Jump to content

tommaccabi

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. ברוב המשחק נתן תצוגה מצויינת ודחף את הקבוצה! חלק משמעותי בניצחון היום זה הקהל, להמשיך להמשיך להמשיך!!
  2. רגע, ואם ישחקו בראשון או שני מה עם החיילים? במיוחד ללוחמים? להם לא מגיע לראות את מכבי משחקת? מסכים איתך שצריך להתחשב גם בשומרי שבת, אבל אי אפשר כמעט לרצות את כולם. אני מתגייס בעוד שבוע וחצי לקרבי ואני אפסיד כמעט את כל הפלייאוף. יודע למה? בגלל זכויות השידור והטוטו שדואגים רק לעצמם... שבת שלום
  3. מי שלא בא במכוניות איך חוזרים מחר? רכבות? אוטובוסים? יש משהו אחרי המשחק?
  4. לפי המנהלים של מכבי בפייסבוק ההחלטה לא תשתנה ונשב בדרומי. זה לפחות לפי מה שענו לי מהפייסבוק של מכבי....
  5. המשחקים שהכי מרגשים אותי באופן אישי זה דרבי וחיפה חוץ. בלי קשר ההתלבטות הייתה בגלל מזג האוויר ובגלל שכרגע דופקים אותנו בדרומי, יציע בלי אקוסטיקה שעד שלא ישימו לו גג זה לא יהיה חלק מהאיצטדיון לגמרי. נגד ב"ש זה הרגיש רמת אקוסטיקה של גרונדמן ברמת השרון
  6. החלטנו שנתלבש חם (עדיין בצהוב) ונבוא. הלוואי יעבירו לצפוני, מעדיף לשלם 150 לכרטיס ולשבת בצפוני מאשר הדרומי זין הזה גם אין גג וגם מפריע לעידוד ומפחית אותו משמעותית. כולם לבוא !!
  7. טוב אני וכמה חברים מתלבטים ממש עם לנסוע, כנראה שנסע כמו תמיד אבל מישהו יודע לענות בערך על השאלות האלה: מה אתם אומרים יבואו הרבה קהל של מכבי? יש מצב שיעבירו אותנו לצפוני איכשהו? ולגבי מזג האוויר מישהו יודע מה מתוכנן?
  8. למה את הדרומי יואווווו מעדיף לשלם 150 לכרטיס ולשבת בצפוני מאשר 50 נוער בדרומי!!!!
  9. אני ועוד חבר רוצים לנסוע מחר למשחק ידוע למישהו אם יש הסעות?
  10. שיבקיע כבר יואווווו אבל מה הדריבל שלו זה וואוו
  11. בינגו. שחקן ענק! גם השיר שלו אדיר!!!
  12. המשחק הכי טוב שלנו העונה ללא ספק!! בקשר לקהל עידוד מצויין שהביא איתו אווירה מצויינת, אבל זה לא מפתיע כי בשער 11 יושבים המון אוהדים שכבר מתאימים יותר ליציעי 7-8-2-13 והם נשארים ב11 בזמן שבשאר היציעים יש המון אוהדים שרוצים לשיר ולעודד כל המשחק וברגע שקצת מערבבים את היציעים זה יוצר אווירה מדהימה, מה גם שלא הייתה מכירת כרטיסים ואם הייתה אני בטוח שהמון אוהדים ללא מנויים היו מספקים אווירה אפילו יותר טובה. בקשר למנויים שלא באו רק "בגלל המרחק"- ביזיון! תישארו בבית ואל תחדשו את המנויים שלכם!!!!!
  13. תאכלס תל אביב זאת העיר הכי טובה..
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.