Jump to content

maomak

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. Milson - Football Manager 2023 - FM23 - FM2023 (fminside.net) מטוס, טכני עם דריבל טוב ויכולת סיום. יכול לשחק בכל העמדות הקדמיות.
  2. שוערים: פרץ, משפתי. מגנים ימניים: זר, מזרחי. מגנים שמאליים: דוידזאדה, רביבו. בלמים: לוקאסן, סבוריט, פיבן, ביטון, ייני. קשרי 8/6: פרץ, גולסה, גלזר, גבי, אחד הצעירים. קשרי 10: רפאלוב, ביטון, אחד הצעירים. כנפיים: זר, זר, גויאגון, כהן. חלוצים: זהבי, תורג'מן, שבירו. -לחזור ל4-3-3 (4-2-3-1). -למכור את יובאנוביץ כי אין מקום ל2 חלוצים בקליבר הזה במידה ואנחנו רוצים לשחק 4-3-3. -רפאלוב למרות הגיל שלו עדיין שחקן שחקן. בנוסף, גם רפאלוב וגם ביטון שחקנים של מספרים - זה מה שאנחנו צריכים משחקן שהוא 10 (אפשר לחפות על החסרונות שלהם במידה ויש מאמן נורמלי). -וכמובן הכי חשוב לשלוח את הקראנקה הביתה.
  3. הגיוני מאד אפילו. דוידזאדה היה פצוע תקופה ארוכה ככה שסביר ומובן שהוא צריך להוריד המון חלודה. סביר אפילו שהוא עדיין לא יכול לשחק בקצב גבוה במשך 90 דקות (שוב פעם - זה מובן אחרי פציעה ארוכה). תוסיף את זה לזה שהוא נראה רע במשחקי אימון ואני חושב שבמידה ויש חלופה סבירה למשחק הזה צריך ללכת עליה (כמובן שמשחק אימון זה לא המד האולטימטיבי לשחקן - אבל אני לוקח את זה כמהמשך לזה שהוא חוזר מפציעה ארוכה, ולא כמרכיב העיקרי). למרות זאת, אם עולים עם 4 בהגנה אני חושב שהוא צריך לפתוח פשוט כי ריקן לא טוב כשיש 4 בהגנה. במידה וזה 5 "בהגנה" אני כן חושב שריקן מתאים ובטח שלא חסר מושג בעמדה הזו. תוסיף לזה את העובדה שהוא נראה טוב במחנה (והקבוצה נראתה טוב יותר שהוא על המגרש) ואת הערך מוסף שהוא נותן כשהוא על המגרש - ואני חושב שהוא חייב לפתוח במידה ואנחנו עם 5 בהגנה.
  4. יאניוטיס ריקן ז'איר ייני פיבן קנדיל גלזר פרץ מיכה צ'יקו/יוני שכטר -לא אוהב את ריקן כמגן אבל בשיטה של שלושה בלמים הוא יכול להיות סביר שם. דוידזאדה לא נראה טוב במחנה ועדיף לא לקחת איתו סיכון במשחק כזה. מה עוד שריקן הוא מסוג השחקנים שחייבים להיות על המגרש במשחקים כאלה לדעתי (נסיון, "טירוף" ובעיטה מרחוק). -שכטר גם חייב להיות על המגרש לדעתי - בדומה לריקן הוא מביא ערך מוסף שמאוד חשוב במשחקים כאלה. חוץ מזה שאני חושב שכשאנחנו משחקים עם 2 חלוצים שכטר צריך להיות (כמעט) תמיד אחד מהשניים. -צ'יקו או יוני ליד שכטר זה החלטה קשה. נוטה ללכת עם יונתן ולתת לצ'יקו לעלות כמחליף כשההגנה שלהם קצת עייפה.
  5. לדעתי שילוב של בלם זר פלוס בלקמן עדיף על ייני/פיבן פלוס חלוץ זר. בטח שלאירופה, אבל גם לליגה. (בנוסף לזאיר, לא במקום כמובן). להביא בלם זר שיהיה שדרוג משמעותי לעומת ייני/פיבן זה לא בשמיים. בטח עכשיו כשאיביץ כבר מכיר את זאיר ויכול לבחור בלם שמשלים אותו בצורה טובה (ככה שהסיכויים לפגוע בשחקן מתאים גבוהים יותר). להביא חלוץ זר שיהיה שדרוג משמעותי לעומת בלקמן יהיה קשה מאד. מישהו באמת מאמין שאנחנו יכולים להנחית פה חלוץ עם פיזיות/מהירות/ניידות של בלקמן ויכולת סיום של וידאר? בלקמן, שכטר, אצילי, ציקו, עטר, כהן, ושוינפלד כשחקן הנוסף - יש פה הכל מהכל, כשכל שחקן יכול לשחק כמעט בכל עמדה בשלישיה הקידמית. יתן המון בבחירת שחקנים מתאימים לכל משחק נתון, וגם אפשרות לשינוי עמדות תוך כדי משחק. יהיה מאד קשה להתכונן ולשחק מולנו. ובמצב כזה אנחנו עם 2 בלמים זרים בהרכב.
