Jump to content

Alexander Grasimov

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

202 profile views
  1. רק אני חושב שבלקמן נראה לא טוב? מאוד אגואיסט, מקבל כדור וברור שהוא הולך לנסות לבעוט לא משנה מה. הוא אמור להיות מהיר אבל זה לא נראה ככה על המגרש, נראה איטי אפילו. חוץ מזה משחק עם הראש ברצפה אפילו במצב שהגיע מול השוער בעט סתם בלי להרים את הראש. כרגע מסומן אצלי כפוטנציאל לרכש המאכזב של הקיץ. סושיץ לעומת זאת נראה טוב יותר ממשחק למשחק. הולך להיות כוכב. ברור שהוא פותח בחמישי
  2. אמורים להיות פונטים בעברית בדגמים מהשנים האחרונות. הספר של זהבי ספציפית כרגע אין דרך לייבא לקינדל להבנתי אלא צריך לקרוא האפליקציה שלהם.
  3. אי אפשר לקרוא את הספר הזה בקינדל שלא תומך בספרים בעברית. יש אפליקציה ייעודית שנקראות ״עברית״ שאפשר להוריד לטלפון או לטבלט ואם אני לא טועה גם לווינדוז.
  4. ראיקו דוידזאדה טיבי טבח שפונגין ייני אצילי סושיץ מיכה וידאר בלקמן
  5. שוינפלד האופציה הכי טובה לשמאל במשחקים באירופה עד שלא יגיע רכש לעמדה הזאת. גם סקורר שיכול לגנוב גול, גם תורם המון במצבים ניחיים בהגנה, פיזי ונלחם... לא עלה נידף כמו מיכה למשל.
  6. אחי זה וויכוח מיותר אנשים פה חיים בהכחשה רצינית לגבי היכולות של מיכה. עכשיו פתאום הוא שחקן אגף שמאל.. מעדיף שם את יחזקאל
  7. כל המידע על ה״מו״מ המבזה״ מגיע מהתקשורת - ז״א מחיפה. בואו נראה על כמה נסגרת העסקה כשהסיפור הזה יסתיים - אין סיכוי שזה 1.1 + שחקן + בונוס או משהו קרוב לזה.
  8. אם מכבי היו רוצים להביא את בוזגלו הוא כבר היה חתום מזמן. לא נראה לכם קצת מוזר שהמועמדות שלו עולה בדיוק בזמן שחיפה עושים את כל המשחק התקשורתי הזה לגבי עטר? יכול להיות שהוא סתם פיון במשחק מול יעקב שחר?
  9. רק אם הוא יושאל בינואר. סוף סוף כנף ימין שלנו היא לא העמדה החלשה בקבוצה ולמיכה אין מקום בקישור. לגבי עטר - לא צריך לשלם עליו שקל, חיפה נואשים להפטר ממנו, אבל אפשר לתת את אזולאי בתמורה כי גם ככה אין לנו מה לעשות איתו וזה יאפשר לחיפה לצאת בסדר כלפי חוץ. אם עטר בא בנוסף לזר בשמאל זאת תוספת כוח משמעותית. במקום זה על הפנים כי הבן אדם כשיר גג חצי עונה
  10. אני מוכן לראות אותו מתחשל ברמלה כמה עונות..
  11. חשבתי ששכבר התקדמנו מהבדיחה הזאת שמיכה הוא שחקן שבכלל מועמד להרכב. מבחינת הזרים אין בעיה, היחיד שבאנקר בהרכב ואין לו מחליף הוא ראיקו. סוגיית שרן ייני היא קריטית העונה. מצד אחד ברור שאין לו מקום בהרכב בשום עמדה, בטח שלא קשר אחורי שם אנחנו צריכים חציל אימתני. מצד שני זאת הולכת להיות הקבוצה הכי שבירה וחסרת מנהיגות שהייתה למכבי הרבה זמן וצריך לראות איך מוצאים לו מקום בכל זאת.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.