Jump to content

Nimi11

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Nimi11

  1. מגיע +2 יאללה אין מצב שזה לא סולד אאוט! לקנות לקנות
  2. נפתחו למכירה שערים מסוימים ביציע K אחרי שכבר היה סולד אאוט. מוזר. בכל מקרה חובה למלא את מה שנתנו לנו עד אפס מקום!
  3. כולם להגיע! צו 8 לכל מי שקורה לעצמו אוהד מכבי. היציע חייב להיות מלא.
  4. נשבע, אני לא אומר את זה הרבה - אבל כיף היום ביציע!! שאפו לכל המעודדים מכל היציעים. לא יאומן מה שגישה יכולה לעשות.
  5. משום מה הנוסחה פה לא ממש מסתדרת לי. טירוף ביציע -> טירוף בדשא? נשמע הגיוני דממה ביציע -> טירוף בדשא? אממ.. פחות קהל זה לטוב ולרע, ובעיקר לרע. מחאות כאלה לא יובילו לשום דבר חוץ מפילוג נוסף בקהל המפולג בישראל. מבאס.
  6. ענק סוייר. אני איתך (אתה כבר יודע את זה). יאללה לאכול אותם!!!
  7. רק אני ממש מודאג מאיך ששער 11 נראה לעומת שער 5??! לא מעניין גג, לא מעניין כלום, כל עוד 11 מלא בחורים ובורות כמו שהוא נראה, זה יהיה אסון. לעומת זאת, שער 5 נראה פצצה בלי חורים מיותרים מעבר לכניסות. הלוואי שזה רק נראה ככה בהדמיה ובמציאות זה יהיה אחיד בלי בורות וכל מיני מקטעים מוזרים כי זה מה שגמר את שער 11 בשנותיו האחרונות.
  8. מסכים שזה שיר מגעיל אבל בחייאת. מספיק לקחת ללב כל דבר. אז שרו פעם אחת במשך חודשים שיר מגעיל למשך 2 דק. אל תשתפו פעולה ונקסט.
  9. אני יושב במזרחי עליון אבל מבין לגמרי את כל מה שאתה אומר. זה הגיוני. אין מה לעשות, אצטדיון קללה וזה רק חלק מהחרא שאנחנו אוכלים בגללו. מה שכן, לפחות המזרחי הופך ליותר ויותר פעיל ומרתיע ויש יותר שירים מיציע ליציע ורואים את הרעב גם במערבי שעונים חזק יותר מזמנים קודמים
  10. ועל זה נאמר - עוד, עוד, עוד!! אחלה פנאטיקס, אחלה קהל רחב. אחלה מכבי. סוף סוף כיף להגיע למשחקים בנתניה (לא שזה עדיף על בלומפילד, אבל עדיין - לא האמנתי ועדיין לא מאמין שאני אומר את זה). כן ירבו!
  11. פקקים זוועה התנועה לא זזה צאו עכשיו
  12. יש לא מעט תנועה יחסית לשעה. ממליץ לכולם לצאת מוקדם מהתכנון המקורי. יאללה מכבי!
  13. נפתחו כרטיסים בודדים ואחרונים בהחלט במזרחי העליון דרך לאן
  14. אוי ואבוי אם סלביה מנצחים שם.. זה גמור
  15. מספיק עם זה. גם אני הייתי מתוסכל וכעוס אחרי הגמר גביע, גם לי הייתה לי בטן מלאה על הארגון ועל מה שהיה בשנה-שנתיים האחרונות, אבל, יש שינוי באוויר ורואים את זה. לא משהו חרטה, לא דיבורים, מעשים. יותר צהוב ביציע, יותר אנשי גדר, יותר צבע, דגלים ובאנרים, הגוש גדל ומתרחב, הקהל הרחב מתעורר ומשתף פעולה. קחו את החיובי ותנסו לחזק אותו במקום להעלות מהאוב את השלילי בכל הזדמנות. יאללה מכבי!
  16. אחרי התפאורה האחרונה ובכלל, עם האווירה ביציע מתחילת העונה - אין לי ספק שההתרמות הולכות למקומות הנכונים. מתכוון לתרום הערב וממליץ לכל מי שחשוב לו הצבע והאווירה ביציע
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.