  6. אני מחזיק מפרץ וגלזר(אני רואה אותם כשחקנים שונים אבל שתיהם על העמדה האחרוית יותר לדעתי. עמדה מרכזית-קדמית עושה עוול לפרץ, בדיוק כמו שעמדה אחרוית יותר עשתה לו עוול). עדיין, כיאל רמה מעליהם כרגע. גם באיכות, ובטח שבנסיון - דבר שנצתרך באירופה. כיאל לדעתי לא מספיק מוערך. לא הייתי שלם עם לשים פה את נאתכו. הסיבה העיקרית ששמתי אותו פה זה היכול שלו לשחק כקשר אחורי שיודע לנהל משחק ועם יכולת ראיית משחק ומסירה שהיא מעל הליגה. יכול לתת המון גיוון בשיטה, ולעזור המון גם באירופה(מתפרצות על אצילי-בלקמן-ציקו) וגם בארץ מול קבוצות שמשחקות מולנו עם 11 שחקנים מאחורי הכדור. מה עוד שזה יתן למיכה הרבה יותר חופש - בלי צורך שלו לרדת כל הזמן אחורה לנהל משחק כשהכל תקוע.
  7. -בלקמן ואחד מבין כיאל/נאתכו חייבים להגיע לפה הקיץ. חייבים. זה יפתח פערי איכות בניניו לבין שאר הקבוצות בלגיה שאני לא רואה איך איזשהי קבוצה יכול להדביק בשנה-שנתיים הקרובות. הם ישראלים, ישדרגו את הקבוצה בעמדות שאנחנו צריכים חיזוק, מתאימים לשיטה, והכי חשוב ראלים הקיץ הזה גם במגבלות הפיירפלי. -הבאה שלהם תשאיר מקום לבלם זר נוסף וההישראות עם שוער זר(ראיקו או שוער זר אחר). -במידה ודסה אכן עוזב, צריך כמובן מגן שמאלי מחליף. במידה ופרץ עוזב, אחד מבין קארצב/אור דסה/ברסקי צריך להישאר בסגל(שחקנים שונים, תלוי מה איביץ רוצה). במידה וכהן עוזב, אחד מבין חוזז/אילון אלמוג צריך להישאר בסגל. סגל לעונה הבאה: שוערים: ראיקו(או שוער זר אחר), טננבאום, שוער שלישי. מגנים: דסה(או מגן שמאלי מחליף), קנדיל, סאבוריט,דוידזאדה. בלמים: אמאדור, בלם זר נוסף, ייני, פיבן(או טיבי בחוזה מקוצץ). קשרים אחוריים/מרכזיים: כיאל/נאתכו, גולסה, גלזר, פרץ, ריקן. קשרים התקפיים: מיכה, ניקוליץ. כנפיים: אצילי, עטר, ציקו, כהן. חלוצים: בלאקמן, שכטר, שוינפלד.
  8. טלגרם וניבדל לא עובדים... יש למישהו שידור שעובד?
