Jump to content

מרקו פולו

משתמשים רשומים
  • Posts

    2,110
  • Joined

  • Last visited

About מרקו פולו

  • Birthday 23 באוקטובר

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.photo-or.com

Profile Information

  • Location
    שם שם שם שם שם בכל מקום
  • Interests
    אמרתי לעצמי שאין לי מה לרשום. עצמי ענה לי "ספר מה קרה שלשום".

Recent Profile Visitors

4,260 profile views
  1. זה פשוט עניין של רייטינג. הארמנים לא מעניינים כמו היהודים. גם אין להם לובי ואף פעם לא היה. זה כמו שממש במקביל למאורעות מלוב, תוניס, מצרים, בחריין וסוריה - התרחש נסיון הפיכה שגלש לסוג של מלחמת אזרחים בחוף השנהב. מה אחוז הגולשים כאן ששמע על זה ? וזה בדיוק אותו דבר - כי אפריקה השחורה לא מעניינת ומשפיעה על המערב ועלינו כמו מה שקרה ב"אביב" המוסלמי. * מוכן לקבל סיבות משניות כמו התקשורת שהיתה עוד פחות מפותחת בתקופה השואה הארמנית לעומת מלה"ע השניה, או הפער בכמות הרוגים.
  2. לא, לא מקובל! אין להם שום זכות להתעייף. הם חייבים להמשיך לפחות עוד כמה עשורים לפני שיפרשו!
  3. אמרו לו, שבאטפלאג מזכוכית זה לא מציאה, אמרו לו, שהוא נכנס פה לצרה, ואין יציאה!
  4. שורה הגיע בגיל 31, עם מונדיאל ברזומה.
  5. ממש לא מכלה את זמני על ליגה ישראלית בכדורסל (בלי לפגוע, כן?), וגם לא את היורוליג. אבל מזיפזופים ותקצירים של חדשות הספורט דווקא כן ראיתי שמות של קבוצות ולא של ספונסרים. ורביד - זה עוד פרט שקטן שגורם לי לא להעריך את מה שנהיה מהספורט שנקרא כדורסל (שוב - לא בקטע מזלזל), שבו קבוצת קוסמטיקה מתמודדת באותו בית עם קבוצת שמפו וקבוצת חליפות אופנה. מישהו פה באמת היה מסוגל להתחבר לקבוצת "וודאפון יונייטד" ? או ל"אינטר פירלי" ? שורה תחתונה: ספונסרים זה בסדר - אבל בשום אופן לא על חשבון שם הקבוצה
  6. אז אם הייתי אוהד מכבי סל הייתי מתחרפן שמטעמי נוחות לא מקצרים ל-"מכבי ת"א". אתה יודע מה? שיהיה "מכ' אלקטרה ת"א" בתכלס ? לא יודע איך אוהדי רד בול זלצבורג חיים עם זה. וכן, הייתי מצפה מראשי הקבוצה שלי להתעקש בחוזים על שם הקבוצה. אני לא מבין גדול בתחום, אבל אלקטרה מקבלים ים פרסום גם מבלי להשתלט על שם המועדון. באמת שאין בזה צורך.
  7. אתייחס רק לחלק המודגש: סבבה שיש ספונסר, אבל למה צריך לראות בטלויזיה כתוביות כמו "מכבי אלקטרה - מכבי חיפה" ? מכבי היא קבוצה תל אביבית או קבוצת מוצרי חשמל ? בתקופת עלית היה רשום מכבי עלית תל אביב או מכבי תל אביב. מעולם שם העיר לא הושמט לפני עידן אלקטרה. היית מקבל בשלווה מקרה שבו בליגת האלופות היו מספרים באירופה שאייקס אמסטרדם נוצחה על ידי מכבי בזק ?? כבודו של הספונסר במקומו מונח - אבל הגבול חייב לעבור איפהשהו. אותו דבר לגבי הנוקיה. היו יכולים לעשות את זה פחות ממוסחר. לא יודע, למשל - "היכל הספורט נוקיה ביד אליהו". משהו פחות קר ומנותק.
  8. הקטע של לאהוד קבוצה בגלל האידאולוגיה לא ממש תופס בישראל. אם זה ככה אז מעבר למכבי והפועל ת"א, בית"ר, סכנין, בני יהודה ואולי עוד 2-3 קבוצות שפיספסתי אין צידוק לאהוד אחרות. אנשים בוחרים קבוצות בעיקר בגלל הישגים, מקום מגורים, ומשפחה. אחר כך נכנס עניין המסורת ואחרי שאתה כבר אוהד הקבוצה אתה לומד את ההיסטוריה שלה. יש יוצאי דופן אבל ככה זה לרוב. בישראל לפחות.
  9. מה שאני לא מבין כאן זה למה כל אחד מנסה להגדיר "מיהו מכביסט?" אחד חושב שלהיות מכביסט זה להיות אוהד האגודה, אחר יגיד שנדרשת רק סימפטיה לענפי ספורט אחרים חוץ מכדורגל (או כדורסל, במקרה ההפוך), ולשלישי המשמעות היא ללוות את הקבוצה בטוב וברע, בגשם ובסכנין. בעיניי הויכוח מטומטם, חסר כל היגיון ולא יכול להועיל. זה בדיוק כמו שישראלים יתווכחו על "מיהו יהודי" - המון דעות, ואין אמת צרופה. אני למשל, אוהד את קבוצת הכדורגל, מפספס משחקים ספורים בשנה ולא מזיז לי מה שקורה בענפים אחרים (הבהרה מיותרת - לא שמחתי לאיד אתמול ולא רציתי שהאדומים ינצחו). זה שסימפטיית הילדות שהיתה לי לכדורסל בשנות התשעים נעלמה (עוד לפני הנוקיה והאלקטרה והאמריקאים המתחלפים מדי) אומר משהו ? אם העובדה שהיום בבוקר דאגתי לכרטיס לקרית אליעזר אבל רק בצהרים התעדכנתי מה היה יום לפני כן בדרבי סל הופך אותי ללא מכביסט בעיניכם - אז סבבה, אני לא מכביסט אבל אהיה בשבת עם הקבוצה במשחק החשוב...
  10. בדיוק. ההודעה הפותחה, והגישה הזו, פשוט משתמשים בנימה של כפייה. מה, מישהו שלא אוהב כדורסל ישנה את דעתו כי הטפתם לו ? הוא ירגיש פתאום "פחות מכביסט" בגלל זה ? לא. מי שאוהב כדורסל - יכאב את ההפסדים, ומי שלא אוהב, או לא מתרגש, או לא מתחבר לקטע של "maccabi electra" וכל האמריקאים ב"נוקיה" - ישאר בכדורגל ויהנה ממנו (סופסוף).
  11. פעמיים בשבירת כוס יצא לי לשמוע את "אם זה טוב ואם זה רע, אין עוד דרך חזרה"
  12. אחחח.... לו רק הייתי צעיר בעשר שנים וגם בטנק המג"ח ז"ל שלי היה מזגן...
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.