Jump to content

שי123

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

Recent Profile Visitors

954 profile views
  1. לא מבין איך לא עובדים איתו על קבלת החלטות באימונים. אחוז הפעמים שהוא מחזיק את הכדור כשצריך למסור, מוסר כשלא צריך, או מוסר לשחקן הלא נכון זה משהו לא הגיוני.
  2. זאת היתה סתם פנטזיה שאפשר לעלות לרבע גמר עם מאמן רוקי, בלי זרים ובלי מגרש ביתי, ואז התעוררנו למציאות.
  3. לא רלוונטי. מדובר רק בנקודה שירדה אחרי כניסת הוראת השעה לתוקף.
  4. זה הטיעון שלהם. סעיף 3 לא נכון לגבי חיפה. 1. מדובר בהפעלת תנאי בגין הרשעה קודמת של הקבוצות בעבירות שנעברו על ידן לפני תיקון תקנון המשמעת וכניסתה של הוראת השעה לתוקף. 2. מדובר בהפעלת ענישה על תנאי של הפחתת נקודות. 3. מדובר בעבירות בגין אירועים שעל פי תקנון המשמעת לאחר תיקונו - חמורות פחות מאלו שנקבעו כבנות ענישה בהפחתת נקודות ולפי פסיקת בית הדין בעניין מכבי תל אביב, לגביהן הפחתת נקודות אינה ב"ארגז הכלים" של בית הדין”.
  5. אם זה היה נכון לא היו מחזירים לנו את הנקודה. הטיעון שלהם הוא לגבי פרשנות עונשי העל תנאי בהקשר של הוראת השעה.
  6. התובע מצטט בערעור מפסק הדין בעניין מכבי ולא את החלק הרלוונטי שבו הדיין מתייחס לכך שיש הבדל בין הפעלת עונש על תנאי לעונש בפועל. בכל מקרה הכי מצחיק יהיה אם יחזירו לבית"ר והפועל את הנקודה ולא לחיפה, כי כל הטיעון שלהם בערעור הוא שצריך להתייחס לעבירה המקורית בהתאם לשינוי בהוראת השעה. ולפי השינוי הזה מגיע לחיפה הורדת נקודות על העבירה המקורית שבגללה יש להם על תנאי.
  7. כל הכבוד לשחקנים. לא פשוט לבוא אחרי ניצחון כזה באירופה למשחק בטדי בשבית"ר חייבים נקודות לא פחות מאיתנו.
  8. עד שהצלחנו למצוא איזון עם דוידה בצד ימין, שוב מקבלים את אותן בעיות עם ביטון במקומו. כל המהלך של הפנדל התחיל מפרץ המושמץ פה.
  9. איפה לוזרניאס היה כשסגרו לנו יציע 9 פעמים בשנה שעברה? כמו שמישהו רשם פה, הנזק של זה הרבה יותר גדול מהורדת נקודה אחת.
  10. זה סה"כ יהיה משחק שלישי של ההרכב הזה, ויש עוד 2 משחקים לסיום העונה הסדירה. זה לא הזמן לחישובי דקות. חייבים לסיים במקום ראשון מעדיף לפחות באותו הרכב עם גג חילוף אחד בהגנה ובקישור, בתקווה שנבקיע מהר ואפשר יהיה להחליף שוב את השחקנים בהתקפה ובקישור בדקה 60-70.
  11. אין סיבה לשנות יותר מדי. רוב שחקני ההרכב קיבלו מנוחה בשבועות הקודמים, וכמעט כל הקישור וההתקפה לא סיימו 90 דקות ביום חמישי.
  12. הכי קל להגיד שהכל זה מילסון. זה נכון שהרבה יותר קל עם מילסון, אבל היו לקין עוד הרבה טעויות, בעיקר בניהול הסגל. הוא שחק את ההרכב הראשון וייבש את יתר השחקנים, ואז הגיע לנקודה שכמעט כל הקבוצה היתה בכושר משחק ירוד או מותשת פיזית ומנטלית.
  13. חילופים מצוינים של קין. הוציא את כל השחקנים שחייבים אותם רעננים ליום ראשון. בכל מקרה הקבוצה היתה הולכת אחורה ומתגוננת כדי לשמור על התוצאה בסוף המשחק. זה לא קשור לזהות השחקנים.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.