Jump to content

צליאקיסט צהוב

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by צליאקיסט צהוב

  1. שקר שאומרים אותו כל כך הרבה פעמים בסוף נהיה אמת. אפשר להשוות את זה לנראטיב הפלסטיני
  2. הפועל אפילו לא באו עם טיעון לעונש חלופי, חובבנות.
  3. בשעה טובה פותחים עונת יורוליג בחמישי ב20:00 משחק חוץ מול חימקי. שיהיה לנו בהצלחה! לוח משחקים לעונה הקרובה- http://www.maccabi.co.il/season.asp
  4. מסתמנת כאן קבוצה קשוחה מאוד ואתלטית, לא יהיה פשוט להכנס לצבע של מכבי בטח עם שחקנים כמו בלאק/האנטר/אייסי . מכבי תצטרך יותר לרוץ, וקצב המשחק שלה צריך להיות גבוה על מנת לטשטש את החוסר ברכז בכיר אמיתי(בינתיים לא בונה על וולטרס אבל ימים יגידו), כמוב ןשיש לנו הרבה שחקנים שיכולים לאיים מבחוץ ובכל רגע במגרש יהיו 4 שחקנים עם קליעה טובה מעבר לקשת וזה מצוין, אפילו בליגה אם יתנו לאייסי להיות סנטר זה עוד אופציית קליעה(אמנם לא דיוויד בלו אבל יכול לאיים טיפה אפילו רק כדי לרווח את ההגנה). יהיה מעניין לראות את הציוות דורסי/ווילבקין,ספרופולוס יצטרך לחשוב גם על ההגנה של הקו האחורי וזה אומר שהוא ישתמש בזוסמן הרבה. בהכנה מן הסתם נוכל ללמוד קצת יותר על הקבוצה... יאללה שיגיע!
  5. היינו צריכים רכז שיודע למסור ולשמור בעיקר,ודורסי לא עונה על שום דבר מזה. בעיה, יאניס יצטרך לבנות תבנית משחק שמתבססת על ריצה (run&gun) ככה אולי יצליח לטשטש את החוסר ברכז ולמכבי יש שחקנים שיכולים לרוץ גם בעמדות הפנים.
  6. אני עדיין רוצה שישאר שנה הבאה, מספיק עם החלפות הסגל ההזויות האלה, רק שיביאו רכז טוב לידו ואז זה יראה אחרת
  7. פשוט אין מילים,כל פעם מביך את עצמו מחדש, איבד את זה לגמרי
  8. יש לו שבועיים מנוחה והוא לא שיחק במחזור האחרון, מה שגם יקח זמן מהרגע שיגיע לארץ עד שיוכל לשחק... אל תדאג תהיה לו מספיק מנוחה רק להביא חלוץ ולמחוץ את הליגה
  9. שזרוע חובה במדינה כמו שלנו, והוא לוקח זמן, אז עשו בשכל שחיברו עם פגרת הנבחרת
  10. התוצאה די משקרת כי אלבניה התפרקו אחרי ההרחקה והכל, אבל יהיה משחק קשה מאוד בשלישי גם מכבי מול אנאדולו במשחק קריטי וגם ישראל מול סקוטלנד-שלישי אש!
  11. זה לא רק משחק נוסף בחמישי, זה עייפות מצטברת, הוא שיחק כמעט את כל המשחקים מתחילת העונה בלי הפסקה, אולי משחק שניים של קנדיל וזהו, שיחק גם את משחקי הנבחרת, ונתן פה מאמץ אדיר בשני המשחקים האחרונים, לא קרה כלום אם יהיה על הספסל.... עדיף מאשר שיפצע עכשיו ונבכה על זה בהמשך
  12. ונכשל בהפועל ובחיפה וגם פוטר מצרלטון,אתה רציני מגן עליו?!? הקהל צועק ערן לוי מכניס את ערן לוי,אחרי זה בוזגלו, היה נכנס בעצמו אם הקהל היה צועק לו לעשות את זה.
  13. אם אתם זוכרים לפני שנתיים במשחק של הנבחרת מול מקדוניה טיבי הפיל איזה שחקן ככה על שריקת הסיום,למזלנו דודו גורש הדף אז.... אז הוא קיבל אדום על הטמטום(גם זה היה בלי קשר לכלום, אפילו הבמאי לא תפס את האירוע)
  14. מה זה כזה משנה לכם אם לא ישחקו אדום נגד ירוק, סך הכל התחשבות באוכלוסייה מסויימת, לגיטימי לחלוטין ואפילו מבורך!
  15. עוד תתגעגע לימים של ג'ורדי, אנשים לא מעריכים, ומה אתה חושב שכל אחד שיביאו במקומו יצליח?? ראינו מה היה לפניו..... כולה הפסדנו פעמיים, יש עוד 28 מחזורים 3 מפגשים נגד בש וחיפה הכל יכול להתהפך.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.