Jump to content

FEAR

משתמשים רשומים
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by FEAR

  1. גם ככה מיץ' משלם לו עדיין משכורת.. הפיטורים הכי הזויים ולא מובנים שאני זוכר במכבי. לא צעקו לו להתפטר פעם אחת בבלומפילד (למעט בודדים), רוב הקהל תמך בו והאמין בדרך שלו, ואז באיזה יומיים שאופירע החליטה להתלבש עליו עם כתבות אנטי והפסד לה. חיפה וזהו, מיץ' זרק הכל לפח. ועוד בשביל מה, לא בשביל מאמן בכיר שיתווה דרך, בשביל בובה.
  2. שמח לאכול את הכובע לגביו, שאפו. לא שהאליפות חידשה משהו, מאז שהוא עבר לאירופה הוא במגמת שיפור מטאורית. מזלו שהוא עזב מכאן בזמן לפני שהספיקו להרוס אותו. מה שכן, נמצא תקציב החיזוק שלנו לקיץ הקרוב. (שאלה: כמה פלופים יכנסו ב20% מאיוקה?)
  3. אתה יודע מה הבעיה? שהשחקנים שבוכים זה אלה שאכפת להם. אלה שלא אכפת להם לא בכו אתמול אלא צחקו לך בפנים. ככה שלא רק שלא השגת את המטרה, בחלק הטוב בקבוצה אתה פוגע.
  4. כל מילה. המחאה הולכת לאיבוד, שורקים בוז לזיו על רקע מקצועי (דווקא היה מהטובים אתמול), מקללים שחקני בית שאוהבים את המועדון, והצמד חמד יצחקי את עטר יושב לו ביציע ומתפוצץ מצחוק. ההתמקדות צריכה להיות בלנקות את הרפש (יצחקי, עטר, האריס) ולדחוף למינוי אנשי מקצוע לתפקידים ניהוליים. תעזבו את אלה שכן אכפת להם וכן רוצים בהצלחת המועדון.
  5. "איזה כיף להיות אוהד הפועל תל אביב בימים האלה. החבר'ה נמצאים בקרב חשוב ומכריע, הקרב על זהות המועדון. שוב האדומים מעדיפים הנהלה נקייה על פני הצלחה מקצועית, שוב האוהדים הם לוחמי צדק שרק מבקשים הגינות, שוב הלב מתמלא גאווה על המאבק בכוחות הרשע. כי זה מה שחשוב להם, צדק חברתי. מינהל תקין. ניקיון כפיים. מצפון נקי. כדורגל נקי. הליכה בדרך הישר. לישון בשקט. מוסר וערכים. או בקיצור, כל מה שלא היה להם כשהם חגגו דאבל בזמן שאלי טביב פירק את הפועל כפר סבא." (פז חסדאי, "וואלה")
  6. במצב הנוכחי שלנו מאמן כמו קשטן זו מתנה משמיים (בהנחה שמיטש יתן לו גב חזק). מכל האופציות הקיימות הוא היחיד שיכול להשתלט על חבורת ילדי הזין שלנו, קצת סדר ומשמעת בחדר הלבשה יורידו בטיפה את השכונה בצהוב. מבחינה מקצועית זה פחות מלהיב, קשטן מאמן אפור והקבוצות שלו משחקות כמו סם הרדמה, מצד שני הוא יסודי ואצלו ההגנה תמיד חזקה. והכי חשוב, סוף סוף נפטר מהקללה!
  7. עם יכולתו הנוראית של לוגסי והחולשה של חוליית הקישור שלנו, אפשר לנסות לשחק עם שרן כקשר אחורי. אמנם את הפריצה העונה הוא עשה בעמדת הבלם ובעבר הוא לא הרשים כקשר אבל אין מה להפסיד, הקישור האחורי שלנו כל כך אפור ולא יצירתי שאפשר לספור על יד אחת את מספר המסירות קדימה במשחק שלם. לשרן יש ראיית משחק וטכניקת מסירה טובה, שווה ניסיון.
