Jump to content

מכביסט לעד

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

1 Follower

Recent Profile Visitors

9,470 profile views
  1. 6 הפרש… שוב מגיעים למצב ששני ניצחונות כנראה יבטיחו לנו אליפות. בפעם הקודמת זה נגמר עם נקודה מ6 נגד חדרה וחיפה. נראה אם למדנו משהו. יהיה קשה מאוד אבל חייבים לעשות את זה. אסור לוותר השנה.
  2. האמת שגם רביבו חלש כבר כמה חודשים. גם בהגנה וגם בהתקפה הוא נחלש. כמובן שעדיף בהרבה על מה שיש בצד השני, אבל קצת מאכזב. חייב להגיד שדווקא זאדה היה אחלה היום.
  3. משחקים לא רע למען האמת. הרבה אנרגיות ולעיתים גם התקפות חכמות. היינו שווים את שני השערים. גולסה לא יציב ועל אבישי כהן אין מה לדבר. כל השאר סבירים למעט מילסון שנראה מדהים וקארצב שדי טוב. מחצית שנייה קשה… אה וסידי יא בן שרמוטה תפסיק להכריז על גולים לפני שאושרו.
  4. כמה שזה יהיה קשה להגיע מחר לעודד… חבל שהפגרה לא התחילה כבר עכשיו. בכל מקרה לאור האיחוד המרגש ביום חמישי בשנאה אלינו בין הפועל ובית״ר, חיפה וב״ש אנחנו אפילו עוד יותר חייבים לקחת אליפות על הפנים של כל הבני זונות. אם אני סומך על השחקנים שלנו? לא קרוב לזה. אם אני סומך על המאמן והצוות? ממש לא. אבל נצטרך בכל מקרה המון מזל למרות שאין לנו את האופי בשביל זה.
  5. אחי זה לא מעידה. מעידה זה לבוא לטדי אחרי יוון ולא לנצח. מעידה זה לבוא להפועל חיפה בראשון אחרי העפלה לרבע גמר ולא לנצח. אף אחד לא היה מתלונן במקרה כזה. להוביל 4-1 ולחטוף 6-1 זה לא מעידה. זה אסון היסטורי. אני לא חושב שכולם מבינים עד כמה. כשזה קורה אחרי מפלה אחרת של הפיכת 10 נקודות בשבועיים זה כבר מראה על תבנית. בטח כשזה מצטרף לשני הפסדים מביכים לחיפה בלי שהבקענו אף גול. בעונה כזאת, של שתי יריבות דומות ברמתן, צריך אופי רציני אפילו יותר מיכולת ולצערי נראה שהאופי הזה לא קיים אצל הקבוצה הזאת. אולי קין הביא את המנטליות הזה מטוטנהאם… אם יש עוד שבוע משחק נגד חיפה, אתה לא יכול לדמיין מה הולך לקרות?
  6. אה סליחה שאני לא מאמין בשחקנים ובצוות שחירבנו 10 הפרש בשבועיים ואז ניצחון 4-1 במחצית. איך אני לא כל כך טיפש בשביל להאמין בכל זאת??
  7. אשכרה בעונה רגילה שבה אנחנו לא לוזרים מטורפים אנחנו כרגע ברבע גמר של מפעל אירופי + נכנסים בפלייאוף העליון בגארבג׳ טיים כי הפער מחיפה עצום. איזה עלובים
  8. סליחה, אבל אני ממש שונא אותו. עם כל זה יש כל כך הרבה אשמים בהפסד היום שאפשר לפתוח פה 11 נושאים על כל שחקן.
  9. נקודה שחורה בקריירה שלהם אחד אחד. יש אשמים יותר ויש אשמים פחות, אבל לכל אחד מהם יש חלק עצום. אפילו זהבי, שלכאורה הכי פחות אשם, בעט כדור מקילומטר במקום להחזיק אותו עוד כמה שניות ולהגיע למחצית. זה כמובן הוביל למתפרצת ולשלישי.
  10. איך השחקנים והצוות יקומו מזה? הם לא. הם כבר הוכיחו שזה לא מקרי והם לוזרים רציניים. איך אנחנו נקום מזה? לא יודע איך נצליח להירדם ואחר כך לקום בבוקר. לא יודע איך נצטרך ללכת לעודד אותם ביום ראשון למרות שאי אפשר לסמוך עליהם.
  11. קל לדבר על משפתי, נאחסמיאחס, ביטון או אבישי כהן. גם יש להם חלק גדול בביזיון הזה. אבל יחד איתם ולא פחות מהם זה כל אחד מהשחקנים ששותף לבושה הזאת (ולזה שלא הבקענו נגד חיפה בשלושה משחקים, או לזה שהובכנו נגדם פעמיים). מעל כולם זה רובי קין. הבן אדם יצליח לבנות את הפאזל הכי גדול בעולם, אבל ברגע האחרון כולו יתפרק. לא יודע איך קמים מדבר כזה. לא יודע איך מגיעים ביום ראשון לבלומפילד לעודד את הלוזרים האלה. בטח כשאנחנו יודעים מה עומד לחכות לנו. איבדנו שבוע מושלם ב45 דקות וכשנתנו לנו הזדמנות שנייה חירבנו גם אותה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.