Jump to content

ofir

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. ofir

    חידה..

    כבר אמרו את התשובה בתגובה הראשונה :S
  2. ofir

    חידה..

    איזה רוע..חשבתי שלפחות יהיה איזה אתגר קטן
  3. ofir

    חידה..

    לפני החידה..כל אלה שיודעים את התשובה לפניי אל תגלו אותה! מה ההפך מעץ?
  4. תרשום תרשום:כל החיים שלי אני אוכל חרא-זבוב
  5. אם כל הרצונות של פרז יתממשו כנראה שבריאל תהיה עוד עונת גלאקטיקוס ונקווה שהפעם זה יהיה הרה יותר טוב מהקודת(של דיזדאן בקאהם רונאלדו פיגו קרלוס..)
  6. החזירו את העידוד בגלל שזה דרבי ובמהלך המשחק עוד הפעם קרה אותו דבר עם אותם אנשים ובגלל זה הוחלט שוב להפסיק את העידוד
  7. זה חלוץ זה?! חלוץ צריך שיהיה לו מיקום נכון ותזמון נכון.ומה שיש לסילים הזה מבין שתיהם זה כלום!!! בדיוק בדקה האחרונה הוא החליט לעמוד על קו השער ובדיוק בבעיטה של שבחון הוא החליט לא לזוז! כל השחקנים של שתי הקבוצות היו בצידי הרחבה רק הוא כמו טמבל עמד באמצע השער!!! מה הוא חשב לעצמו!?!?!? (אבל אםת כל הכעס..איזה כדור הוא חטף לפנים...אחחחחח)
  8. לפי מה שאני ראיתי הכל קרה בגלל שאיזה חבורת ערסים במחצית עברה ליד התופים ואיזה ערס קטן לא יותר מבן 14 ניסה לקרוע את התופים עם המפתח שלו(כמובן שלא כ"כ הלך) וממש לפני תחיל המחצית השנייה אותם חבורת ערסים התחילו להציק לאיציק לקלל אותו ואחד מהם הרביץ לו וכמחאה על זה השחקן הפסיק את העידוד עבר לשער 13 קיפל את הציוד ולקם אף יצאו מהאיצטדיון. אני תומך ב100% במהלך הזה כי אין שום סיבה שבנאדם שבא למשחק כדורגל ורוצה לעודד יקבל בגלל זה מכות! וחבל שחבורה קטנה של ערסים הורסים משחק ליציע שלם!
  9. מישהו יודע בוודאות את הסיבה שאין עידוד של השחקן היום?
  10. עדיף לך להכניס שחקן בן 19 שפעם ראשונה בחיים שלו משחק בבוגרים? באמת ציפית מהפנסו הזה לנצח לנו את הדרבי? אני אף פעם לא הייתי בעד יבוריאן הוא פשוט מחמיצן וגם סקוט סילי לא שחקן גדול(יש לו 24 משחקים בנבחרת ורק 2 שערים!! זה חלוץ בחייאת) צריכים להביא חלוץ טוב שיודע להכניס.. צריכים פשוט לבנות את הקבוצה מחדש
  11. אם נימני לא אשם למה פיטרו את רב"ש? גם אצלו הם החמיצו ולא הוא אשם.. גם החילופים של נימני היו תמוהים..להכניס שחקן בן 19 למשחק ראשון לדרבי?!גם לוטטי לא כ"כ בשל לדרבי כרגע..היה עדיך להשאיר את סילי ויבוריאן מאשר לוטטי והשני
  12. לכל אוהדי נימני שפה: נימני סמל גדול,שחקן גדול,ובנאדם ענק אבל הוא לא מאמן! כמו שדאגו לפטר את רב"ש ככה צריכים לתת לנימני תפקיד בהנהלה והביא מאמן כמו שצריך! נימני השיג פחות ניצחונות מרב"ש חייבים מאמן על רמה שיש לו ניסיון ולישם את נימני בהנהלה. אבל זה לא קשור ליכולת החרא של הקבוצה הזאת!
  13. הם קוראים לעצמם מכבי?! הם שיחקו בסדר(יחסית לעונה הזאת) אבל בחייאת מחצי מטר ג'ונסון לא כובש?! יבוריאן עם שתי החמצות?!ההחמצה של דן רומן מול שער חצי ריק בועט לידיים של אניימה?! לא רק שהם החטיאו אפילו את הגול היחיד שלנו אניימה הכניס איזה בושה לקבוצה! ככה הם רצו לנצח?! הם פשוט לוזרים ואולי באמת הגיע הזמן למכור את כל השחקנים ולהתחיל מההתחלה בדיוק כמו שעשה גרנט.
  14. כי היום השחקנים משחקים בשביל הכסף ולא בשביל הקבוצה.. תעלה את לוטטי לדרבי ואתה תראה שהוא יתן את הנשמה שלו כי הוא גדל בנוער של מכבי ומגיל קטן הוא למד מה זה דרבי.. שבחון בא מפ"ת וכל שבר בציפורן נעדר לחודש.. השחקנים צריכים להבין את המשמעות של הדרבי!
  15. מכבי מנסים להוריד את הלחץ מהשחקנים בכך שמכינים אותם ל"משחק רגיל" לדעתי זה טעות גדולה.. צריכים להטריף אותם לקראת הדרבי. נימני היה צריך לצטט את אבוטבול ולהטריףף את השחקנים שישברו לו את הרגליים(אוקוצ'ה חסך לנו עבודה). אבל המצב של מכבי כיום מסתכם במשפט אחד שהיה בשלט של אוהדי מילאן.. "מכבי ת"א-פעם אימת הליגה,היום קרקס"
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.