Jump to content

Yaniv8120

משתמשים רשומים
  • Posts

    27
  • Joined

  • Last visited

About Yaniv8120

  • Birthday 30/04/1984
  1. היום פורסם בעוד אתר שקר כלשהו : http://www.ice.co.il/advertising-marketing/news/article/414295 בגדול- ידיעה מ'.. בקטן- מעיד על הגדולה של המועדון- איך הופכים אותו למועדון עולמי- מגדילים את כמות החולצות שמוכרים לכל מיני תיירים מזדמנים, גורמים לשחקנים להכיר את המועדון והופכים אותנו לאימפריה אמיתית!! שפאו
  2. היום פורסם בעוד אתר שקר כלשהו : http://www.ice.co.il/advertising-marketing/news/article/414295 בגדול- ידיעה מ'.. בקטן- מעיד על הגדולה של המועדון- איך הופכים אותו למועדון עולמי- מגדילים את כמות החולצות שמוכרים לכל מיני תיירים מזדמנים, גורמים לשחקנים להכיר את המועדון והופכים אותנו לאימפריה אמיתית!! שפאו
  3. למי ששאל לגבי ה"מכסה המלאה" - התשובה היא לא.. את הכרטיסים קונים רק לפני העליה לרכבת (בתחנות ספציפיות) ואין הגבלה לגבי כמות הכרטיסים.. לגבי ה-20% , תגובת הרכבת: במשחק של חיפה-הפועל זה היה פיילוט לגבי ה-50% הנחה לצורך בדיקת כדאיות ולא משהו שיימשך לאורך זמן (כנ"ל משחק הנבחרת). זה מה יש. עם זה ננצח!
  4. יש עוד אספקט שאתם לא חושבים עליו וזה האוהדים מהמעגלים הרחוקים יותר שיש למכבי.. מכבי כבר 3 שנות סולד אאוט- משמע, אם יש אבא שרוצה לקחת את הילד שלו למשחק למרות שאין לו מנוי -הוא לא יכול. אם יש אוהד רדום שרוצה לבוא למשחק/שניים בעונה (וכן, גם האוהדים האלה חשובים!) - הוא לא יכול כי אין כרטיסים בקופות. יש פה הזדמנות למכבי להביא עוד 10 אולי אפילו 15 אלף אוהדים במחיר שווה נפש לחוויה אדירה (בע"ה גם ניצחון) - האוהדים האלה שיבואו עכשיו באופן חד פעמי אלה בדיוק האוהדים שנצטרך בעתיד כשיהיה אצטדיון גדול יותר. וחוץ מזה, כן- אני חושב שגם מיטש מאוד יאהב לראות 25 אלף אוהדי מכבי במשחק (שהוא לא משחק אליפות) - יכול להאיץ אצלו בראש את הרעיון של אצטדיון חדש.. אז נכון, זה ייקח עוד שעה נסיעה וזה מבאס.. אבל במקרה הזה- ללא ספק, היתרונות עולים על החסרונות.
  5. מכבי פירסמו בפייסבוק שנגמרו כל הכרטיסים... "כרטיסים שהוקצו עד כה למשחק מול עירוני קרית שמונה אזלו. במידה ויוקצו כרטיסים נוספים לאוהדי מכבי ת"א נעדכן על כך כאן ובאתר הרשמי. בינתיים אתם יכולים להירשם לעמוד ה-FanZone שלנו ולחפש שותפים לנסיעה הארוכה צפונה" אולי איזי יפתח לנו עוד יציע כשהוא יבין שכל הכרטיסים למכבי סולד אאוט שמונה ימים לפני המשחק..
  6. חברים צריך עזרה בשביל להתחיל בהתמכרות הקשה. קיבלתי אתמול דיסק עם הקובץ FM2011RU_Epidemz.net של שתיים וחצי ג'יגה של המנג'ר החדש כשניסיתי להתקין הוא לא נתן לי ומישהו אמר לי שאני צריך את תוכנת ה דיימון טולס. הורדתי את הדיימון טולס פרו, ועדין אני לא מצליח... כשאני לוחץ על הקובץ הוא רושם לי משהו על POWER2GO וכל מיני חפירות כאלה ואחרות. הבנתי שזה לא סיפור גדול מדיי, אנא חברים צהובים יקרים, תעזרו לי, בשביל שאוכל להתחיל להתמכר ולשחק כל היום וכל הלילה.. מי שיכול לעזור לי עם זה דקה ולרשום כאן הערות מדוייקות, (בכל זאת אני עילג מחשבים), תעשו טובה. אם צריך להתקין משהו וכדומה- אין בעיה. העיקר שאוכל לשחק.
