Jump to content

BlueZ

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

260 profile views
  1. יש כאן אוזלת יד של המשטרה (במשך שנים, כפי שהחתול מביא בסדרת הכתבות שלו), בשילוב יחס לא הולם לעבירה מצד בתי המשפט, בשילוב תובע התאחדות מושחת ורודף שררה ודייני התאחדות מנותקים. כל זה מוביל פגיעה אנושה בענף הכדורגל, בטח בתקופה שבה הכדורגל העולמי פתוח לכולם ונצפה יותר מתמיד, נשלב את זה עם מוצר ירוד ומאמנים פחדנים שבאים להחנות אוטובוסים ולא לשחק כדורגל ונקבל חירוב הענף לדורות. שיהיה לכולנו בהצלחה.
  2. לא הבנתי למה עד היום מתייחסים למתפרעים בכדורגל כפורקי עול, ולא מטילים עליהם את הדין הפלילי האמיתי.
  3. רדפו אחריהם עם קרשים, אמרו אף אחד לא יחגוג בתקווה. התירוץ היה שאוהדי הפועל פירקו את השער בתקווה או משהו כזה אם אני זוכר נכון. המרדף עם הקרשים עד היום חקוק לי בזיכרון. Good times...
  4. מעולם לא איחלתי לאיש למות, האיש הנורא הזה שהורס את הכדורגל, חייב למות עוד היום.
  5. כל שבוע אותו חרא, עכשיו זה סוף סוף פוגע בחיפה אז הכתבלבים נובחים. השיירה תמשיך לעבור. זה מה שהם למדו בקורס פרו, לעשות בונקר מגעיל ולספר על מוריניו ואינטר ששיחקו ככה ולקחו טרבל. הגועל הזה פה כדי להישאר, הכדורגל הישראלי ימשיך ללכת אחורה בגלל החרא הזה, הימים היפים של פעם שקבוצות באו לשחק פתוח ולכבוש שערים מאחורינו. צטטו אותי עוד כמה שנים שעוד אוהדים יברחו מהמגרשים כי את המוצר הדוחה הזה אף אחד לא ירצה לקנות.
  6. שמע, יש פתגם יפה שהולך בערך ככה, כשאחד אומר לך שאתה שיכור, תצחק. כשעשרה אומרים לך שאתה שיכור, לך לישון. ודי לחכימא ברמיזא.
  7. שמע, האדום המומצא לנס ציונה, האדום שלא נשרק לשחקן אחרון של חיפה שעושה עבירה לעצור שער בטוח. מה עוד צריך לקרות כדי שהמחאה נגד השחיתות המטורפת בכדורגל שלנו תתחיל?
  8. אמרתי כבר קודם, לפגוע להם בכיס, רק ככה ישפרו המוצר.
  9. בלי קהל אין הסכם שידור, בלי הסכם שידור אין הסכם עם הטוטו. קצת לשחק להם עם החמצן הכלכלי ותוך דקה נגמר הסיפור המלוכלך הזה עם הרדיוסים.
  10. להחרים את המשחק הזה, וכל משחק מרכזי אחר שאנחנו חלק ממנו, יציעים ריקים מפחידים אותם פחד מוות. צריך לפגוע להם בכיס, והכיס שלהם זה זכויות שידור, מי ירצה לשדר קבוצות בלי קהל?
  11. מהמקפצה, פשוט מהמקפצה. עד שלא ייעשה מעשה קיצוני כנגד הביורוקרטים מההתאחדות כלום לא ישתנה. צריך להחרים את המשחק נגד בית"ר, עם כמה שזה כואב, רק כדי להראות להתאחדות שאנחנו לא כבשים יותר. אני יודע מאבק אליפות והכל, אבל הם ייקחו אותה על השולחן הירוק ויידעו שהם יכולים להתעלל בנו בכל שלב, בדיוק כמו שעשו עם הרדיוסים של סכנין בעונה שגנבו לנו ולערן את האליפות. לא לשתוק יותר, להחרים משחקים. אין להם כסף בלי אוהדים, אנחנו הסיבה לזכויות שידור שלהם, אנחנו הסיבה שהם מקבלים שם כסף. תארו לכם משחק מרכזי, שידורים, הימורים. ואין קהל... מה יגידו הספונסרים?
  12. מצדיע לה שדפקה את בש ככה! לתת להם תקווה שהנה, הנה הם יוצאים מהפריפריה............................ Aaaaaaaaaaaaaaaaand it's gone!
  13. וזה לקבוצה ששולטת בכדור 75 אחוז מהזמן כן? מדהים.
  14. גוף רקוב ומושחת. במדינה מתוקנת היה מפורק ומוקם מחדש תחת דירקטוריון מנהלים, הם משחקים בכסף שלנו, הם לא מביאים שקל מהבית.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.