Jump to content

אורן יוסיפוביץ

VIP
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. תודה רבה לכל מי שבא אתמול. https://www.facebook.com/josifoon/posts/1182064411894556 הייתם גדולים, ואני בטוח שעשיתם גם לערן טוב על הלב. תודה למנהלי הפורום הזה שעזרו להפיץ את הבשורה. נתראה בקרוב. חתימה טובה.
  2. תודה לכולם. תזכורת: ערן ואני היום ב-17:00 בצומת ספרים בקניון עזריאלי, חולון. יש חניה, בחינם, וארגנו מתחם מרווח לשאלות-תשובות ולסשן חתימות והקדשות על הספר. נתראה. יום מצוין.
  3. אמרו לי לתת כותרת מתחכמת. נראה לי שנכשלתי במשימה אבל עובדה שאתם ממשיכים לקרוא. אז שלום, אורן יוסיפוביץ, וואלה! ספורט, מחבר הספר על ערן זהבי. הוזמנתי על ידי קברניטי פורום זה לסשן שאלות ותשובות אתכם, ואנחנו בשלב תיאומי התאריכים וזה יקרה בקרוב. אז עד שזה יקרה החבר׳ה פתחו לי יוזר (פייר, מרגש) כדי שאוכל להזמין אתכם לאירוע השקה של הספר שלי, מטעם צומת ספרים. *** ביום שני הקרוב, 25.9 (שלא תגידו שלא בחרו לכם תאריך פיקנטי, חמסה, חמסה), 17:00-20:00, בצומת ספרים שבקניון חולון. *** ערן יגיע מגוואנגז׳ו, ייערך סשן שאלות-תשובות איתו ואיתי (מי יותר מעניין אתכם, הא?) וכל מי שירצה לקנות ספר, יוכל, וכל מי שירצה הקדשה אישית על הספר, יקבל. חניה? יש. חינם? כן. עזבו את זה שאני בטוח שזהבי עצמו ישמח לראות כמה שיותר פנים ידידותיות, אני חושב שכולנו נהנה באירוע כזה והלוואי שיהיו עוד בעתיד. כל שאלה בנושא - אני כאן (בהנחה שאזכור את הססמה המכובדת שיצרו לי). נתראה גם פה וגם ביום שני, עם ספרים ביד. שנה טובה חברים. יוסיפון.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.