Jump to content

EuropE

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. לגבי בודו גלימט המשחק הזה נחשב להם תיקו לדירוג המדיני? או שזה נחשב הפסד ? ממה שנראה מולדה עולים בטוח, עליה שלנו או של חיפה לרבע גמר והדחה של מולדה תגרום לעקיפה של ישראל בדירוג ?
  2. מי שמעוניין, תקציר של אלשקרט מול הלסינקי. לא נראה שיהיה מולם טיול בפארק. התקפות מהירות ועם ההגנה שלנו זה יכול להיות בעיה רצינית, במיוחד רופי ריסקי, ללא ספק ריסקי. לעומת זאת נראה שגם להם יש הגנה בעייתית.
  3. נראה שיש להם תואם הרננדס רק יותר מוצלח בהוצאות חוץ, מבחינה התקפית נראים לא פרייארים בכלל ומשחקים מהר, גם בהגנה עומדים טוב טקטית.
  4. חוץ מצסקא טרבזנספור וויטסה כדי לשחק בבתים אירופאים אתה צריך לעבור פה כל קבוצה. הבעיה זה מה יהיה בשלב הפליאוף לא פשוט בכלל.
  5. אגב לפי יחסי הזכייה באירופית לעומת היחס לסיים מקום ראשון בבית מכבי נמצאת עם סיכויים יותר טובים מקרבאח וסיבאספור. אפשר לראות אחרי הסתכלות ביחסים על ראשות הבית בבתים השונים שהבית שלנו הוא באמת הבית הכי פתוח לפי היחסים.
  6. הוא ופיבן יצטרכן לעשות בסוף חילופי דורות עם טיבי וייני, מקווה שיאריכו לו חוזה.
  7. לא רואה סיבה להשאיל אותם כרגע כל עוד לא חוזרים האימונים לכל הקבוצות/חוזרת הליגה. בכל מקרה הייתי משאיר את בלטקסה ומעיף את דוידזאדה. בלטקסה למרות הפנדלים לטעמי היה מצוין בתור בלם מחליף ומאמין שבתור מגן מחליף יהיה אפילו יותר טוב. לגבי גררו לא ניראלי שראינו מספיק ממנו כדי להבין אם דוניס בונה עליו לרוטציה/הרכב. אם זה לא הסיפור באמת צריך להשאיל שיראה כמה שיותר דק.
  8. לדעתי קברו את גררו ואלמוג מהר מידי, אני כן חושב שהם יכולים לעשות קפיצת מדרגה השנה, אבל זה נטו תלוי באידיאולוגיה של המועדון אם להנחית זר על הראש שלהם או לא. חוץ ממגן ימין לטעמי הסגל מצוין ואני אחד שאוהב את האישיות של קנדיל, פשוט לטעמי הוא מפוזר מידי הגנתית בשביל להיות הרכב במכבי.
  9. כן ראיתי את השכר שלו במנגר והבנתי שלא ריאלי , פאצ’קו בן 28 מרוויח בצורה שמכבי יכולה להגיש הצעה מפתה, ובכללי קבוצה שמורכבת מרוב של שני לאומים שמדברים אותם שפות ניראה לי כמו יתרון רציני. ברית ספרד סרבית כזאת.
  10. אם הבלם יחתום זה יהיה חלון שעל הנייר נסגר טוב למרות כל הסחבת והמועקה. הלוואי ואחד מדני פאחו , חואנפי או רנאטו גונזאלס היה עולה למטוס יחד איתו, במיוחד השניים הראשונים נראים בול עלינו לפחות מבחינת המנגר, שחואנפי נראה כמו אחד שאפשר לעשות עליו אקזיט. אבל זה כבר בגדר חלום לא ריאלי
  11. מאמין שהם לא ירצו לבוא לפה, ויקחו אותם כמחליפים בליגה ראשונה. בכל מקרה לא מאמין שיביאו קשר התקפי כשניקוליץ עדיין יושב על הפיי רול. זה כן מעלה תהיות למה לא לסמן שחקנים כאלה ולפתות אותם עם 100-200 אלף יותר ממה שמקבלים בליגה השנייה.
  12. בנוסף הבנאדם לא הציג מקור, לא הייתי מסתמך על זה.
  13. הסדר הפוך, ויאריאל מחזור ראשון. אם היה כמו שחשבת זה אופטימלי. לדעתי יש טעות תמיד יש מפגש כפול נגד אותה קבוצה באמצע מחזור 3-4 כשבאמצע יש פגרה מסוימת. מקווה מאוד שזה לא הסדר משחקים כי הוא רע לנו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.