו פח ולא בגלל שבש טובים,אלא כי ההכנה שלנו הייתה נוראית. כולנו פה נשמח אם ניקח אליפות,אבל אני מקווה שאנחנו לא משאירים אותו לעונה הבאה.
  2. הכי גרוע שהיה פה בפער. 50 50 לאליפות,אין בו אמונה.
  3. אני מקווה 2 דברים שניפטר מהמתחזה בסוף עונה,כי אם דגו עשה לו קרקס,בכר זה לא כוחות. מקווה שיצליחו להביא מאמן עם ניסיון באימון,שלקח קבוצה בינונית ועשה עונות טובות.
  4. בסיטואציה אחרת הייתי מסכים איתך,אבל לנוכח העובדה שכבר איבדנו 10 הפרש. ועפנו מאירופה אחרי רגל וחצי שם,הייתי מקטין את האחוזים.
  5. סכנין היו טובים עליהם,חייב לנצח בטרנר. אחרי טרנר יש לנו הפועל חיפה ומשם 3 משחקי חוץ.
  6. אל תסמוך עליו,לא אתפלא אם נפתח עם גבי כ6.
  7. אני השונא הכי גדול של קין. אני גם אשתדל להיות הראשון לפרגן. האם אתה רואה גרף שיפור בקבוצה? האם אתה מאמין ששנה הבאה נראה קבוצה טובה?
  8. שחקן זו מילה גדולה,הוא לא שחקן,שמכבי יביאו כסף להפועל ויתנו להם אותו.
  9. אני באמת עוד מנסה להבין מה הוא רצה להשיג בדן ביטון על יוריס,אין אוהד אחד ביציע שלא הבין מה הולך לקרות. עד הפציעה של יוריס הם לא היו פאקטור בכלל,הכנסת דן ביטון גמרה את המשחק. בואו נקווה שיקבל את נבחרת אירלנד ויתעופף מפה,אין גרף שיפור בקבוצה,אין גרף לימוד שלו,אין פתרונות לבלת"מים תוך כדי משחק,אין שיטת משחק אין כלום.
  10. אפשר גם להגיד שלא בטוח הוא יחזור כי השיג שם הכל,יכול להיות שמכבי עובדים גם אין לדעת.
  11. אתה משפחה שלו או משהו? מאיפה הנחרצות?
  12. אני מקווה שאמחנו עובדים חזק על להחתים אותו.
  13. לא לרצות את בכר זה מגוחך,אם נקח אליפות והוא פה אפשר לנעול את הליגה ל3 שנים קדימה.
  14. איזה גנב דעת ברמות הכי גבוהות שיש. אצל איביץ בעונה הראשונה סיימת עם איזור ה80 שערי זכות,וכדורגל יותר טוב מסוזה? סוזה פירק פה את הליגה עד דקה 30 כולל עונה אירופאית נהדרת עם ניצחונות מרשימים. בלי מילסון היית עושה משהו? די לגנוב דעת,זה מביך.
  15. לא ככ מסכים איתך,למעט יוריס 6 שזו באמת הברקה. רוב המשחקים אתה תקוע,ואתה תלוי יותר מדי במילסון,לצורך העניין שים לב מה קרה שהוא הלך,לכל קבוצה יש את הכוכב שלה,אבל בלעדיו אני לא יודע אם אנחנו מתחרים על אליפות. האם סתם רוב האנשים פה בעד להחליף אותו? אני די בטוח שזה מסיבה מסוימת.
  16. אני באמת חושב שהוא לא מאמן,מה ראינו ממנו? ניהול משחק רע,חילופים מהבית,שיטת משחק לא קיימת,מדי פעם יש הבלחות. הבן אדם שלשל פעמיים. תראה את רוב האוהדים בפחד גדול לא לאבד 10 הפרש, ואתה 9 מחזורים לסוף,בעונה כזו שיש לך מאמן,רובנו היינו חוגגים כבר.
  17. אוי ואבוי לנו אם כן. מעדיף להיות בלי מאמן
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.