Jump to content

EuropE

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by EuropE

  1. לגבי בודו גלימט המשחק הזה נחשב להם תיקו לדירוג המדיני? או שזה נחשב הפסד ? ממה שנראה מולדה עולים בטוח, עליה שלנו או של חיפה לרבע גמר והדחה של מולדה תגרום לעקיפה של ישראל בדירוג ?
  2. מי שמעוניין, תקציר של אלשקרט מול הלסינקי. לא נראה שיהיה מולם טיול בפארק. התקפות מהירות ועם ההגנה שלנו זה יכול להיות בעיה רצינית, במיוחד רופי ריסקי, ללא ספק ריסקי. לעומת זאת נראה שגם להם יש הגנה בעייתית.
  3. נראה שיש להם תואם הרננדס רק יותר מוצלח בהוצאות חוץ, מבחינה התקפית נראים לא פרייארים בכלל ומשחקים מהר, גם בהגנה עומדים טוב טקטית.
  4. חוץ מצסקא טרבזנספור וויטסה כדי לשחק בבתים אירופאים אתה צריך לעבור פה כל קבוצה. הבעיה זה מה יהיה בשלב הפליאוף לא פשוט בכלל.
  5. אגב לפי יחסי הזכייה באירופית לעומת היחס לסיים מקום ראשון בבית מכבי נמצאת עם סיכויים יותר טובים מקרבאח וסיבאספור. אפשר לראות אחרי הסתכלות ביחסים על ראשות הבית בבתים השונים שהבית שלנו הוא באמת הבית הכי פתוח לפי היחסים.
  6. הוא ופיבן יצטרכן לעשות בסוף חילופי דורות עם טיבי וייני, מקווה שיאריכו לו חוזה.
  7. לא רואה סיבה להשאיל אותם כרגע כל עוד לא חוזרים האימונים לכל הקבוצות/חוזרת הליגה. בכל מקרה הייתי משאיר את בלטקסה ומעיף את דוידזאדה. בלטקסה למרות הפנדלים לטעמי היה מצוין בתור בלם מחליף ומאמין שבתור מגן מחליף יהיה אפילו יותר טוב. לגבי גררו לא ניראלי שראינו מספיק ממנו כדי להבין אם דוניס בונה עליו לרוטציה/הרכב. אם זה לא הסיפור באמת צריך להשאיל שיראה כמה שיותר דק.
  8. לדעתי קברו את גררו ואלמוג מהר מידי, אני כן חושב שהם יכולים לעשות קפיצת מדרגה השנה, אבל זה נטו תלוי באידיאולוגיה של המועדון אם להנחית זר על הראש שלהם או לא. חוץ ממגן ימין לטעמי הסגל מצוין ואני אחד שאוהב את האישיות של קנדיל, פשוט לטעמי הוא מפוזר מידי הגנתית בשביל להיות הרכב במכבי.
  9. כן ראיתי את השכר שלו במנגר והבנתי שלא ריאלי , פאצ’קו בן 28 מרוויח בצורה שמכבי יכולה להגיש הצעה מפתה, ובכללי קבוצה שמורכבת מרוב של שני לאומים שמדברים אותם שפות ניראה לי כמו יתרון רציני. ברית ספרד סרבית כזאת.
  10. אם הבלם יחתום זה יהיה חלון שעל הנייר נסגר טוב למרות כל הסחבת והמועקה. הלוואי ואחד מדני פאחו , חואנפי או רנאטו גונזאלס היה עולה למטוס יחד איתו, במיוחד השניים הראשונים נראים בול עלינו לפחות מבחינת המנגר, שחואנפי נראה כמו אחד שאפשר לעשות עליו אקזיט. אבל זה כבר בגדר חלום לא ריאלי
  11. מאמין שהם לא ירצו לבוא לפה, ויקחו אותם כמחליפים בליגה ראשונה. בכל מקרה לא מאמין שיביאו קשר התקפי כשניקוליץ עדיין יושב על הפיי רול. זה כן מעלה תהיות למה לא לסמן שחקנים כאלה ולפתות אותם עם 100-200 אלף יותר ממה שמקבלים בליגה השנייה.
  12. בנוסף הבנאדם לא הציג מקור, לא הייתי מסתמך על זה.
  13. הסדר הפוך, ויאריאל מחזור ראשון. אם היה כמו שחשבת זה אופטימלי. לדעתי יש טעות תמיד יש מפגש כפול נגד אותה קבוצה באמצע מחזור 3-4 כשבאמצע יש פגרה מסוימת. מקווה מאוד שזה לא הסדר משחקים כי הוא רע לנו.
