Jump to content

micsho3

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Posts פורסם על ידי micsho3

  1. לפני1 שעה , Yehudav said:

    שמישהו מהמנהלים יעשה מצווה ויעיף את הטרול הזין הזה לאלף עזאזל כבר??????????

    פה זה לא צפון קוריאה. אם כבר להעיף מישהו זה את זה שמקלל כאן. לא יכול להכיל דעה שונה משלך? אל תגיב פשוט ותדפדף הלאה.

  2. 50 דקות לפני, erantheking21 said:

    אני אישית לא אתפלא אם נגלה שיעקב שחר הפעיל את האוהדים שלו כדאי לעשות את כל הסיפור הזה וחיליק טרופר מאז שמכבי שחררו את אצילי ומיכה הפסיק להפגש עם הבנות כמו בהתחלה היה נפגש איתם יום יום וזיין תמח אחרי שמכבי שחררו אותם הוא הפסיק פתאום לגמרי שהם שוחררו רשמית ושהוא חתם בחיפה הוא לא אמר מילה השרמוטה הזה.

    ככה זה שעושים קומבינה לטובת הקבוצה האהובה.

    תאשים את הבעלים שלך במה שקרה וזהו - קצת לחץ תקשורתי וזהו? ממתי אליפות המוסר חשובה מאליפות ליגת העל? מאותה החלטה אומללה כדור השלג רק הולך וגדל וחבל

  3. 1 דקה לפני, חומץ בלסמי said:

     

    אם מכבי לא תשפר מהותית את יכולת המסירה שלה במרכז המגרש (ואני לא רואה לא את ביטון ולא קניקובסקי מצליחים לעשות את זה, גם לא ביחד), זה עלול להיות רכש עקר.

    אין ספק... ספציפית השחקן עצמו עושה רושם של אחלה החתמה (גובה, גיל בשיא, היה במועדונים גדולים) - אני אופטימי לגביו. נקוה שיחזקו את הקבוצה בשאר המקומות שהיא צריכה (וזה לא מעט)

  4. אם מיץ' ממשיך ללכת בדרך החדשה שלו ולא מבין שגם אם הוא שם את כל הקופה על מחלקת הנוער זה לא יעזור לו (למה ששחקן נוער רואה שלמשל ממכבי פ"ת הוא יכול לעבור לאירופה ביותר קלות ירצה להישאר במכבי?) זה לא יעזור למועדון. 

  5. 19 דקות לפני, חומץ בלסמי said:

     

    יש להם בעיקר אורך רוח לתת לשחקנים שלהם. מה שאין פה. נכון להיום, שחקן נוער מוכשר שרוצה להתקדם באמת בכדורגל - עדיפה לו מחלקחת הנוער של מכבי פ"ת על זו של מכבי ת"א. לא כי היסודות שהוא יקבל שם טובים יותר או המאמנים שם טובים יותר. גם לא בגלל כמות הסקאוטים שיש להם, אלא כי השחקן יודע שאם הוא יהיה באמת טוב, אז הוא יקבל דקות ותשומת לב בבוגרים, ולא מעט מהן. זה עיקר ההבדל. אאל"ט כבר היו כמה שחקנים שסירבו למכבי, עם הצעה כספית טובה יותר, לטובת פ"ת בגלל הדבר הזה. נדמה לי שטב"ח בעצמו אמר לסולומון, בזמנו, ללכת לפ"ת.

    במועדון ששואף לקחת אליפות זה מאוד קשה לתת לשחקן זמן להשתלב (ובא נודה באמת - כאוהדים קודם כל אליפות). במכבי פ"ת אין ציפיה להיאבק על האליפות אז הלחץ הוא שונה. בשביל הUPGRADE הראשוני לקבוצת בוגרים אבל בשקט יש את בית"ר תא ולאחר מכן עונה בהשאלה. וסתם ככה על מכבי פ"ת - כשהם עלו בפעם הלפני אחרונה מהלאומית (לפני 7 עונות) הם גם סיימו בפלייאוף העליון וכולם התלהבו למשל מעומר דנינו וזה בגלל שהייתה להם את העונה לפני כן שהיו בלאומית, בסופו של יום אחרי 6 עונות הם ירדו שוב ובעונה החולפת סיימו גם כן בפלייאוף העליון ושוב עם שחקנים שקיבלו צ'אנס בלאומית. אני מסיק מזה שגם במכבי פ"ת, כשהם בליגת העל, קשה לעשות את ה-UPGRADE לבוגרים.

  6. לפני2 שעות , Dbolsa said:

    בסופו של יום אתה כן רואה הבדלים ביכולת כהן לא היה רבע מעבדה באותו הגיל. 

    סולומון גם עשה לנו צרות שהיה שם ושעבר תראה איזה יכולות יש לילד - אין לנו שחקנים כאלה עם כל הכבוד.

    אם אני לא טועה היתה כתבה על המח׳ סקאוטינג ובפ״ת יש 17 סקאוטים רק על הילדים ונוער.

