Jump to content

kaplaey2

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100009318049727

Profile Information

  • Location
    חדר ההלבשה קריית-שלום

Recent Profile Visitors

388 profile views
  1. אני יודע בוודאות שיש מכירה פעילה של שטח על הירח ואפילו בצד המואר ב Prime Location כמה דונמים טובים שם יהיו השקעה מעולה.
  2. אני אומר קודם כל את דעתי, והיא מבוססת בחלקה על עובדות... חוזז, מי לחץ להחתים אותו ולתת לו חוזה של 3 שנים? מי לחץ להחזיר את איילון אלמוג למכבי? מי רצה חזרה את דור פרץ (זאת דווקא עוד איך שהוא דוגמא לקניה טובה!) ואת יונתן כהן? ייצחקי עד כמה שאתה רוצה לתת לו קרדיט לא "מפיל" שחקנים מהשמיים על איביץ וגם אומר לו באיזה מערך לשחק! כן מאד יכול להיות שאיביץ הלך כי לא קיבל את כל מה שהבטיחו לו, אבל מה הובטח לו? אתה יודע? אני יודע? אולי לא הובטח כלום ואנחנו סתם מדברים? איביץ ברח לכסף הגדול, איביץ של קדנציה II הוא לא איביץ של קדנציה I, גם הליגה לא אותו הדבר, ומה שעבד לו בעבר פשוט לא עבד לו בסיבוב הזה. המורשת שלו עוד פה, מכבי לא מסתדרת בצורה טבעית בכלל בשום מערך בלי חמישיה מאחורה, וכן איביץ בנה לעצמו קבוצה של 532, היום אנחנו צריכים טיפולי גמילה בשביל לשחק בצורה אחת - וכן פה אנחנו מסכימים זה לא גורע כהוא זה מהאשמה של ייצחקי במקום איביץ מכבי לא השכילו להביא מאמן, ,מכבי החתימו שם וזהו! תתיחס אליו כמו אל אב-בית, שרת של בית-ספר, שמתחזק לך את הקיים בשביל שלא יתמוטט טוטאלית. חג עצמאות שמח!
  3. חברים המצב כואב, אבל בשביל להבין למה הגענו לאיפה שהגענו אתם צריכים לזכור שהיה פה אחד איביץ שהגיע ופצח בפרוייקט "מכבי רטרו ת"א" בו קנינו מכל הבא ליד כל מי שאי פעם לבש חולצה צהובה בכמה שנים האחרונות ונראה משוטט ביבשת אירופה ואו בפרובינצייה הנקראת מדינת-ישראל, ללא הבחנה ללא חשיבה, פשוט קנינו מכל הבא ליד. פרוייקט הרטרו לא רק שנחל כישלון חרוץ היוזם שלו "ברח", ומכבי נשארה תקועה עם סגל שהוא (ויסלחו לי הנשים) כמו אישה מוכה שיכולה לשחק רק בקו 5 בהגנה, ועם שחקנים שאולי מתאימים בכושרם ורמתם לשחק בליגות שלא כוללות את המילה "על" או "פח" עם חלוץ אחד שמנסה אבל לא מבין שזה הגיל ולא התרגיל, וחלוץ שני שלפי השמועות כבר מזמן לא רוצה להיות פה והסוכן שלו מביא הצעות מתורכיה ב 3.5 מליון אירו (יובה) אבל מכבי רוצים יותר מ 4 בשביל למכור, והתפוקה בהתאם. 2 חלוצים שאין באמת מי שמאתגר אותם, יודעים שהמקום שלהם די מובטח והתפוקה בהתאם... מעניין מה יקרה ליכולת שלהם אחרי 3-4 משחקים רצופים על הספסל, למנחשים נכונה תקליט וחולצה! אוסקר היה עוד הניצוץ הדבק שהשאיר פה את העניינים מתפקדים בהתקפה אבל עכשיו שהוא איננו אנחנו עם חיקויים זולים שלו בדמות ביטון וגויאגון ולפני שיוצאים עלי פה אני אגיד מה אני חושב עליהם... בבסיס? הם סה"כ שחקנים טובים! הבעיה שלהם זה חוסר-יציבות, הרכבת-הרים הזאת שנקראת דן-ביטון נוסעת לא מהיום ובד"כ היא בירידה, בעליות אנחנו כולנו נהנים ממנו רק ה "עיוורים" עפים עליו! אבל נשאלת השאלה אם הוא כל כך טוב, למה הוא במכבי? אולי נמכור אותו בכמה מליונים עוד פעם ללודוגורץ? הא סליחה אין קונים! למה? כי אם תשאל כל מאמן אם הוא מעדיף מסי ל 4 משחקים או שחקן יציב לכל-העונה, אני חושב שכולנו יודעים מה תהיה התשובה. גויאגון? זה שחקן לקלא'ץ חד-וחלק! אין מה לפתוח איתו בהרכב, ביזבוז של זמן ושחקן! אחוזי ההצלחה והאפקטיביות שלו עולים משמעותית מדקה 60 שהשחקנים מנגד כבר עייפים, להוציא את הניצחון האדיר על חיפה כל משחק שהוא עלה מהספסל בדקה 60 עשה שינוי מדהים במשחק, כשהוא פותח? חושך! ומדי פעם