Jump to content

שובב

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

Recent Profile Visitors

620 profile views
  1. מהמקום שבו אני ישבתי זה היה נראה פנדל 100 אחוז. חיכיתי לראות את זה בבית בתקציר אבל הזבלים האלה לא הכניסו את האירוע הזה לתקציר. יש למישהו את הקטע הזה?
  2. הייתי כחולם. אחרי 4 חודשי מילואים בעזה. הרגע הכי טוב שהיה לי... תודה!
  3. המקרה של הפועל באמת דומה למקרה של חיפה- (כל הסיפור של הפעלת תנאי של עונש מהתקנון הקודם) וההיגיון אומר שלחיפה צריכה לרדת נקודה. אבל אין לדעת אצל השופטים של הדון... לגבינו אין קשר- אצלנו זה כבר יישום לא נכון של התקנון החדש- כי לא פגענו באף אחד עם הרימון כפי שנטען ולא היה צריך להוריד לנו נקודה.
  4. אני בעד שזה יתנגן לפני כל משחק ושהקהל ישיר ביחד עם זה... אני יודע שהקצב קצת איטי ממה שאנחנו רגילים אבל יכול להיות מצמרר
  5. אם כבר הפסדנו, אז לפחות שנלמד מזה! מלא לקחים אפשר להפיק מהמשחק הזה, מלא! סבוריט ולוקטסן זה צמד הבלמים שלנו וצריך לרוץ איתו, בלי להחליף בכל משחק שני. דן ביטון באגף זה לא זה, מה שעובד בדרבי לא יעבוד נגד יריבה ברמה. מאסון, הגנתית, לא מספיק טוב... לא יודע איך לפתור את זה, זאת בעיה. בכל מקרה, אני רק אוהד, יש צוות מקצועי שחייב לשים על זה דגש. במשחקים מול יריבה חזקה באירופה, יוריס קצת רך... הוא אחלה בגדול אבל מול קישור אגרסיבי אני חושש שהוא צריך עוד קשר לידו... בקיצור, הצוות חייב לנתח את המשחק הזה לעומק, אם כבר הפסדנו, אז שילמדו ויפיקו את כל הלקחים שצריך... העין שלי לר מקצועית, סתם זרקתי את מה שראיתי שאוהד... יום ראשון משחק חשובבבבב!!!!! לבוא לטדי אש!
  6. איך נמני הפך להיות שונא כזה גדול של מכבי??? רק רעל יוצא לו מהפה
  7. המחצית השנייה תהיה כשחשוך חוץ מזה אתה צודק, תהיה נפילת מתל אחרי דרבי ענק ולפני משחק גדול באירופה, חייבים ניצחון תן לי 1-0 קטן בדקה ה 90 (כבר לא באור יום) וזה מעולה בשבילי
  8. חבר'ה, לא מדובר בפצצות תאורה, פצצת תאורה לא דולקת ככה והיא מתפוצצת ונדלקת הרבה יותר גבוה ונוחתת לאט עם מצנח קטן. במרבית המקרים היא לא מגיעה לקרקע כשהיא דולקת, גם אם מדובר בפצצה ממרגמה וגם אם מדובר במטול. חוץ מזה שהאור הוא צהוב ולא אדום כשמדובר בפצצות תאורה. לי זה נראה סוג של זיקוק שירו וגם אז, זה די מוזר כי זה דולק ממש כמו אבוקה, לא ברור איך ירו את זה ככה לגובה כזה ושזה ינחת מעל האיצטדיון. משהו שם לא ברור. מקווה אם מתישהו יפורסמו הממצאים של המשטרה מהאירוע הזה או שיחרישו את זה. התקדים מאוד מסוכן ואני מסכים עם סוייר שזה על גבול האירוע טרור! אם דבר כזה קורה באיצטדיון בלי גג? ומתחילים ליפול עצמים בוערים כאלה על הקהל? זה יכול במקרה הטוב לגרום לפניקה שתוביל לדוחק ולפצועים ובמקרה הפחות טוב לאנשים שנשרפים.
  9. טוכמן עכשיו כתב בוואלה שאחרי תחקור- השופט בכלל לא עצר את המשחק עקב האבוקות. מכיוון שהאבוקות לא נזרקו לדשא. השחקנים חשבו שהמשחק ייעצר אז הם הלכו לשתות על דעת עצמם. בזמן הזה השופט ניצל את העצירה לערוך חילוף שחיכה על הקווים. זאת בשורה חיובית מכיוון שהשופט כנראה לא יכתוב בדו"ח שלו שהאבקות גרמו לעצירת המשחק.
  10. לא יודע אם נכתב כאן... אבל יוריס מפלצת! מה נהיה ממנו, הוא פשוט עוצר הכל ובונה הכל
  11. תעשו סדר, כמה ניקוד מקבלים על ניצחון וכמה על תיקו? כמה ניקוד קיבלנו על ההעפלה? הניקוד שקיבלנו על ההעפלה לבתים מתקזז עם הנקודות הראשונות שנקבל בבתים נכון?
  12. הם גמורים מעייפות, החום שם הורג אותם, חלום שלהם תיקו
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.