Jump to content

micsho3

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by micsho3

  1. תתמודד עם דעה שונה. עם קו מחשבה שונה. כנראה שקשה לך.
  2. פה זה לא צפון קוריאה. אם כבר להעיף מישהו זה את זה שמקלל כאן. לא יכול להכיל דעה שונה משלך? אל תגיב פשוט ותדפדף הלאה.
  3. תאשים את הבעלים שלך במה שקרה וזהו - קצת לחץ תקשורתי וזהו? ממתי אליפות המוסר חשובה מאליפות ליגת העל? מאותה החלטה אומללה כדור השלג רק הולך וגדל וחבל
  4. אם יש לך בעיה אתה מוזמן להגיב עניינית. עדיף היית הולך לשתות כוס מים.
  5. תתחילו להתפכח - בשביל מיץ' אליפות המוסר חשובה יותר מאליפות ליגת העל. נאהב את זה או לא נאהב את זה זה מה יש - לדעתי הוא טועה אבל ככה הוא רואה את הדברים.
  6. לפי ספורט 5 לקרית שמונה תהיה אופצית רכישה על נדב נידם - איך הוא באמת?
  7. אין ספק... ספציפית השחקן עצמו עושה רושם של אחלה החתמה (גובה, גיל בשיא, היה במועדונים גדולים) - אני אופטימי לגביו. נקוה שיחזקו את הקבוצה בשאר המקומות שהיא צריכה (וזה לא מעט)
  8. לא מכיר אבל נראה אחלה החתמה: חלוץ גבוה, בבגיל השיא לשחקן, ראו בו פוטנציאל בעבר. העניין זה שיש צורך לעשות השלמות ביותר מידי עמדות... נקווה לטוב
  9. עושה רושם של החתמה חיובית. הבעיה זה שחסר רכש ביותר מידי עמדות
  10. אם מיץ' ממשיך ללכת בדרך החדשה שלו ולא מבין שגם אם הוא שם את כל הקופה על מחלקת הנוער זה לא יעזור לו (למה ששחקן נוער רואה שלמשל ממכבי פ"ת הוא יכול לעבור לאירופה ביותר קלות ירצה להישאר במכבי?) זה לא יעזור למועדון.
  11. הוא הגיע למכבי פ"ת כי אבא שלו היה שם מאמן הכושר. אפשר לדעת מה הכיוון של ילד שמשחק כדורגל רק כשעוברים ל-11*11
  12. במועדון ששואף לקחת אליפות זה מאוד קשה לתת לשחקן זמן להשתלב (ובא נודה באמת - כאוהדים קודם כל אליפות). במכבי פ"ת אין ציפיה להיאבק על האליפות אז הלחץ הוא שונה. בשביל הUPGRADE הראשוני לקבוצת בוגרים אבל בשקט יש את בית"ר תא ולאחר מכן עונה בהשאלה. וסתם ככה על מכבי פ"ת - כשהם עלו בפעם הלפני אחרונה מהלאומית (לפני 7 עונות) הם גם סיימו בפלייאוף העליון וכולם התלהבו למשל מעומר דנינו וזה בגלל שהייתה להם את העונה לפני כן שהיו בלאומית, בסופו של יום אחרי 6 עונות הם ירדו שוב ובעונה החולפת סיימו גם כן בפלייאוף העליון ושוב עם שחקנים שקיבלו צ'אנס בלאומית. אני מסיק מזה שגם במכבי פ"ת, כשהם בליגת העל, קשה לעשות את ה-UPGRADE לבוגרים.
  13. לא יודע אם יש שם 17 סקאוטים אבל יש להם את אופיר לוזון - הבן אדם קולט כבר מהשנתון הראשון של 11 על 11 (ילדים ב', כיתה ח') איזה שחקן מכל הארץ יכול להיות שחקן. אין את התכונה הזאת להרבה בארץ (למכבי ת"T יש את רן אליאס שהוא גם איש מקצוע טוב, אבל לא ברמה של אופיר לוזון)
  14. כמה שיותר זרים ינהלו את המועדון שלנו ככה יותר טוב, גם אם מידי פעם ניפול על איזה ארבלדזה.
  15. מסכים איתך שבסופו של יום הכל יכול להיות - אני לא מאלה שחושבים שב"A טובה (לדעתי נסיים מעל אוסף הזקנים שלהם) או שחיפה מפחידה (יש להם מאמן מעולה אבל בב"A הייתה לו קבוצה יותר טובה) ועדיין, אתה חושב שההתנהלות של מכבי בפני עצמה היא טובה אחי?
  16. טוב מאוד. שחקן שכנראה לא מתאושש מפציעה לא כדאי להביא
  17. היה לי תלונות על האי רכש גם בתקופתו ולמרות האליפויות האדירות (התלונות לא הופנו כלפיו אלא כלפי מיץ'). בכל מקרה, חזרה שלו תוך כמובן מתן יד פחות או יותר חופשית זה צעד באי הניהול המקצועי של מכבי (אני מאמין שזאת חתיכת ספקולציה שגם ככה לא תקרה לצערי)
  18. מעולה יאללה אמן שיצליח צריך דם חדש גם בנוער
  19. בדיוק - כדי שנהיה פקטור במרוץ האליפות צריך את קניקובסקי, צ'יבוטה, חלוץ זר, בלם זר, דן ביטון. אני אמנם נחשב כאן מהפסימיסטים אבל מכבי תסיים לדעתי נכון לרגע זה במקום ה2 (לא מחזיק מסגל החטיארים של באר שבע) אבל בפער של 10 נקודות לפחות מהקופים. די דומה לאליפות השניה של באר שבע (יותר מאשר האליפות השלישית ששמה בית"R בעונה הסדירה היו מעלינו אבל בפלייאוף עקפנו אותם)
  20. סתם אני מנסה לשאוב אופטימיות מצעד כלשהו שמיץ' יכול לעשות :-)
  21. אם מבחינתו זה בסדר, הייתי מחזיר את איביץ' למכבי קודם כל עם כל הצוות שלו (הוא פאקינג שמונה חודשים בבית... השאלה אם ירצה לעשות אחורה פנה)
  22. האם לדעתכם איביץ' היה מוכן לעשות אחורה פנה בקריירה ולחזור (הוא כבר שמונה חודשים בבית)?
  23. מעניין אם איביץ' שמובטל כבר שמונה חודשים היה מוכן לעשות צעד אחורה בקריירה ולחזור למכבי...
  24. כדור השלג התחיל עם ההחלטה שמבטאת את המשוואה לפיה אליפות המוסר > אליפות ליגת העל. יחד עם זה שהביאו מאמן מספר ימים לפני שהחלה הליגה וככה נגמרו אדי הדלק של העונות עם איביץ'.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.