Jump to content

Harelma

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. קח את השנים שבין 2009 ל - 2014, קבוצות כמו אסטנה, זלצבורג, פנאתיינקוס, המבורג, פרנקפורט ועוד, זה קבוצות שהישראליות ניצחו. קבוצה כמו אסטנה הייתה נחשבת דייגים, לפני שנתיים קיבלנו מהם בראש. בשנים האחרונות הקמפייניים של הקבוצות הישראליות באירופה חלשים יותר. אנחנו כמעט ולא הבקענו בבית שכלל את אסטנה וסלביה פראג, ב"ש הושפלה בזאגרב וגם שהיו בשלב הבתים בפעם האחרונה לא עשו יותר מידי. השנים האחרונות מורגש משמעותית הפער שנפתח בין הכדורגל הישראלי לאירופי, ואני לא מדבר על הליגות הגדולות.
  2. ונגיד היית עובר את קלוז' ואפילו בקלות. מה הלאה? מול קבוצות כמו סלטיק אין לך מה למכור שמחצית מהרכב וכל הספסל מורכב מישראלים. אז אולי תוכל להפתיע אותם, אבל זה לא באמת תהיה התקדמות. מבחינתי אני רוצה לראות את מכבי עושה קפיצה מדרגה רצינית והופכת להיות קבוצה לגטימית שכל שנה מגיעה לפחות לפלייאוף ליגת האלופות. אז לא נוכל להיות סלטיק בגלל פערי התקציב המשמעותיים, אבל אין סיבה שלא נהיה כמו הקבוצות הצ'כיות או כמו אפועל ניקוסיה. כל עוד נהיה תלויים באיכות של השחקן הישראלי אין לנו מה לפנטז על התקדמות אמיתית באירופה אלא רק הבלחות. עם 10 זרים בסגל לפחות אתה מוריד משמעותית את העלויות של הישראלים כי הם כבר לא יהיו כאלו מבוקשים ואז את הכסף שהם מקבלים אתה יכול להשקיע בזרים איכותיים שבנוסף יש להם פוטנציאל כלכלי אמיתי להימכר. במקום לקנות שחקנים ישראליים במיליוני יורו ולשלם להם משכורות מטורפת ביחס ליכולות שלהם, יהיה לך הרבה יותר כסף ומרחב לטעות ברגע שיורידו את המגבלת המפגרת הזאת.
  3. מסכים לגבי הסקאוטינג שתמיד יש מקום לשיפור, אבל גם אם תביא שישה זרים תותחים הם לבד לא יוכלו לשבור את התקרת זכוכית שלנו שהיא שלב בתים באירופית עם אופציה להעפלה בהגרלה טובה. רק סגל שיהיו בו לפחות 10 זרים אז נוכל באמת להתקדם. בקשר ליהודים, זה סתם קלישאה שאין לה אחיזה במציאות. במשך השנים האחרונות, רוב היהודים שבאו לליגה לא עשו הבדל משמעותי והם לא משדרגים את השוק הישראלי. מלבד בלקמן שגם עליו יש וויכוח ליכולות שלו, אני לא זוכר יהודי אחד שבאמת היה מציאה.
  4. ואם מישהו חס וחלילה יטען שצריך להגדיל את מס' הזרים בליגה, ישר כל אלה שציינת פה ייקפצו ויגידו שזה "פוגע" בשחקן הישראלי ולא שזה פשוט מאוד משתלם לכל הגורמים שכתבת.
  5. הלוואי נהיה תחנה מרכזית כמו באזל או אפילו אפואל ניקוסיה. אנחנו לא משלמים משכורות פי שלוש או ארבע מחיפה או ב"ש או בית"ר, אני גם לא חושב שאפילו פי 2 ועובדה שדסה לא במכבי כי אם היינו משלמים פי 3 או 4 הוא כבר אתמול היה חותם, פשוט יש אינפלציה מטורפת על כל שחקן שנתן פס ואין לך ברירה אלא לשלם משכורות כאלו גבוהות אחרת אתה לא יכול להתחרות על השחקנים המובילים. במקרה שלנו מנסים לעקוף את זה ע"י הגדלה והשקעה בנוער וזה הצליח בשנה שעברה ויש סימנים טובים שזה יימשך בעתיד. בכל מקרה, השוק הישראלי בנוסף לשחקנים שלנו מאוד מצומצם ולא איכותי יחסית לאירופה. אי אפשר לרצות להצליח באירופה שכמעט כל השחקנים שלך ישראלים. עד שלא ייעשו שינוי, שברור לכולם שלעולם לא ייקרה בגלל כל הסיבות שאחרים אמרו פה, אין לנו מה למכור באירופה, יהיו לנו קמפיינים יפים ופה ושם נצליח לעלות שלב מהבתים באירופית או בפוקס להיכנס לשלב הבתים של ליגת האלופות, אבל זה הגג הישגים שאנחנו יכולים להשיג באירופה במתכונת הנוכחית.
