Jump to content

Gs1998

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Gs1998

  1. ברצינות אתה חושב שעירייה לא חרדית/ערבית הייתה מקיימת אירוע בניגוד להנחיות המשטרה? זה לא סתם פאדיחה של ראש עירייה, אמרו להם לעשות א והם עשו ב, למה זה קורה שוב ושוב בערים האלה? הקורונה בניהול הכללי הייתה בסדר גמור גם לדעתי, ספציפית במגזר החרדי והערבי ראית טוב מאוד את אותו דפוס - הממשלה אומרת א וראשי העיריות עושים ב, גילה גמליאל גם דוגמא לאחת שעשתה ב (להזכיר לך בזמן עוצר היא טיילה למשפחה שלה בטבריה 150 ק"מ מהבית), אסון מירון דוגמא להרבה גורמים שעשו ב ואני מבטיח לך שיש עוד מאות דוגמאות שאנחנו לא שומעים עליהם. האזרח הפשוט לא רואה את את הח"כ ואומר "אם הוא עושה גם אני" אבל זה מחלחל למטה לאט לאט אחי, מהשרים וחברי הכנסת לראשי הערים ולאזרחים הפשוטים. אם אין חוק בראש גם לא יהיה חוק למטה (הדוגמאות הכי טובות שיש לי בראש זה בצבא, שם אתה רואה כמה דוגמא אישית משפיעה). לגבי הרפיסות המשטרתית - אתמול אמרו בחדשות שיש 30,000 שוטרים בארץ, מתוכם חצי בתפקידים משרדיים. זה הרבה מתחת לממוצע בעולם (אם היינו בממוצע היה באיזור ה100 אלף שוטרים) אולי זאת הבעיה. אין בעיה עם זה שיש אינטרסים, יש בעיה שהכל פועל לפי אינטרסים. מרגיש שהתנאי היחיד שביבי מחפש באנשים סביבו זה נאמנות, את כל התותחים האמיתיים שנותנים ביקורת הוא דואג להזיז הצידה ולהפוך לאוייב העם לא משנה מאיזה צד הם ( בראש עולה לי בנט, סער, פייגלין, ליברמן, אני בטוח שסמוטריץ׳ובן גביר הבאים בתור) שלא נדבר על גופים גדולים שמעזים לבקר אותו (משטרה, תקשורת, בתי המשפט). אם הכל פועל לפי אינטרסים גם ככה, למה שאנשים יקשיבו לחוק?
  2. הניהול כושל לא בגלל שהטריבונה קרסה, זה יכל להיות סתם רשלנות של איש מקצוע (לדוגמא אסון ורסאי..) הניהול כושל כי העירייה קיבלה הנחייה מהמשטרה לאסור את האירוע הזה ובכל זאת שמה עליה אלף זין וקיימה אותו בתפוסה מלאה. בשנה האחרונה ראינו את חוסר המשילות בכל מקום בערך - בפרעות בכל מקום בארץ, בתקופת הקורונה, אסון מירון.. כאילו מישהו שם את האירועים האלה סמוכים בכוונה ובכל זאת לאנשים יש זיכרון קצר. אתה יכול להאשים את ראש העירייה בזה או לראות את התמונה הרחבה - לאנשים לא אכפת מהחוק. אנשים לא מפחדים ולא מאמינים לאף גורם ממשלתי... ולמה שיאמינו? הם רואים שרים עבריינים (דרעי, גילה גמליאל) שלא חוטפים בראש, הם רואים חבורה של לוזרים שלא לוקחים אחריות על כלום (אוחנה, המפכ"ל, ראשי הסיעות החרדיות) והם רואים בעיניים שגם אם הממשלה מחליטה משהו, אף אחד לא מוציא לפועל ואוכף (גיוס חובה, הגבלות התקהלות) והכל מגיע ממקום פוליטי. הכל אינטרסים.
  3. נגיף מוחלש זה היה נורא בפשטות אבל בגדול מזריקים לך משהו שגורם לגוף לייצר חלבונים שדומים לקורונה וכך לדעת איך להתמודד איתם מתבסס על המאמר הזה : https://www.haaretz.co.il/health/corona/.premium-MAGAZINE-1.9368376 תוכל להעביר לי בבקשה מאמרים שאומרים לא להתחסן? ממה שאני מצליח לקרוא בערך כל אנשי המקצוע בעולם בעד החיסון.
  4. אתה יכול לשים את האצבע מתי לדעתך תסכים להתחסן? קבוצת הנסיון רצה כבר כמה חודשים, אתה תרגיש בטוח להתחסן אחרי שתעבור שנה, שנתיים, עשרים? הרי בגדול הרעיון של החיסון זה להחדיר לגוף נגיף מוחלש כדי לגרום לגוף ללמוד אותו ולדעת איך להתמודד איתו, אם באמת יהיה השלכות ארוכות טווח, סביר להניח שמי שיחלה בקורונה בגרסא האמיתית שלה יחטוף את ההשפעות הללו בעוצמה חזקה הרבה יותר. לדעתי כל הויכוח פה הוא פסיכולוגי ולא מקצועי (וזה מובן לגמרי אגב), אנשים מעדיפים להיות פאסיביים ולתת לגורל להחליט אם ידבקו או לא מאשר לעשות מעשה אקטיבי שיכול להזיק להם, גם אם הסיכויים ממש קלושים.
  5. למה יש יותר סיכוי שהוירוס יגיע מחיות כמו עטלפים מאשר עופות או חזירים? זה האוכל שלהם
  6. כל העיסוק הזה בהקמת הממשלה מרגיש לי דבילי. מתסכל ממש. צריך פשוט להקים עכשיו ממשלת אחדות, גם אם מראש היא תהיה זמנית ( שנה למשל), לדחות לביבי את כל ההתעסקות המשפטית בחצי שנה ולתת לו לנהל את המדינה עכשיו עם כמה שפחות הפרעות חיציוניות - לפחות עד שירגע קצת עניין הקורונה. לא בגלל שהוא כזה מדהים, אלא בגלל שהוא היחיד שיודע את הג׳וב ולהכניס עכשיו מישהו לכזה תפקיד בכזאת תקופה זה מתכון לקריסה. * הצבעתי לגנץ בבחירות האחרונות ** לא אצביע לו בבחירות הבאות, התנהלות פשוט מרגיזה בטירוף שלו מאז הבחירות.
  7. לפני איזה עשר שנים עם שפעת החזירים גם היה טירוף כזה? הייתי אז ילד אז לא ממש זוכר חוץ מהנחיות לשמור על הגיינה וכו' אבל כן זוכר אנשים שמתו מזה בישראל
  8. אהלן יש פה אולי מישהו שמגיע מאיזור קריית שמונה באופן קבוע למשחקים? או אם יש לכם רעיונות איפה אפשר למצוא מישהו כזה תודה
  9. חשבתי בסוף הכתבה יהיה חותמת של איתי אנג׳ל
  10. עזוב דיסק, תעשה עכשיו רק עוד שיר אחד מגיע לנו פעם בחמש שנים. מציע את מי כמוך באלים או העיר תל אביב.
  11. איפה אפשר למצוא את ההקלטה? הלינקים פה לא עובדים לי
  12. וכל זה רק בחצי שנה, מרשים בטירוף. הקיץ הזה רק מחזק את תחושת העליונות שלנו על הליגה, אנחנו יושבים על הכס והשאר נלחמות ביניהן למי תהיה הזכות לנשק לנו את הרגליים. הקיץ הכי פחות לחוץ שאני זוכר.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.