Jump to content

Hyper

משתמשים רשומים
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Profile Information

  • Interests
    ערן המלך!

Recent Profile Visitors

1,426 profile views
  1. עכשיו באפליקציה החדשה של ספורט1: שמו של ג’ון אוגו הופיע בסגל מכבי תל אביב באתר הרשמי ונמחק https://charlton.page.link?utm_campaign=articleScreenApp&afl=https%3A%2F%2Fsport1.maariv.co.il%2Fisraeli-soccer%2Fligat-haal%2Farticle%2F353164%2F&apn=com.sport2.msport2&ibi=com.charlton.msport2&ifl=https%3A%2F%2Fsport1.maariv.co.il%2Fisraeli-soccer%2Fligat-haal%2Farticle%2F353164%2F&link=https%3A%2F%2Fsport1.maariv.co.il%2Fisraeli-soccer%2Fligat-haal%2Farticle%2F353164%2F
  2. https://www.facebook.com/onlinetvisrael/videos/256247478931162/
  3. קיבלתי גם את הרשימה שלך, יודע בדיוק כמוך, את האמת שלפי מה שהבנתי 1285 הסביר מבינהם
  4. קורס סיסטם (1205), אתה מסיים עכשיו טירונות, הקורס לא יפתח לך.... תשאף לשרת קרוב לבית ובקורס שקשור למגזר האלקטרוניקה
  5. 1205, איזה פלוגה אתה?
  6. אני יושב אותו כיסא בשורה 35,כרגע לא בבידוד
  7. סיימתי קורס בטכני ואני צריך מישהו בכיר בחיל האוויר בקריה? תעזרו לאוהד במצוקה
  8. Hyper

    קעקוע

    הגעתי למסקנה שאני רוצה קעקוע שקשור למכבי, אבל אני רוצה משהו מיוחד ולא נדוש כמו מה שיש באינטרנט יש רעיונות? (מיקום צורה לא יודע מה)
  9. שאיביץ יראה ויבין מה זה חלוץ
  10. נפתח במסר החשוב - אל תאמצו לעצמכם תיאוריות של קהלים אחרים ומי שרוצה ברעת מכבי. הארגון בשום שלב לא היה אתמול במשחק, מכאן שלארגון לא הייתה שליטה על כל מה שהתרחש משריקת הפתיחה ועד לסיום המשחק. לצערנו הרב, הבנו תוך כדי ולאחר המשחק שהאירוע הוביל לקרע בקהל בין אוהדים שביקשו להביע סולידריות ולא לעודד, לבין שאר הקהל שרצה לדחוף את הקבוצה. לכן, עוד במהלך המשחק ביקשנו כאן באופן חד משמעי, שמי שנשאר באצטדיון – יעשה הכל כדי לדחוף את הקבוצה, שהצלחתה חשובה לנו יותר מכל דבר אחר. אנו מכבדים כל אוהד באשר הוא, אלה שכאב להם לראות את המתרחש וגם אלה שרצו לדחוף את הקבוצה, אלה שנוסעים לכל משחק וגם אלה שאתמול היו באצטדיון לראשונה בחייהם. מעל הכל אנחנו מבקשים – משטרת ישראל וחברת היכלי הספורט פוגעים לנו בעידוד כבר למעלה מחודשיים, בואו לא ניתן להם גם לפלג אותנו כקהל – כוחנו באחדותנו. ומה היה אתמול? כמו כולכם, גם אנחנו קיבלנו את הבשורה שהציוד חוזר דרך קמפיין מכירת הכרטיסים של מכבי. לא עודכנו בשום שלב על העובדה שמשטרת ישראל מתכוונת להמשיך לבצע פעילות טרור בשער 11 גם הפעם. בכניסה למגרש חלק מהציוד נכנס לתוך האצטדיון (תפאורה ודגלים לא אושרו), החליטו מספר שוטרים שהתופים לא ייתלו ביציע, שהעמדה שהוחזרה לא תאויש על ידי אנשי גדר, ושוב – אם אתם רוצים תופים, תביאו ת.ז של אוהדים שיישאו באחריות לכל דבר. אחרי חצי שעה של ניסיונות לפתור את הסיטואציה (בלי גורם ממכבי שיבוא לסדר את הנושא) החליטו מספר שוטרים שנמאס להם מנוכחות הארגון ליד מדרגות העלייה ליציע והתחילו להוציא את כולם בכוח החוצה. כ-200 אוהדים מצאו את עצמם עם כל הציוד בחוץ ותופים שבורים. אנו קוראים מכאן להנהלת הקבוצה לעשות יותר כדי לסיים את ההתעללות המתמשכת הזאת ולהבין שמעל הכל זה האינטרס שלה, כפי שאנו שומעים גם משחקני הקבוצה על תחושת המחסור באווירה הביתית שהם מכירים. אל תתנו למשטרה או לכלבלבי התקשורת להטעות אתכם, אנו כארגון לא בחרנו לצאת אתמול, לא בחרנו למחות ובוודאי שאנו לא בוחרים להתחיל להתנהל כך מעכשיו. למרות התסכול הרב והמערכת האטומה בה אנו נתקלים שבוע אחרי שבוע - כל בקשתנו היא לעודד את הקבוצה, ואנו נמשיך לעשות זאת, עם או בלי ציוד עידוד, כפי שהוכחנו לאורך כל התקופה האחרונה. ניפגש בשבת בסמי עופר!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.