  14. בתים d,e,k,L בתים יחסית באותה רמה שלנו , כשהדרג הראשון יותר קל משלנו והדרג השני יותר קשה, קיבלנו בית בערך באותה רמה כשהקבוצות הם בהחלט קבוצות עבירות שבמשחק טקטי טוב אפשר להוציא הרבה נק. שום קבוצה פה לא מתקרבת לרמה של זלצבורג, אפשר להגיד שויאריאל פחות או יותר ברמה שלהם אולי קצת יותר טובים.
  15. קניוק ואדני פשוט שחקנים שלמים , חבל שויתרנו על קאניוק טכניקה מצוינת בבעיטה ויודע לתת כדור לגול.
  16. לטעמי עם המצב בכנפיים צריך לשחק עם מיכה גלזר ריקן ופרץ אם יתעורר על עצמו , ואילון אלמוג כשריקן או מיכה בכנף . חייב שמיכה וריקן יתנו כדור לגול פשוט ההתקפה סטטית ואין הנעת כדור כשבכנפיים יש את בלקמן יונתן כהן או ציקו .
  17. מסכים איתך על הרוב. אבל האמת היא שהם פתחו ביחד באופן קבוע ועקבי רק בפליאוף העליון וגם כשזה קרה זה לרוב התבטא בויתור על קיצון כמו ציקו או אצילי ולשחק עם עוד שחקן שיודיע להוביל כדור ולתת פס בנוסף למיכה , לרוב זה היה ריקן וברסקי , כאשר גם אחד מהשניים האלה בנוסף למיכה פרץ וגלזר שיחקו וככה היה יותר אפשרויות התקפיות לפס שיצור מצב. מה שהיה חסר היום מאוד . לטעמי ריקן מיכה גלזר ופרץ חייבים לשחק ביחד אם רוצים את הציוות של פרץ וגלזר ביחד אחרת המשחק מסתמך רק על מיכה.
  18. בנתיים ניצחת רק בזכות ההגנה , הבעיה היא בקישור ולא בהתקפה , כל המשחק מההגנה ומעלה הוא סטטי , אין מי שיכנס לבפנים או יתן כדור חוץ ממיכה , הציוות של פרץ וגלזר הוא תקוע ואין הנעת כדור במיוחד כשפרץ בתקופה כזאת שחורה אין מי שיניע את ההתקפה.
  19. לא כל כך מסכים פיבן שמר על וארן ועזב אותו גם אמאדור לא הלך איתו שראה שעשה תנועה .
  20. יותר מידי שחקנים באותה רמה פחות או יותר שלא מביאים להעלאת הרמה בסגל . אני שונא לבקר את הקבוצה בתדירות גבוה , אבל עד עכשיו נראה פשוט שחסר לנו את הגרוש לשקל השחקנים לא מספיק בכושר אם ככה הם עולים מחצית שנייה . השחקנים שבאו לא משדרגים את הסגל אלא יותר משאירים אותו ברמתו . משהו במחויבות ובריכוז ירד , אם שנה שעברה היה נראה שכל שחקן נלחם על המקום שלו ורץ על הדשא עם משמעת של מאה אחוז ממה שאיביץ מבקש ממנו , העונה נראת כמו עונת גורדי שהייתה ניראת פשוט כמו שביתה איטלקית או חוסר חשק ומשמעת משוגע של השחקנים . לא הגיוני שתהיה ירידה כזאת חדה ביכולת ביחס לשנה שעברה , כאשר רוב הסגל שלך נשאר אותו דבר ועם אותו מאמן . כמו שאמרת נראה שקורה קצת עיגול פינות ונתינה של 100 אחוז לעומת ה200 של שנה שעברה בכל המערכות השונות במכבי . מצפה ליותר מהשחקנים בכלל ובפרט מאלה שרוצים לצאת לאירופה ונראו שנה שעברה כמו כוכבים ,(אם דור פרץ ימשיך ככה הוא יפגע רק בעצמו עם האדישות הלא נגמרת לעומת הריכוז והמחויבות של שנה שעברה,ככה הוא לא יצא לשום מקום חוץ מלספסל . סומך על איביץ סומך על ההנהלה סומך על גולדהאר.
  21. זה פשוט מעצבן , דוידזאדה וברסקי עוד ניסו אבל הם פשוט לא ברמה , פרץ פשוט מרתיח לא מבין את האדישות הזאת והחוסר ריכוז הזה .
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.