Jump to content

Schoenfeld

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

About Schoenfeld

  • Birthday 02/02/1987

Recent Profile Visitors

354 profile views
  1. אני אחראי על ימים א'-ג', הוא אחראי על ד'-ו' ועושים שבת לסירוגין
  2. אהבתי את היצירתיות וההוצאה של זה מהפורום "לחיים עצמם". צריך להפיק חולצות שוינפלד זה באסה, או שוינפלד בבאסה (על משקל סדאם חוסיין בשוק) וללבוש למשחק הראשון בבלומפילד המשופץ ב2045.
  3. גולדהאר חייב לעשות משהו, מישהו צריך להתחיל לחלק סטירות לאנשים במועדון ולהעיר אותם, משהו לא טוב בכלל קורה פה.
  4. אני אומר שטב"ח לא חלוץ, אלא קשר אגף כבר שנים. אני סולד מהליגה האנגלית (המשעממת בעולם לגילה, שחקני רוגבי עם הגבות לרחבה. הכדורגל הכי מעייף שיש, אבל זה כבר ל"דעות לא פופולריות"), אז סלח לי שלא זכרתי את שמו המדוייק.
  5. הפוך ידידי, רק מכביסיט אמיתי יהיה מוכן לקבל שכר "נמוך" (במונחים שלהם), רק כדי לתקוע את הפועל עוד עונה בלאומית, כשירות לציבור. אגב, כמה מביך זה לקבל הצעה לאימון אחרי שפרדי דוד (!!) סירב להם?
  6. אנחנו הקבוצה היחידה בארץ שבאה למשחקים מול ב"ש (גם בטרנר) במטרה לנצח, אין מצב שאנחנו עולים מולם למשחק בקטע של "גם תיקו יהיה סבבה". מה גם שבמשחק הנוכחי הפסדנו עובדתית בגלל "טעות" שיפוט חמורה ביותר, אחרת המשחק היה מסתיים בתיקו 0:0 (עובדתית. אפשר להתווכח עד מחר "אבל אם לא X אז Y", העובדות הן שהובקע שער אחד וזה מטעות שיפוט), לא יודע אם זה יותר מנחם או מעצבן אגב. עובדתית הם קבוצה טובה יותר (כובשים יותר, סופגים פחות, יותר נצחונות, יותר נקודות ועוד מדדים אובייקטיבים אחרים) אבל הם עדיין על הזין שלי, מועדון של מעוותים, הקהל הכי מכוער בליגה בהפרש ניכר, פני הקהל שלהם כפני בן ביטון ותורג'מן, מה הפילא שאפילו משה רבינו נראה כמו מסתנן סודני בתפאורה שלהם, אין להם שום כבוד לאסתטיקה.
  7. הוא נופל ככה כמעט כל משחק (ועל כל משחק שהוא לא נופל, הוא נופל פעמיים במשחק שלאחר מכן). פשוט לא תמיד שורקים לו, אז אנחנו זוכרים רק את המקרים שההתחזות שלו מצליחה.
  8. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח *תודה שהצלחת להוציא ממני קצת צחוק ברגע שחור
  9. אם חלילה מודחים אחרי 120 דקות מסרטנות מול בית"ר, זה אומר ששוב פותחים עונה יומיים אחרי שהעונה הנוכחית מסתיימת? זה מטורף, אין זמן אפילו לעשות שינויים ואז שוב נמצא את עצמנו בבעיה כמו השנה. רק על זה אסור להפסיד ברביעי.
  10. שם רגע את כל החרא בצד, נקודות חיוביות? 1. שרן היה ענק, היה לו מהלך (לא זוכר איזה דקה) פשוט גאוני של שמירה על הכדור והחזרה לשוער. לא רואים שחקנים ישראלים שיכולים לעשות דברים כאלו, בהחלט בינגו מטורף ומקווה שהמשחק המעולה שנתן היום מראה שהוא לא פה רק בשביל "האופי", אלא גם בשביל הכדורגל, הוא שחקן נפלא. 2. פיליפנקה הפתיע לטובה, לא הייתי בונה עליו להרכב אבל הוא נראה היום כמו שחקן סגל ישראלי לגיטימי ושווה לבחון אותו במשחקים שנותרו לסיום העונה. 3. טב"ח בלם ממשיך בתקופה המעולה. בגלל הגיל שלו אני חושב שלא נוכל לבנות עליו כשחקן הרכב (למרות היכולת הפנטסטית) בראייה של שנה קדימה לעונה הבאה, אבל בדוגמה לפיליפנקה, בהחלט שחקן סגל סופר ליגיטימי גם בגילו. 4. ראיקוביץ' ענק. לצערי בטח הוא יתקדם בקיץ, הלוואי שלא כי הוא ווידאר (שהיה חלש היום, ייתכן ובגלל שלא קיבל כדורים טובים) לדעתי הכי טובים העונה אצלנו. 5. דסה גם במשחק טוב, בוודאי לעומת אלטרנטיבות ישראליות אחרות, לא מאשים אותו בכלל בפנדל שהוזמן מראש לכאורה. (לא מצליח להבין את נושא השנאה שנפתחו לו. היכולת שלו היום הייתה טובה, לא "וואו" כמו כל הקבוצה, בואו לא נשכח שהוא שיחק מול אחת מ2 הקבוצות הכי טובות בארץ ולא מול קונוסים, אבל בהחלט משחק טוב).
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.