כאילו מישהו מדליק את האור ויש ניצוצות! שניהם רכים כמו ג'לי, מה עם קצת חדר-כושר? להעמיס קצת מסה ופיזיות? שניהם לוקים בקבלת-החלטות, ושניהם לא יודעים פאקינג לבעוט! שניהם לא יימכרו בעתיד לשום קבוצה בחו"ל כי אולי הם גדולים פה על הליגה כמו שרובכם טוענים אבל קטנים מאד על כל קבוצה בחו"ל (כרגע!) גבי חווה את העונה הכי גרועה שלו בקריירה לדעתי, גולסה וריקן זה כבר הסוף, מגינים (אפשר לקרוא להם ככה?) אין לנו כבר המון זמן ועוד ועוד ועוד... שורה תחתונה אנחנו תקועים עם סגל ללא יכולת חוזים יקרים של שחקנים שאין להם שימוש ולא יודע אם בכלל קיימת קבוצה שיכולה להשאיל אותם ולשלם את המשכורות, את הממונטום הטוב מאירופה והכספים שבאו בעקבותיו לקחו ופשוט זרקו לזבל מה הפלא שבסוף כשהיסודות נרקבו לחלוטין כל הבניין עומד ליפול?
  4. אין בכלל ספק שהשופט (לכאורה) ביצע אתמול פיגוע ממוקד במכבי.
  5. אני לא מהחובבים של ריינשייבר, למעשה אני חושב שיש לי עדיין פוסט-טראומה מהאדום לזהבי בדרבי המפורסם, אבל אין לי טענות אליו לגבי מה שהיה אתמול, לא תצוגת שיפוט חריגה כלל וכלל אם משווים ל "פיגועים" הרגילים שהוא מבצע במכבי לאורך השנים האחרונות. אני חושב שאתם צריכים לפקס את הטענות שלכם באדון קראנקה, לתת לאחד כזה לאמן קבוצה זה כמו לתת לפדופיל להיות גננת בגן-ילדים. לי בכלל יש תאוריה שיצחקי הביא אותו בתור "אב-בית" כמעין שרת של בית-הספר לתחזק את הקיים שלא ייתפרק לחלוטין, אבל גם את זה הוא לא מסוגל לבצע.
  6. תגידו (למי שיודע) אפשר לעבור בין השערים בטדי?
  7. אז פריצה מספר את הצד שלו, לטענתו אמרו לו שהשיטה משתנה וישמצא לעצמו קבוצה, אחרי שמצא ואחרי ששמעו שזאת סטאנדרט-ליא'ז חזרו בהם אנשי-מכבי וסיפרו לו שהוא חשוב למערכת ולשיטה, מי אמר לו לחפש קבוצה? חשבתי שאיביץ מנהל את הסגל, ומי חזר בו? ובהנחה שאיביץ רוצה אותו (הרי הוא זה שהביא אותו), אז יצחקי כן קובע? מה נסגר?
  8. עכשיו אנחנו מסכימים, יצחקי לא באמת מפגין יכולות ואו סמכות של מנהל-ספורטיבי, שלא לדבר על דומיננטיות כמו שהתרגלנו לראות מג'ורדי, והמנכ"לית זה הדבר הכי אנמי שראיתי כבר המון זמן, כלום לא השתפר מאז שהיא הגיעה, מישהו יכול באמת לנקוב בהיישג אחד משמעותי? אבל זה לא הנושא ואנחנו סוטים.
  9. בסוף עם כל הטרארם הזה יסתבר שהרשו לו לטוס, ורז אמיר הוציא פה את כולנו לסיבוב
  10. תתעמק במה שכתבתי! הטענות הם לא למיץ או לכסף שלו! הטענות הם לנושאי-התפקידים שמשלמים להם את הכסף הזה!
  11. אני אישית ממש אהבתי אותו! עשה רושם של אחד שבא לעבוד, מנפק מספרים, מגיע שצריכים אותו, אי אפשר שלא להתאהב בו! אבל וואלה, אמר זהר המלך, יש דברים נסתרים לא נבין לא נדע...
  12. מה באמת? וואלה לא התרשמתי כל כך מנושאי-התפקידים הנ"ל וביצועיהם! אני לא כפוי טובה לכסף שמי'ץ שם פה! רק שה Attention שלו למה שקורה פה הוא לא בדיוק כמו שאתה חושב! תשאל את עצמך אם היה מרשה לעסקים שלו להתנהל כמו שהקבוצה שלנו מנוהלת ומתנהלת ותקבל לבד את התשובה!
  13. חברים בשעה 15:00 זה 8 בבוקר שעון קנדה, מיץ יתעורר, ישתה את הקפה, יעיין בעיתוני-הבוקר, יעבור על המיילים, ואחרי זה יתעסק במה חדש "בצעצוע" עד שהוא יחליט איך לטפל בפריצה, לא תשמעו מאף אחד במכבי מילה על הטיסה, הבלגים, בלה בלה בלה... אז אל תחכו בקוצר רוח, הפרק הבא כנראה בעוד כמה ימים...
  14. בינתיים הוא תופס לך מקום של זר בסגל (רק אומר ) שחרא צף אז לכולם מסריח לא רק למי שחירבן אותו.
  15. הוא חותם על זה עכשיו ב 2 ידיים, תן לו רק לסגור עם הבלגים חוזה ל 3 שנים... בדיוק מילה במילה מה שאמרתי!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.