Jump to content

שי123

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

Recent Profile Visitors

976 profile views
  1. לורנזו התחיל להחזיר את החוב על כל המשחקים שהוא חירב עם אחוזי קליעה של שומן בקוטג'. וגם לקטש היה חלק בסיפור הזה כשנתן לו לזרוק בלי סוף גם כשהוא לא יכול לקנות סל.
  2. כן. אין ספק שלפתוח חזית שלישית מול מדינה גדולה מאיתנו כמעט פי 10 זה מה שיעזור לנו להגיע לרפיח, ולהוכיח ש"הניצחון המוחלט" זאת עוד סיסמה פוליטית ריקה מתוכן של ביבי.
  3. אתה מדבר על תיאוריה, אבל יש את המציאות. שנה שעברה סגרו את שער 11 במשך 9 משחקים, והשנה כרגע יש רק משחק אחד בבאר שבע שבו יופעל עונש איסור קהל חוץ. לא יודע איך אפשר לקרוא לתקנון החדש חרא במצב כזה.
  4. אבל במצב הקודם אנשים ששילמו כסף על מנוי לא יכלו ללכת למשחק כי סגרו להם את היציע. וגם השתמשו בזה בקלות בלתי נסבלת - סגירת יציע ל3 משחקים.
  5. השוואה לא רלוונטית. המצב הקודם היה סגירת יציעים ולא רדיוס עם קהל. בכל מקרה לדעתי העברת משחק בית לירושלים או חיפה זה עונש הרבה יותר גרוע. אני מניח שלפחות חצי מהמנויים לא יגיעו למשחק במצב כזה.
  6. הסיטואציה גם בעייתית בשבילו. לא בטוח שאפשר יהיה לשכנע זרים לבוא לפה, ומוכרים לו את השחקן הכי טוב בקבוצה בפער.
  7. קראנקה הצליח לגרום לי לסבול מהמשחקים של מכבי. זה הישג מיוחד ששמור רק למאמן אנטי כדורגל כמוהו.
  8. אל תגזים. לקין יש את החסרונות שלו, אבל להשוות אותו למאמן אנטי כדורגל זה מוגזם בטירוף.
  9. אתם רואים יותר מדי סדרות וסרטים בטלויזיה. נשמע כמו עלילה ל24 או הומלנד. יש בערך אלף פעולות יותר פשוטות שהם היו שמחים לבצע, אבל לא מצליחים.
  10. זה הכי רחוק מהאסטרטגיה שהם מנהלים כבר שנים רבות בהשקעה אדירה. רק חסר להם לשגר טיל גרעיני (שכנראה אין להם עדיין) ושהוא יופל על ידי חץ 3.
  11. למרות שהבקענו שער מכדור נייח, מה שקורה בתחום הזה הוא בגדר הזייה. אפס שיפור.
  12. אתה אומר עם מאמן נורמלי כאילו זה דבר פשוט. לא מצליחים למצוא פה אחד כזה כבר כמה שנים.
  13. ועדיין לא היה לך שחקן אגף אחד נורמלי בסגל, אז הקבוצה היתה הרבה פחות מאוזנת. מצד שני כמובן איביץ' מאמן הרבה יותר טוב מקין.
  14. אפשר לחשוב איזה ישראלים היית יכול להביא במקום. החתמות סבירות בהתחשב בעובדה שלא ברור מתי אפשר יהיה להחתים זרים בגלל המלחמה.
  15. אין באמת דבר כזה שנה שעברה. היו שתי קבוצות שונות - לפני שאיביץ' וגלוך עזבו ואחרי.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.