Jump to content

Ambition

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

774 profile views
  1. מייאש. עד שהתחילו משהו טוב מלמטה עם המינוי של יילה חוס, המאפיה ההתאחדותית היתה חייבת למצוא דרך להרוס את זה. העבודה שאופיר חיים עושה היא מדהימה, לא משנה אם הנבחרת מנצחת או מפסידה, הכדורגל תחתיו הוא אירופי לכל דבר. גיא לוזון זה האנטיזתה שלו בהכל. בתירוצים, בבחירת שחקנים אפורים, בכדורגל של רגשי נחיתות, בכדורגל מתגונן ולא יוזם. איזה אצבע בעין לאוהדים הישראלים זה למנות אנטי כדורגל מגעיל כזה למאמן של הדור המוכשר הזה.
  2. יש החלטות לא טובות שעוד ניתן איכשהו לדון עליהם, כשאתה טועה ב80 אחוז אבל יש 20 אחוז הצדקה להן. ההחלטה לא לפתוח עם גלוך היא החלטה של 0% היגיון. הבן אדם כיכב השנה בליגת האלופות, אולי השחקן הכי טוב בזלצבורג, בכושר משחק מעולה, רגיל לעצימות ומהירות משחק שאף אחד אחר בסגל לא רגיל אליה. צריך להיות שונא כדורגל של ממש בשביל שיהיה לך שחקן כזה ועדיין לוותר עליו.
  3. תשנה את ההחלטה ומהר, חזן יא ליצן. מה אתה פותח עם אוסקר על הספסל?!!!!!! עם כל הכבוד לגבי, הוא יכול לצחצח לו את הנעליים.
  4. עופו הביתה יא חבורת חדלי אישים. חסרי כבוד עצמי מינימלי. רק מניעים אחורה ואחורה כשאנחנו צריכים גול. ובסוף סופגים. עופו.
  5. איזה משחק מביש. אולימפיאקוס לא כאלה גדולים. לא הגענו למשחק הזה בכלל. הכנה למשחק בלתי נתפסת בחולשתה.
  6. איזה ראש כרוב הדוידה הזה לפעמים. תן פס עומק פשוט. מה אתה מגביה ליציע.
  7. השער הכי חשוב של העונה. יאללה לחזור, לתת עוד.
  8. קל עושה את זה. כישרון צעיר מהסוג שגורם לקהל לקום מהכיסא כשנוגע בכדור.
  9. הכנה מושלמת. הקבוצה שיחקה יפה ונראיתה מאומנת בכל שלבי המשחק. בלי התמזמזויות מיותרות, כדורגל בנגיעה, שחקנים עושים תנועה. חיפויים טובים. יש גבול עם החומר הקיים עד כמה אפשר להציג כדורגל ברמה ממש גבוהה, אבל הוא הוציא את המקסימום היום.
  10. תוצאה ענקית. מחצית ראשונה מדהימה. במחצית השניה שיחקנו בעיקר על בטוח ועל תוצאה אבל אפשר להבין את זה. שאפו לרובי קין על איך שהכין את הקבוצה.
  11. קארצב ודן ביטון לא נכנסו טוב למשחק. יותר מדי חוסר חדות בפעולות הקטנות.
  12. מחצית מעולה. בכייה לדורות לא לצאת מהמשחק הזה עם ניצחון. אפשר לתת עוד חתיכה במחצית השניה. אולימפיאקוס מאוד לא מאורגנים בהגנה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.