  9. מקצועית אני חושב שההרכב שלנו עדיין רמה מעליהם(שלא לדבר על הסגל). סבע והאסלביינק אכן שחקנים מעולים ומגוונים - אבל אלו שחקנים שהתכונות ההבולטות שלהם מתאימות בעיקר לבלוט בקבוצות קטנות/בינוניות. שניהם כבר לא שחקנים צעירים ועד כה לא הוכיחו את עצמם בקבוצה גדולה ודומיננטית - יש לכך סיבה. חובת ההוכחה עליהם, והסיכוי שזה יקרה לא גבוהה במיוחד לדעתי(שוב, יש סיבה שזה לא קרה עד עכשיו). כן אלו היו השחקנים הכי טובים בליגה שהיו "על המדף", אבל זה לא עושה אותם שווים את המחיר ששילמו עליהם. מעדיף את עטר/אצילי/שכטר בהרכב על פני שניהם. ככה שאני שמחשבמחירים האלו לא נכנסו למלחמה עליהם בין אם זה בגלל עניין הפייר פלי או בגלל עניין מקצועי. (כמובן שמקצועית יש גם את העובדה שההחתמות שלהם הגיעו מאוד מאוחר ויקח להם זמן להתחבר - מי כמונו מבין את החשיבות של העניין הזה). כלכלית, אני חושב שהם התאבדו פה ויש סבירות גדולה שהקיץ הזה יפיל אותם חזרה לגודל הטבעי שלהם במידה ולא יהיה פה איזה נס והכל יתחבר להם מהר. הם נכנסו לבור כלכלי עם כל השחרורים שהם עשו וההחתמות במחירים מופקעים וחתמו על חוזים שמנים וארוכי טווח עם שחקנים שלא ההוכיחו את עצמם לאורך זמן רציף(ככה שיש סיכוי גבוה לנפילה איתם). מה יקרה במצב שבו הם לא יקחו אליפות השנה ואולי אפילו לא יגיעו לשלב הבתים באירופה תחילת עונה הבאה? במצב כזה לא רק שהם יהיו בבור תקציבי ענק, הם גם יצתרכו לבנות מחדש פלוס לקצץ, והם יהיו תקועים עם החוזים האלה. גם אם הם יצליחו להחזיק את הראש מעל המים במצב הזה, עונה אחרכך במידה ואין אליפות ואירופה אני לא רואה איך הם יוכלו להמשיך לתפקד כמועדון "גדול".
  10. לפי התשובות של איביץ עושה רושם שזה הכיוון... וגם אם לא, החשיבה חייבת להיות ארוכת טווח(ינואר והעונה הבאה). לא להביא אותו תיהיה טעות לעונות הקרובות לדעתי, לא רק העונה. בדיוק כמו שלא להביא את הרוש/חיימוב הייתה טעות שנשלם עליה בעונות הבאות(גם אם ראיקו טוב משניהם).
  11. מצחיקים אלה שלא רוצים את סהר במכבי או חושבים שיש סיכוי גבוה להביא מישהו טוב ממנו. בשלוש שנים האחרונות בב"ש(קבוצה דומיננטית שרצה לאליפות, מצב דומה לשלנו -- מדגיש את זה כי יש הבדל בין חלוץ שמשחק בקבוצה דומיננטית/שולטת ובין חלוץ שמשחק בקבוצה בינונית שבונה על מתפרצות) הוא עם 31 גולים ב 74 משחקים *בליגה*, גול כל ~137 דקות(לפי עונות: 9 גולים, 14 גולים, 8 גולים -- לא הבלחה של עונה אחת טובה ב3 שנים האחרונות כמו סבע לדוגמא). כמה חלוצים ישראלים או זרים היו פה בשנים האחרונות שנתנו מספרים טובים יותר באופן עיקבי 3 שנים או יותר? מעבר לזה - הוא מתאים לשיטה ולסגל השחקנים הקיים. סקורר, מהיר, טכני, משתתף במשחק הקבוצתי והכי חשוב יודע לברוח לאגפים דבר שהוא הכרחי כדי למקסם את השיטה שבה שחקנים כמו אצילי ועטר על האגפים(שחקנים שנכנסים פנימה). זה בדיוק הסיבה ששכטר התאים יותר לשיטה ולסגל הנוכחי מוידאר למרות שוידאר הוא אחד מחלוצי 9 הכי טובים שהיו פה. בנוסף לא תיהיה היררכיה ברורה בינו לבין שכטר, דבר שיצור תחרות ויוציא את הטוב ביותר משניהם.כמובן שהוא ישראלי, והבאה שלו תחליש משמעותית את ב"ש. במידה ושכטר וסהר יפציצו השנה, אנחנו סגורים לעונה הבאה בעמדה הזאת עם ישראלים, במידה ולא, אפשר להשאיר אחד מהם כמחליף ולהביא זר להרכב. במצב הקיים ובנקודת זמן הזאת, גם בלי להתחשב בפייר פלי, הוא ההחתמה הכי נכונה שאנחנו יכולים לעשות בעמדה הזאת. כשלוקחים בחשבון את הפייר פלי, אין בכלל ספק לטעמי. ***הבאה שלו גם תאפשר להביא זר נוסף עכשיו, ובמידת הצורך אחד נוסף בינואר(במקום באטוקיו) - בלם או קשר עושה משחק. לדעתי בלם בעדיפות גבוהה בהרבה מהסיבה הפשוטה שבסגל השחקנים הקיים הרבה יותר ראלי להביא בלם שיכנס להרכב וישדרג אותנו מאשר קשר עושה משחק שיהיה טוב ממיכה(בהנחה שאנחנו נשארים עם השיטה שמיכה משחק כעושה משחק ולא כקיצוני).
