Jump to content

Matanbiton

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

Recent Profile Visitors

756 profile views
  1. יש לי תחושה כזאת שבעוד כמה שנים כשנראה את קין מאמן קבוצה גדולה באירופה בזמן שאנחנו נכנס לעוד מעגל כושל של מאמנים זרים רק אז אנשים יעריכו את מה שהוא עושה כאן העונה. למיטב זכרוני כבר היו ריצות דומות עם וואן לוון וברק יצחקי שחזרנו מפיגור גדול וחירבנו במכנס בפליאוף. בכל עונה יש תהפוכות יכול להיות שהעונה טיפה יותר אבל לא באופן הקיצוני שבו מנסים לצייר את זה. יש פה מישהו שלא היה קונה את המצב שלנו עכשיו בתחילת העונה? אגב, 62 נקודות כמות זהה לנקודות באליפות השנייה עם איביץ' שבראשונה שדרסנו את הליגה סיימנו עם טיפה יותר - 66. התחושה הכוללת שלי שאם ניקח אליפות הבחירה להישאר כאן תהיה של רובי ולא שלנו.
  2. ראיתי את הראיון שנייה לאחר מכן הוא אמר שעדיין לא היה לדיינים מה לעשות כי לפי החוק השחקן לא נפגע. גם התובע החדש נלחם על הורדת הנקודה ולא הסכים אפילו לפשרה של הורדת נקודה תנאי כמובן שיצא יחף מכאן ומכאן. לא שאני מגן על החלאה הזאת רק מחדד שהבעיה נמצאת עמוק בהתאחדות.
  3. שני המשחקים מולם ניסינו לשלוט בקצב ושיחקנו לידיים שלהם עם מעברים מהירים צריכים לבוא הרבה יותר חכמים ואולי לעשות את זה הפוך עם שחקנים כמו מילסון ודוידה באגפים כשיש שטחים הם יהיו עובדי עצות.
  4. מסכים ומחזק להוציא את שחר שאני חושב שיכול לתרום הרבה יותר מהקישור לא יזיק לנו פעם אחת מגן ימין טבעי או אפילו יחזקאל כמו שאמרת יכול לסגור את החור הזה בצורה טובה
  5. זה רדיו מכבי חיפה זה לא משהו שהם מנסים להסתיר.
  6. ממש לא, שומר לזה חסד נעורים עד לפני העונות האחרונות שלהם הימים שהייתי נרדם בהם הכי טוב היו בימים של משחקים של חיפה ורדיו חיפה פתוח על המחשב(סיפור אמיתי) העונה הזאת מודה שנפלתי לתחביב הישן שוב.
  7. כולם פה מדברים על קין כאילו שאם נחליט הוא בכיס לעונה הבאה. סביר להניח שגם אם נזכה באליפות וירצו להאריך איתו את החוזה הוא לא יסכים. אנחנו יודעים איך זה עובד עם מאמנים שמצליחים פה עונה אחת במיוחד במצב הזה של המלחמה לא רואה אותו נשאר שנה נוספת. העניין שהוא שזה בדיוק הדברים שצריכים לטפל בהם בזמן הזה ולא בסיום העונה. לקחת ממנו החלטה עוזב או נשאר אם מאמנים כמו קלופ וצ'אבי יכולים להודיע שיעזבו בסיום העונה גם רובי קין יכול להגיד אם הוא נשאר או לא במידה ולא לשים קרטון לבכר לעונה הבאה.
  8. בכנות לא ציפיתי יותר מדי כשהדברים פה מתנהלים בצורה הזאת. מנהל מקצועי שסרח בביתר וכל היום מתעסק בפיפי קקי בשוקו אמור להוביל דרך? ומאמן שהחליט להמציא את הכדורגל למרות היותו לא מאמן. כל הזמן מתעסקים בשחקנים כשהכל רקוב מלמעלה. הכישלון פה במיוחד בצוות המקצועי והלב נשבר לי ממה שערן יעבור בימים הקרובים בתקשורת.
  9. לא מבין את הערבוב הזה של לא להביא שוער זר כי זה תופס מקום של זר בסגל. מאיפה הבושה לכתוב את זה כשאנחנו כבר 5-6 עונות משחקים עם 2-3 זרים בהרכב במקרה הטוב. ולעניין משפתי, מסוג השוערים שכתוב להם על המצח "אני שוער שני" נותן לו קרדיט על גביע השוקו מעבר לזה לא תרם במאומה דבר וחצי דבר לקבוצה.
  10. העניין הוא לא למי יש רגש או לא, כל מי שציינת אני סבור ובטוח שנשארה להם זיקה ואפילו זיקה גדולה כלפי המועדון האשיו הוא שאף לא אחד מהם משמיע את הקול שלנו האוהדים. בזמן שלקבוצות אחרות לרבות חיפה יש כאלו בעשרות. לביתר זה אוחנה אפילו להפועל תל אביב יש במה גדולה כמו שייע, טורק ובלילי ורק אצלינו זה מרגיש שהם מתנצלים שיש להם אהדה כלפי המועדון.
  11. מצפה מצביקה להרבה יותר. נכון הייתה הפעם הזאת שהוא יצא על רז זהבי ביציע אבל זה כלום לכמות הפעמים שצנציפר , רז ואחרים מלכלכים על מכבי באופן שיטתי בזמן שהוא חלק מהפאנל. הוא אכן מכביסט אבל עובד בערוץ עם שנאה טהורה כלפי המועדון וכנראה שאין לו ברירה אחרת חוץ מליישר קו איתם אין לנו בתקשורת בישראל אפילו אחד שיציג את העובדות וילחם בהכפשות יתרה מזאת גם פרשנים שאמורים להיות עם זיקה למכבי כמו נמני ואיווניר הולכים עם הנארטיב הכולל.
  12. אחרי שהוכיחו בזווית אחת את הפאול הכל כך ברור על גולסה הבכי שלהם היום זה שהשופט כביכול "ראה" ובחר לא לשרוק והקוון שהיה ליד מטר, ואיך זה שהואר מתערב בכל דבר. ככה מהנדסים תודעה, איכשהו במשחק שבו אנחנו קופחנו פנדל של אבישי שלא נשרק בשום מקום אחר ועוד הכשלה ברורה על מילסון ברחבה ועוד מוציאים אותנו כנהנתנים מהשיפוט ברגע שהתחילו להאשים את בתי הדין, השופטים ואת הליגה החלשה כל כך העונה אנחנו יכולים להתחיל להריח את האליפות
  13. תיקו משרת אותנו בצורה המיטבית, למה להסתפק במשהו אחד אם אפשר שניים.
  14. לפני שאתה דורש התייחסות תקשורתית, תדרוש קודם מהמועדון שלנו להתייחס לזה. יכל להיגמר באסון וגם במקרה הזה שתיקה רועמת במכבי.
  15. פשכצקי לא מוותר על לפגוע בקבוצה גם לאחר ניצחון גדול עם כותרת מביכה ואמירה של עוד "גורם" מהמועדון
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.