Jump to content

shon

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. הוא גם אמר שנה שעברה שלא ננצח את פילזן ובאזל וניצחנו אותם זה סתם חרטטן שלא מבין כלום בכדורגל
  2. פורפורציות העונה לא נגמרה ההפסד לזניט אכן כואב מאוד וקשה להתאושש ממנו אבל אנחנו נעבור את זה העונה רק התחילה
  3. הודעה רשמית ממכבי : הושג סיכום: טיילור רוצ'סטי לא ימשיך במכבי אחרי עונה אחת בצהוב, בה תרם 14 נקודות למשחק ביורוליג, הגארד לא ימשיך. מכבי מודה לטיילור ומאחלת לו הצלחה בהמשך http://maccabi.co.il/News.asp?id=5515#sthash.ESfeWzHm.dpbs
  4. תקשיב זה הגיע למצב שיש כאן אנשים שחושבים שהם סניגורים של מכבי ושהם צריכים להשתיק כול ביקורת כאן וזה נמאס זה נותן הרגשה מסריחה שאי אפשר להביע דעה כי כול דעה שמישהו מביע אז תמיד יהיה איזה אחד שיקלל וידבר בצורה לא מנומסת על מי שמביע את הדעה שלו וזה כבר לא נעים !!!
  5. אני לא חושב כי רשום שם שחסר להם כסף והם במשבר של 9.2 מיליון והם צריכים את הכסף
  6. עדיין הוא לא נחשב מגן שמאלי טבעי אי אפשר לדעת אם הוא טוב כמגן שמאלי
  7. הכתבה המלאה : מכבי ת"א הציעה 2 מיליון יורו על מיכאילו ריסטיץ' המגן השמאלי בן ה-20 בישל 3 שערים ב-9 משחקים מתחילת העונה. מנג'ר הכוכב האדום אישר כי התקבלה הצעה ואמר: "המלצתי לא למכור אותו". פאדי נג'אר מהפועל ת"א חתם תומר לוי 01.09.16 - 21:48312 מכבי תל אביב עושה מאמצים להתחזק לפני סגירת הרישום לליגה האירופית הלילה (01:00). השם האחרון שעלה על הפרק הוא זה של מגנה השמאלי של הכוכב האדום בלגרד מיכאילו ריסטיץ'. הצהובים הציעו על השחקן הצעיר (20) שני מיליון יורו, אבל בקבוצה הסרבית נוטים לסרב להצעה. ג'נרל מנג'ר הכוכב האדום, זבזדן טרזיץ', אישר כי התקבלה הצעה על השחקן, אך הוסיף: "למרות שאנחנו צריכים כסף, הצעתי להנהלה לסרב להצעה. אני מאמין שיש לו את הכישרון ללכת בעקבות של ואלכסנדר קולארוב. הוא יהיה אחד המנהיגים של הקבוצה". ריסטיץ' בן ה-20 שמתנשא לגובה של 1.83 מ', רשם 9 הופעות בכל המסגרות מתחילת העונה שבהן בישל 3 שערים. הוא פתח בהרכב והשלים 90 דקות ב-5 המחזורים הראשונים של הליגה הסרבית, בשישי נכנס כמחליף ל-34 דקות ובמשחק האחרון - ביום ראשון האחרון מול נובי פזאר - ישב על הספסל. ריסטיץ' עדיין לא שיחק בנבחרת הבוגרת של סרביה ומשחק בכוכב האדום מאז 2013. מתחילת הקריירה הוא רשם 69 הופעות בכל המסגרות, בהן כבש 4 שערים ובישל עוד 8. הוא בעיקר מגן שמאלי, אבל בעונה שעברה תופקד גם כקשר שמאלי ומרכזי.
  8. מנג'ר הכוכב האדום אישר כי התקבלה הצעה על מיכאילו ריסטיץ' ואמר: "למרות שאנחנו צריכים כסף, הצעתי להנהלה לסרב להצעה. אני מאמין שיש לו את הכישרון ללכת בעקבות של ואלכסנדר קולארוב. הוא יהיה אחד המנהיגים של הקבוצה".
  9. וואלה מפרסמים שהצטמצמו הפערים בין מכבי להפועל והעסקה אמורה להיסגר על 650 אלף יורו
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.