Jump to content

car.garsia

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

5 Followers

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. זה נכון היה סמל האנטי מכבי והפך לאגדה אצלנו. לאפי וארז אדלשטיין זה פחות עבד.
  2. הישנתי שנ"ץ אחרי התיקו שלנו נגד סכנין בעונה של קראסטיץ' היה מאוד מעצבן גם. הוא טיפוס מציק קצת אין ספק, הוא והצרפתי ו"הכוורת" המאוסה שלו והחברות הדביקה עם קטורזה. אבל הוא מאמן מעולה אז במידה ורובי יעזוב או שלא ניקח אליפות אני אהיה סבבה איתו על הקווים.
  3. בפנדל השני על מילסון אתמול השחקן הגנה גם מכניס שם את הרגל. 100% פנדל היה שם. לא פחות ממה שהוא שרק בפנדל הראשון.
  4. מה אתם אומרים מתי נגלה באיזה יום אנחנו נגד סכנין? ביום של המשחק? אחרי שהנבחרת תעלה ליורו? אחרי החלטת בית הדין על הנקודות של הפועל וביתר? אחרי שתפרוץ מלחמה בצפון ויתנו לחיפה את האליפות כמחווה לתושבי הצפון?
  5. תשמע זה מקום די טוב והזרים תמיד מופתעים שהם מגיעים לפה אבל לדעתי גם הקהלים בישראל למרות הכל הם ברמה מאוד גבוהה ויודעים לתת יחס אישי לשחקנים. זכור לי 2 ראיונות בנושא. אחד של ג'נירה סאבוריט שאמרה היא מתרגשת בכל פעם שכל הקהל בבלומפילד קורא בשם של בעלה ואחד של רפאלוב שאמר שבבלגיה הקהל מעולה אבל נכנס 10 דקות לשריקה ופה שעה לפני מתחילים לשיר לשחקנים שירי שחקנים. ספיציפית מילסון מרגיש לי אקסטרה מאושר להיות פה ואקסטרה יותר טוב כשהאצטדיון מלא. הוא מדהים לאורך כל העונה אבל אם אני לוקח חלק שהוא היה בא טיפה פחות טוב זה שהאצטדיונים היו ריקים בחזרה מהמלחמה. בלי קשר הוא גם מרגיש לי טיפוס מאוד חיובי בחדר הלבשה. נכס בכל מובן.
  6. מה שאני אוהב בו גם שבאמת מרגיש שהוא ממש אוהב כדורגל וממש אוהב להיות פה במכבי ספיציפית ולשחק מול אצטדיון מלא. הוא ממש נהנה, מהמשחק, מהקהל ומזה שעושים לו "יואווו" אחרי כל דציבלים מטורף. מזכיר לי את בולדווין בנושא הזה.
  7. ראיתי שהם עומדים לדין על ניאו נאצים ועל אבוקות (שהיו מחוץ לאצטדיון אז הם לא יענשו על זה). ועל נהמות לג'אבר. פספסתי משהו? מה שמדהים הוא שביתר עומדת לדין על "שיישרף לכם הכפר" או "שועאפט עולה באש". מה ההבדל בין זה לבין "תל אביב עולה באש"? ומה שעוד יותר מדהים זה איך אנחנו עומדים לדין על סוף המשחק בטדי. ועוד מנהל האירוע של בית"ר אומר שהוא בסהכ נתן לחבר'ה הנחמדים מלה פמיליה אישור להיכנס לדשא, להגיע למחסנים ולהחזיר ציוד. כל זה בזמן שיש קהל יריב באיזור, איזה רעיון גאוני.
  8. תשמע בתור צפוני אני זוכר את התחנה הזאת מאז הימים של גדי נס, אני מוכן להישבע לכם שהיא לא הייתה ככה פסיכופתית. היה בה עיסוק במכבי חיפה אבל בתכניות ספורט היו מתעסקים הרבה גם בהפועל וגם בכדורסל בהפועל חיפה ובמכבי חיפה. הקניאסים והנישליסים רצחו את התחנה. אשכרה היה משחק של הפועל חיפה אתמול, הם הטריחו את עצמם לשלוח שדר לבלומפילד ובזמן שהמשחק של מכבי חיפה עוד לא התחיל הם קפצו אליו רק בגולים. וגם זה רק בגלל שהם שיחקו נגד מכבי. זה מטורף. רדיו חיפה עלאק.
  9. אני מבין אבל הוא קשה לצפייה, אני מעדיף כל אלתור כמגן ימני מאשר שהוא ישחק. אני חד משמעית מאשים את מנספורד בזה. הרעיון של עידו שחר כמגן ימני הציל לנו את העונה. אני די משוכנע שגיא מזרחי ונועם כהן שהיו פה בנוער מגנים טובים מאבישי.
  10. בחייאת רובי אני לא מהמחנה ששונא אותך, אפילו די מחבב אותך וחושב שיש לך פוטנציאל. חלאס לשחק עם אבישי כהן, חשבתי שכבר הבנת שהוא לא מתאים וזה גדול עליו. זה לא היה רחוק מלעלות לנו במשחק היום. תפסיק עם זה. בכלל לא מגיע לאבישי כהן שאני אסלוד ממנו כמו שאני סולד ממנו כעת. באמת שלא מגיע לו. ביקום מקביל הוא באיזה חדרה או בקבוצה שמתאימה ליכולות שלנו. גם כמגן מחליף הוא לא מספיק טוב למכבי מצטער. לצערי כל מה שכל אוהד בית"ר רנדומלי שדיברתי איתו העונה הזאת ואמר לי על אבישי כהן התברר כנכון.
  11. וואקמה סטייל. אגב גם לוואקמה היה את המספרים של מילסון. לא המספרים המפוצצים של זהבי ואצילי. כי זאת דומיננטיות אחרת. מילסון מושך כל כך הרבה אש וכל הרבה שחקנים אליו והוא יודע כל כך טוב מה לעשות עם הכדור שהשחקנים שמשחקים לידו פורחים מזה שיש עליהם פחות שמירה. הגול השני שלנו היום מסביר את זה מעולה. צריך לנצל כל דקה שהוא פה. מקווה שיישאר איתנו לפחות עוד עונה.
  12. איזה שחקן מטורף הוא יאללה שלו, לא באזור חיוג של הכדורגל פה.
  13. "כלום לא עצוב הכל כרגיללל, כלום לא קורה פה, כלום לא קורה פה" יששששששששש
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.