  8. אני תוהה איך דור מיכה, הקשר היצירתי הטוב בסגל (לא מחשיב את מדו) ועדיין מלך הבישולים של הקבוצה, נדחק לסוף הרוטציה כשחוליית הקישור שלנו היא מהחלשות בליגה. בכללי? הכל מקרי ומאולתר במועדון הזה וכל הצלחה עתידית תהיה בגדר נס זמני ולא יותר. עם איך שהדברים מנוהלים כרגע אין למה לצפות הלאה.
  9. מה לעזאזל יש לניר לוין מדור מיכה, אם זה מקצועי אז ניר לוין מאמן ממש חלש.
  10. אם כבר להביא שחקן לכנף ימין מחיפה זה ורד. ימפולסקי זה פיני בלילי האתיופי, הרבה מהירות מעט שכל.
  11. די כבר עם השקר הזה, אולי לפני כמה שנים הוא היה רץ, היום זה פשוט לא נכון ואם תעקוב אחריו במשחק תראה ששחקן כמו מיכה שורף פי 2 שטחים ממנו.
  12. אחד הבלופים הגדולים שהיו אצלנו. 4 שנים של כלום ושום דבר. סליחה לא של כלום, של בינוניות ונחיתות. כל מה שמכבי החדשה מייצגת. הוא גימיק, אם הוא לא היה נמוך והיו קוראים לו משה ולא גיזרמו הוא היה במקרה הטוב בקבוצת אמצע טבלה בלאומית. אין בו שום דבר שמזכיר שחקן כדורגל, לא קשור לענף בכלל. אם ניר לוין ממש מתעקש לשמור על המערך מיכה יתרום יותר גם כקשר מתחת לחלוץ, וגם בניגוד לסטיגמה הוא עושה המון הגנה, הרבה יותר מהגמד.
  13. כל מאמן שלא יתדרך את הקבוצה שלו שלעשות פאול נגד הפועל זה שווה ערך לפנדל התוצאה תהיה זהה. זו קבוצה שכל מה שיש לה להציע זה מצבים נייחים ו2 חלוצים, ועצוב שזה מספיק בליגה זבלה הזו.
  14. אותו אתה לא יכול לראות? כואבות לי העיניים 4 שנים בגלל הגמד.
  15. עזוב אתה מדבר לקיר. הוא אמר שישראלביץ יעיל, שחקן תכלס. אז תכלס? הייתי אומר שזה שחקן ההתקפה הכי גרוע שראיתי במכבי, אבל הוא לא שחקן כדורגל. הוא הגימיק הכי גרוע שראיתי במכבי, 4 שנים של כלום.
  16. אתה חי בסרט, ישראלביץ' זה הבאנקר של לוין, אם הוא יוחלף זה רק כי לא תהיה ברירה אחרת. מה לוין יעשה בלי ניהול המשחק החכם, הטכני והיצירתי של המאסטרו?
  17. זה לא עניין של גודל, הבעיה של ישראלביץ זה לא הגובה, זה שהוא לא שחקן כדורגל. לי יש יותר כשרון ברגליים ממנו.
  18. לא שיגיע חיזוק לכן הדיון הוא תיאורטי בלבד, אבל אם כבר חיזוק החסרון בקשר אחורי יצירתי ליד אלברמן זועק לשמיים. זה גם למה אנחנו לא נראים כמו קבוצת כדורגל. האריס השאיר בור במרכז השדה, אי אפשר לא להביא מחליף לשחקן הכי חשוב להנעת הכדור ולשטף המשחק שלך ולצפות לראות כדורגל.
  19. ככה זה עם ערסים, כל עוד הם בצד שלך אתה אוהב אותם.
  20. רק משחק בית נגד הקבוצה החלשה בליגה יגרום כנראה ללוין להעז קצת ולתקוף עם יותר מ2 וחצי שחקנים. מי שמסתמן כבאנקר החדש-ישן שלנו בהרכב הוא ה"מאסטרו" (באיבודי כדור וחוסר תכליתיות..) ישראלביץ'. מה שנקרא שחקן כלבו - בכל עמדה שתשים אותו הוא יהיה גרוע במידה שווה. העיקר שיש דרך, לחוף הים.
  21. הוא רוצה בהצלחת המועדון. עם כמה שזה עצוב לומר, זה לא דבר מובן מאליו בקבוצה שלנו.
  22. די כבר עם השקר הזה. מיכה תורם למשחק ההגנה הרבה יותר מהגמד שכל משחק מפנק את היריבה בפאול טיפשי ליד הרחבה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.