  12. במידה והדיווחים על וורוס(מניח שהואב כבלם להרכב, לא היו מביאים בלם זר כבלם שלישי) ואפואדו(הוא בא לצד שמאל, הוא שחקן עם רגל ימין והמספרים שלו טובים בהרבה בצד שמאל מאשר בימין או כחלוץ) נכונים, אני חושב שההרכב האופטימלי יהיה 4-2-3-1 : ראיקו סאבוריט - אמאדור - וורוס - דסה פרץ - גולסה/ריקן אפואדו/מיכה - שכטר/מיכה - אצילי/מיכה וידאר *ראיקו או וידאר יצתרכו להימכר(כדי להיות עם 5 זרים "שחקני הרכב"). מעדיף בהרבה שראיקו יימכר - גם בגלל שיש את הרוש/חיימוב על המדף(אין חלוץ ישראלי בכיר על המדף), וגם בגלל שעם הרכב כזה וידאר בקלות יכול לסיים פה עם 20+ שערי ליגה. *גולסה/ריקן על תקן ה50:50 - בהתאם לכשירות, יכולת משחק, והתאמה רצויה במשחק נתון(יותר הגנתי או יותר התקפי). שתיהם שחקנים שמכניסים אינטנסיביות ואנרגיה/טירוף כערף מוסף. *"כרגיל" מיכה יתחיל כשחקן בלי סטטוס של באנקר בהרכב, ומניח שכרגיל הוא ימצא את הדרך להפוך להיות שחקן הרכב קבוע. *הרכב מעולה לדעתי, ומאוד וורסטילי - אפשר בקלות לעבור מ4-2-3-1 ל4-4-2 או למשחק עם 3 בלמים(גם תוך כדי משחק בלי חילופים). הכל שאלה של איך איביץ ירצה לשחק ומה הוא יכול להוציא מהשחקנים. *יש את ייני/גלזר כגיבוי לקשר אחורי במידה ופרץ לא יצליח לשחזר את היכולת מהעונה הקודמת, ואת טיבי במידה ואחד הבלמים הזרים יהיה כישלון. חוזז(או ציבוטה/כהן) ,עטר, שויפלד, גולסה/ריקן, אפואדו/אצילי/שכטר/מיכה,טננבאום/אוחיון - כשחקני ספסל/סגל. *הספסל(והסגל הרחב) מעולים - עומק ואיכות כמעט על כל עמדה, ככה שתיהיה תחרות על ההרכב(או במקרה של פציעה). המקום שהכי חסר עומק זה בעמדת המגנים, ככה שאני מקווה שהזר השישי שיגיע(במקום באטוקיו שמקווה שיוקפא) יהיה מגן זר עם אוריאנטציה התקפית שיכול לשחקן גם כמגן ימני וגם כמגן שמאלי. בכללי המון מקום לאופטימיות - סגל מעולה לדעתי, ויש סיכוי שכל הסגל יושלם לפני המשחק הרשמי הראשון.
  13. כרגע ליטו מאמן מכבי(עם חוזה), האם הוא מחוייב להגיע לפתיחת האימונים גם אם דיי ברור שהוא לא ממשיך? הרי מכבי לא יכולה להפוך אותו למתורגמן(או תפקיד קיקיוני אחר) כי זה הרעת תנאים ועילה לתביעה... אם הוא לא מגיע לפתיחת האימונים, זה עילה לפיטורים, לא? יש למישהו מושג איך זה הולך מבחינה חוקית?
  14. מגן פותח בקבוצה שסיימה מקום רביעי בקפריסין, בן 22. סיים את העונה עם 0 גולים ו3 בישולים(בליגה). מדבר אנגלית בסיסית לפי כמה סרטונים ביוטיוב. נראה מהיר וטכני עם יכולת כדרור טובה למגן. כמובן שקשה לשפוט את העמידה שלו כמגן מסרטונים(יש בסרטון שצירפתי למעלה כמה פעולות הגנתיות טובות, אבל אי אפשר לשפוט לפי זה). הבעיה העיקרית שאני רואה זה שגם בסרטון של 12 דקות אין לו הרבה הרמות - מה שכנראה מעיד על כך שההרמות שלו לא להיט(בנוסף לכמות הבישולים הנמוכה יחסית). הוא לא גבוהה או פיזי במיוחד(יחסית לשחקן הישראלי אני מניח שהוא פיזי), אבל עושה רושם של שחקן אגרסיבי.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.