  7. אני חושב שבבסוף זה עלול לפגוע בנו.. עד עכשיו ניצלנו דיי בנס... גם באשדוד וגם עם הפועל פתח תקווה.. הרי כל משחק יוסי מזרחי אומר לפני המשחק - צריך לפתוח עם גול מהיר.. בינתיים, כל קשר בין הקבוצה שלנו לגול מהיר במשחק-מקרי בהחלט..
  8. ישבתי השבוע עם חבר (ותודה לך סטלן יקר) :-) וחשבנו על זה שלמכבי כבר היו השנה יחסית הרבה משחקים - שיקחנו 6 משחקים באירופה, 3 משחקים בגביע הטוטו ועוד 532 משחקים בליגה (ולצורך הסטטיסטיקה אכניס ברשותכם גם את המשחק מהיום - משחק האימון בו ניצחו את ראשל"צ 6:1) - קרי סה"כ של 14 משחקים, מספיק משחק בשביל לעשות סטטיסטיקה לדעתי. במשחקים הנ"ל מכבי הבקיע סכום לא מבוטל של שערים, 32 אם אינני טועה (וכן, בהחלט יש סיכוי טוב שאני טועה), ומכאן עולה נתון מדהים שב- 35 הדקות הראשונות (שזה בחישוב מהיר מתוך 90 דקות של כדורגל - יותר משליש משחק) מכבי הבקיעה רק שער אחד! במשחק במוגרן. האם יש לשחקנים בעיה בתחילת המשחק שבגינה מכבי פשוט לא מבקיעה עד דקה זו? כי בהתפלגות נורמלית של השערים היינו צריכים לראות בדקות אלה משהו כמו 10 שערים לפחות... דעתכם? ואם יש לזה סיבה הגיונית כמו לחץ/פתיחת משחק לא טובה וכדומה - האם לדעתכם הצוות המקצועי שם לב לתופעה המוזרה? יאללה מכבי!!!
  9. אשששששששששש!! "הנה, זה מגיע, תנו לאבי להרים את הגביע".. מגיע בכל הכוח!!! אין יציאה בלי ניצחון!
  10. אז מה קורה? יש מצב שמישהו בבקשה יישלח לינק? תודה!
  11. העידוד אתמול, בעיקר לקראת סוף המשחק - באמת שהיה מטורף כמו שאני לא זוכר כבר הרבה זמן.. כמו שזיג אמר כאן לפני "שירים בטעם של פעם" החל מ"מי המציא את המילה" וכאלה.. תפאורה - שיפור ניכר מהדרבי, אבל עדין יש להם הרבה הרבה במה להשתפר.. לגבי הקהל של חיפה - בושה וחרפה! ועוד אומר את זה אחד שישב בשער 8, יחסית קרוב אליהם, ובאמת, כשאני מנסה להיות הכי אובייקטיבי שאפשר, משריקת הפתיחה לא שמעתי אותם פעם אחת, פשוט בושה.. זה היה נראה כאילו הקופים הירוקים בכלל לא הגיעו אתמול - לא תפאורה, לא שלטים, לא גוש מעודד, כלום! אולי הם קנו כרטיסים לשערים 4-5 ונתקעו בחוץ :-) עוד דבר שבושה, שהיום במעריב שהם נותנים ציון לקהל, נתנו למכבי 8, ואמרו שבלומפילד החל מהדקה ה-70 רעד כולו.. ולחיפה 9, ואמרו שהם לא הפסיקו לעודד 90 דקות, ונשאלת השאלה - על מה לכל הרוחות הם מדברים?
  12. שלום, שני חברים שלי "נתקעו" עם כרטיסים לשער 11 (מבוגר) והם רוצים להחליף אותם ל-2 כרטיסי מבוגר לשער 8.. מי שרוצה/שמע/יודע, שישלח לי פרטית בבקשה, תודה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.