Jump to content

Dr Hopmann

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

431 profile views
  1. ציבוטה מרגיש כמו נוקאוט ולהצטער התחלנו עוד מאצילי...מהכשרון שהיה לנו עד לא מזמן למצב הזה פשוט אין לתאר.
  2. יותר מדאיג שהוא מסיים חוזה עונה הבאה לפי מה שכתוב
  3. שוער צריך לדעת לנהל ולנער את ההגנה שלו...שוער טוב זה 50 אחוז קבוצה.
  4. ציבוטה לכנף שמאל ויש ווינגרים ברמה גבוה להרכב ואחלה מחליפים, משם צריך להתחיל.
  5. אוהב אותו ולגמרי בעדו. עוד יהיה טוב ואהוב לא פחות מאיבצ'ה אילייב וזה נראה לי אחלה
  6. קראתי אחרי המשחק איפשהו כתבה, דובר שם על העניין הזה שמכבי חיפה לקחו את אצילי בכל מחיר בשביל ההצלחה, שקשה להם היה להשיג כנראה בלעדיו. ומצד שני זה שגולדאר זרק אותו בלי לחשוב פעמיים, דובר כביכול על ההבדלים בין הקבוצות בעניין הזה...מישהו קרא ויודע איפה אפשר למצוא ?
  7. עם הטעויות שעשו פה בשנה וקצת האחרונות יכול לקחת יותר מעונה לתקן, מהבסיס הישראלי הטוב בארץ לשנים קדימה המצב פתאום מהתפך ומכבי די תורמת לעניין, גישה שיותר מזכירה לי תימים של לוני שנתן להם אליפויות על מגש מעדיף יותר תגישה של גורדי. שהישראלים הכי טובים יהיו במכבי כדי שאנחנו נחגוג ובטח לא הם. בפתיחת העונה שעברה הפער בנינו כמעט לא היה קיים, העונה המצב התהפך ואם לא נביא תשחקנים שפשוט חייב להביא שנה הבאה אולי כבר נגלה פער יותר גדול. ציבוטה ישראלי משחק עם שני רגליים שחקן שיכול להגיע למספרים כפולים בגיל הנכון, אם הוא יגיע לחיפה זה סוג של חותמת שקצת חזרנו לתת להם להשתלט.
  8. שחקן של דריבל ויודע לעבור שחקנים על שטח קטן יודע לעשות גולים בפעולה אישית...נראה לי חסר לנו אחד כזה לא ? ובטח עדיף שלא יגיע לקופים.
  9. זה כבר יותר מהעונה הזאת,במידה והוא יגיע לחיפה נפתח פער רציני שיהיה קשה עם החלטות כאלו לסגור אותו בעונה אחת
  10. ציבוטה עוד בכפ"ס היה שחקן כנף בולט ומבני יהודה יצא אחד הטובים בארץ. שחקן של מספרים כפולים שסוגר פינה לשנים קדימה ועוד ישראלי, טעות לא להביא אותו ועוד יותר טעות שההוא יגיע לחיפה.
  11. ציבוטה עוד בכפ"ס היה שחקן כנף בולט ומבני יהודה יצא אחד הטובים בארץ. שחקן של מספרים כפולים שסוגר פינה לשנים קדימה ועוד ישראלי, טעות לא להביא אותו ועוד יותר טעות שההוא יגיע לחיפה.
  12. גם אחרי החיסונים אפשר להידבק. אני אחרי שני חיסונים בן 33 שנדבק בקורונה השבוע בעבודה, ללא החיסונים מערכת הבריאות היתה קורסת כרגע. גם עם החיסונים אפשר להגיע לחיסון עדר בלי לגמור על מערכת הבריאות.
  13. לא מחוסנים צריכים להציג היום בדיקה או משבוע הבא ?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.