Jump to content

לורטה

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. בת דודה שלי עלתה לאחרונה מצרפת לישראל, היא לומדת באולפנה (דתייה) ובדרך חזרה משם היום, ממש לאחרונה, ראתה צרפתי גדול ("שרירן שחור" במילותיה), ברגע ששמעה אותו מדבר צרפתית התלהבה ופיתחה שיחה, מסתבר שהוא כדורגלן שהגיע לארץ כדי לחתום בקבוצת כדורגל גודלה. הוא לא יכול היה למסור לה את השם. שלחתי לה תמונה של הבלם והיא אישרה שזה הוא.
  2. אתה לא רחוק.. חבר ילדות שלי שמתעסק במיסטיקה וקבלה בדק בזוהר הקדוש וראה שיגיע שחקן ששמו יכיל את האותיות י.ל.ד.ל ושהוא יעשה את השינוי בקבוצה ויוביל אותנו לתואר. הוא לא מבין בספורט ולכן לא יודע על איזה שחקן מדובר..
  3. איזה קטע, עכשיו שמתי לב ש"שורה" הפוך זה "הרוש". איפה אריאל הרוש באמת?
  4. אתה מציע להוסיף בלם להגנה הקיימת (אפילו אם זה יתן דרור למגנים לתקוף יותר), אבל על חשבון מי? הרי צריך להוריד מהקישור/התקפה שחקן לטובת זה.
  5. הם לא הביאו את דור אלו בשביל לשבת על הספסל (הם גם לא ימהרו לספסל את בן ביטון). ברק בכר מאמן שאוהב סגל גמיש שיכול לשחק ולשנות מערכים מבלי "לבזבז" חילופים במשחק, זה נכון, אבל לא חושב שהוא היה עובר באופן קבוע או אפילו בחלק משמעותי מהזמן, למערך של 3 בלמים מה שיספסל את אלו וביטון.
  6. השקיעו כל כך בפוטושופ ולא יכלו לבדוק פעם נוספת איך טל בן חיים כותב את השם שלו באנגלית? ("Tal Ben chaim", בניגוד לטל בן חיים הבלם שבאמת כותב Ben haim אגב).
  7. מימשו עליו את האופציה, הוא ממשיך עוד עונה כגיבוי לדסה.
  8. לדעתי הוא מיצה את עצמו במכבי אבל צריך לקחת בחשבון את מצב השוק הישראלי ולדעת שגם אם הוא לא שחקן מושלם, לא נמצא בקלות מחליף ישראלי לעמדה הזאת. ראיקוביץ' וקיראטנסון, בלם זר, קשר אחורי זר, קשר מתחת לחלוץ זר = 5 זרים בהרכב (ועוד אחרי הפשרה שעשינו בעמדת המגן השמאלי עם שחקן בסימן שאלה גדול, רק כי הוא ישראלי) כך שלא נוכל להביא זר להרכב במקומו של טל בן חיים, לכן נצטרך לאתר יהודי כלשהו\ לחשוב מחוץ לקופסא ולהפתיע עם ישראלי לא צפוי\לזרוק למים אחד מהצעירים המוכשרים שלנו (בין אם לעמדה הזאת או בין אם לעמדה אחרת שבה אנחנו צריכים להביא שחקן זר, כך שנפנה את התקן הזה לעמדה הזאת).
  9. לא אמור להיות קשר בין הדברים. הם יכולים לשחק זה לצד זה (אחד בימין והשני במרכז).
  10. זה לגבי אדידס ושאר מותגים? או באופן כללי? ז"א שמכבי מייצרים חולצה אחת "מקורית" לשחקנים ועוד "רפליקה" עם איזשהם שינויים לקהל?
  11. רגע. אם אצילי ודודזאדה חתמו והוצגו, אז מי גנב את החולצה?
  12. הייתי נגד האפשרות להרחיב לו את החוזה לעוד עונה, אבל בהצלחה.
  13. מדאיגה אותי יותר האופציה שהוא בסופו של דבר לא יחתום בכלל ופחות אם יחתום בזמן לסיבוב השני או השלישי של המוקדמות. מה שכן, הגיוני להניח שאם "התפשרו" על דווידזדה מאחר והוא ישראלי, זה בין היתר כדי לפנות מקום לזר לעמדה אחרת, שהיו צריכים אותה יותר (בלם? קשרים התקפיים? גאטוסו מודרני?). מקווה לראות את סקאריונה משוחרר ומרסלו מושאל בזמן הקרוב, זו תהיה החותמת בעיניי לכך שיש תוכניות גדולות לגבי הזרים העונה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.