    לא יודע אם יש שם 17 סקאוטים אבל יש להם את אופיר לוזון - הבן אדם קולט כבר מהשנתון הראשון של 11 על 11 (ילדים ב', כיתה ח') איזה שחקן מכל הארץ יכול להיות שחקן. אין את התכונה הזאת להרבה בארץ (למכבי ת"T יש את רן אליאס שהוא גם איש מקצוע טוב, אבל לא ברמה של אופיר לוזון)

  7. לפני1 שעה , אקיטה said:

    לא גבר, מה שאני אומר ואתה בעצמך אומר שהיינו בסיטואציות קשות ומביכות לא פחות ועדיין זה נגמר אחרת למרות כל הטררם.

    אין מה לחרוץ גורלות וזה עוד מאוד רחוק, המשחק אתמול לא מייצג כלום.

    מסכים איתך שבסופו של יום הכל יכול להיות - אני לא מאלה שחושבים שב"A טובה (לדעתי נסיים מעל אוסף הזקנים שלהם) או שחיפה מפחידה (יש להם מאמן מעולה אבל בב"A הייתה לו קבוצה יותר טובה) ועדיין, אתה חושב שההתנהלות של מכבי בפני עצמה היא טובה אחי?

  8. 5 דקות לפני, אקיטה said:

    הודח מול סודובה אגב, הפסיד להם פעמיים. נראינו לא פחות נורא. אז גם במידה והוא יגיע אתה תתלונן.

    היה לי תלונות על האי רכש גם בתקופתו ולמרות האליפויות האדירות (התלונות לא הופנו כלפיו אלא כלפי מיץ'). בכל מקרה, חזרה שלו תוך כמובן מתן יד פחות או יותר חופשית זה צעד באי הניהול המקצועי של מכבי (אני מאמין שזאת חתיכת ספקולציה שגם ככה לא תקרה לצערי)

  9. 5 דקות לפני, erantheking21 said:

    הדבר הכי קרוב שיש לאצילי בשוק היום הוא קניקובסקי, אם מכבי יצליחו לשכנע אותו(מאמין שמשכורת יפה תעשה את העבודה) להגיע לכאן הוא יכול להיות תחליף הולם ולמיכה-להחזיר שוב את ביטון לצמיתות

    2 שחקנים שצריכים להיות כאן יחד עם צ'יבוטה, זר לאמצע וזר להתקפה ופתאום הקבוצה תהפוך למשהו אחר לגמרי .

    אם יצליחו למצוא בלם במקום הרננדס , גם מבורך...אם לא יצליחו להביא את צ'יבוטה, לפחות לנסות להביא את נ.ביטון במקום הרננדס וקיצוני זר

     

    אפשר לעשות דברים, החודש האחרון הזה קריטי לעונה הזאת

     

    מה שכן, לא רואה את מכבי מצרפים כלכך הרבה שחקנים

    בקושי שחקן אחד או שניים

    ואן לויבן זה הפוך לגמרי מבכר, האיש גם שדוניס היה פה טען שהסגל מספיק טוב וכ'ו

    ואן לויבן חייב לדרוש שחקנים ולהבין שיש לו בעיה , לא מבין למה הוא מתעקש להגיד שמה שיש לו בסדר והסגל הזה מסוגל לקחת תואר, על מי הוא עובד? אם הוא לא יפסיק עם זה בסוף יחליפו אותו(בע"ה)

    בדיוק - כדי שנהיה פקטור במרוץ האליפות צריך את קניקובסקי, צ'יבוטה, חלוץ זר, בלם זר, דן ביטון.

     

    4 דקות לפני, עידן מוסקונה said:

    מקווה שזה שהפסדנו תואר(מזיז או לא מזיז זה עדיין תואר ששווה אפילו שניים ביחד עם הטוטו) לחיפה ולא סתם לקבוצה אחרת יגרום למישהו במכבי להתחיל להתעורר ולסגור עם שחקני חיזוק גם אם זה יעלה קצת יותר כסף ממה שהם התרגלו להוציא בשנים האחרונות לפחות שנתמודד על מקומות 1-3 ולא 4-5.

    אני אמנם נחשב כאן מהפסימיסטים אבל מכבי תסיים לדעתי נכון לרגע זה במקום ה2 (לא מחזיק מסגל החטיארים של באר שבע) אבל בפער של 10 נקודות לפחות מהקופים. די דומה לאליפות השניה של באר שבע (יותר מאשר האליפות השלישית ששמה בית"R בעונה הסדירה היו מעלינו אבל בפלייאוף עקפנו אותם)

  10. 26 דקות לפני, zion8 said:

    מסכים מאוד. היה לנו מומנטום מטורף של 2 אליפיות משוגעות ובמקום להתאבד על לנצל את המומנטום הזה עד הסוף ההתנהלות בכל החלונות מאז שאיביץ' עזב נראית,לי אישית, די יהירה. מן גישה כזו של "טוב לקחנו אליפות עם הפסד אחד אז השנה ניקח עם 3 הפסדים, הכל טוב".

    הנה. הגלגל מתהפך והמומנטום כאילו לא היה. באמת שצריך לעשות הכל לא נכון כדי שיתהפכו ככה היוצרות.

    כדור השלג התחיל עם ההחלטה שמבטאת את המשוואה לפיה אליפות המוסר > אליפות ליגת העל. יחד עם זה שהביאו מאמן מספר ימים לפני שהחלה הליגה וככה נגמרו אדי הדלק של העונות עם איביץ'.

×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.