  6. יעקב שחר: "מגיע לשחקנים, שנים שהם עוקצים אותי"
  7. מסכים, לא ברור למה ריקן מועדף על כהן, צ'יקו ועטר, ובלקמן שרק הגיע לקבוצה פותח במשחק כל כך חשוב וזה בנוסף שסבוריט וייני לא כשירים. נקווה שאיביץ' יודע מה הוא עושה.
  8. מקווה שריקן לא פותח במיוחד לא באגף. אם כן, הלוואי שאוכל את הכובע.
  9. אחרי העונה האחרונה אני קודם כל לוקח רק שחקנים מהנוער שלנו ואם אין איזה ואן דייק או מסי בקבוצה אחרת אני בכלל לא מסתכל עליהם. אחרי שראיתי איך שחקנים כמו פיבן, גלזר וכהן פורחים שנותנים להם צ'אנס, אני לוקח כל שחקן אצלנו עם טיפה פוטנציאל ונותן להם לרוץ. באמת שלא ראיתי איזה כישרון על בליגה שלנו ששווה להשקיע עליו, אולי חוץ מגאנם שאני אישית לא ראיתי יותר מידי בשביל לשפוט, רז שלמה ממש לא מתאים לפה וראיתי לא מעט משחקים של הפועל, מאוד בינוני.
  10. מועדון שלא מכבד חוזים שחתם עליהם אתמול, נזכר פתאום בחוזה משנת תרפפ"ו. מדהים כמה שיאים מביכים הם יכולים לשבור.
  11. לפי דעתי ההתלבטות בהרכב היא לא בין עטר לצ'יקו, אלא בין כהן לעטר כי שניהם משחקים כנף שמאל ופחות טובים בכנף ימין. אמאדור אתמול הפתיע אותי כי לא יצא לי לראות את המשחקי אימון, אבל לפי התגובות פה חשבתי כבר עושה שביתה איטלקית ואתמול לפי דעתי החזיק את ההגנה יפה. מסירות ארוכות אף פעם לא היה הצד החזק שלו. גם פיבן, שהרבה פה אמרו שלא מתאים, היה לא רע בכלל חוץ מטעות בהרחקת כדור שלמזלנו לא עלה בגול. יניוטיס התחיל רע ומהוסס ועלה לנו בגול, אבל התעשת על עצמו ואני לא מודאג בגללו בכלל. מי שכן אכזב אותי אתמול היו ריקן וקנדיל. הראשון אישית אני לא מחזיק ממנו ולא חושב שהוא צריך לפתוח בהרכב שלנו ולא משנה מי חסר, הוא נורא איטי עם הכדור ולפעמים נדמה לי שהטלוויזיה עוברת לסלואו מושאיין שהוא עם הכדור. בקשר לשני, יותר מידי טעויות של איבוד כדור באיזור מסוכן, נכון שהרבה איבדו כדורים אבל קנדיל זה היה יותר מורגש, והיכולת ההתקפית שלו אתמול הייתה חלשה מלבד מסירת רוחב אחת. לטעמי שני השחקנים האלו מתאימים לשחק בליגה ולא באירופה. כל השאר היו מה שציפיתי מהם ואפילו קצת הופתעתי מהיכולת. לשחק בחוץ נגד אלופת רומניה וכל המחצית השנייה להיות טובים מהם זה לא מובן מאליו. בבית אנחנו יכולים וצריכים לעבור אותם.
  12. אם לומר את האמת אז גם ראדי הגיע אלינו בגיל מאוחר יחסית (נדמה לי 29) והתחיל רק אצלנו לממש את הפוטנציאל שלו. גם אחמד סבע התגלה רק בגיל 29. נכון שבדרך כלל שאומרים פוטנציאל מתכוונים לשחקן צעיר ומוכשר, אבל יש מקרים של פריצה מאוחרת. בשיא הכנות, לפני כמה שנים חשבתי שקהת יהיה שחקן, המעבר לחיפה גמר לו את הקריירה. אולי בנתניה יצליח להראות שהוא יודע קצת כדורגל.
  13. מחכה לראיון של שיר צדק אחרי שיעזוב את ב"ש, כלומר את קבוצת המנודים.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.