Jump to content

Maldini

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

156 profile views
  1. "למה פתחת עם 3 בלמים?" "כי זה מותר" רצח אותי בדם קר
  2. סבבה אבל אין גם למי לשלם כדי לגרום לתלונה להתנדף מהעולם. בגלל זה לא מובן הדיבור על תשלום מחוץ לבית משפט. השחקנים היו נותנים אשך כדי שזו תהיה בעיה שניתן לפתור בכסף.
  3. לשלם על מה אבל? בדרך כלל זה קורה כשיש תלונה ורוצים שהצד המגיש יוריד אותה אז מגיעים לסיכום כספי מחוץ לבית משפט. פה אין תלונה. אז למי ועל מה ישלמו? כל הסיפור התפוצץ מצד שלישי.
  4. משהו פה חשוד שתכף אנחנו שבוע בתוך הפרשה והעובדה הזאת בכלל לא מוזכרת בשום מקום. יש אנשים שאשכרה מאמינים שהלכו פה לצוד איזה צמד ילדות ממפגש מעריצים של הטלטאביז.
  5. הקוף אמר אתמול בחדשות הספורט שהקו שהם הולכים עליו שיש נערה ש"גררה" ויש נערה ש"נגררה". לא יודע אם זה תופס משפטית אבל זה הכיוון כרגע. ממה שהסנתי ה"גוררת" העידה שלשום ויש לה עורכת דין שקר כלשהו סטייל סנגוריה ציבורית, ה"נגררת" זאת ה"בקושי בת 12" שלא יוצאת מהחדר ומיוצגת על ידי צצי השועל. נהיה פה סלט בקיצור.
  6. ברור שמקרה אחר - רצח לעומת מין בהסכמה עם קטינות ששיקרו לגבי גילן. אפילו לא אותה סטרטוספירה. היו ציקצוקים מפה ועד שכחתי. זו קבוצת הספורט המקצועני הכי מצליחה ושנואה סארה"ב ואנשים חיפשו אותם מתחת לבלטות, איך הם לא ידעו על העבר הבעייתי שלו לפני שבחרו בו בדראפט, איך לא קלטו במשך שנים שמסתובב להם בלוקר רום בפסיכופת, למה המאמן הראשי שלהם ייעץ לו לרדת למחתרת ולהשיג בית מסתור כמה חודשים לפני שנעצר ועוד אינספור דוגמאות. בקשר לביקורת על שאר הקבוצות אתה כמובן צודק אבל זה נשאר רק בפאן התקשורתי הצבוע והמתחסד ולא באמת פוגע בשורה התחתונה של קבוצות בפרט או של הליגה בכלל. הרייטינג רק הולך ומטפס משנה לשנה, ההכנסות מזנקות, האיצטדיונים מפוצצים ולאף אחד לא באמת אכפת חוץ מלאיזה כתבלב שצריך להרגיש גבר עם עצמו ומתלונן על זה בטוויטר במקרה הטוב או במאמר בעיתון במקרה הפחות טוב. שורה תחתונה אני לא טוען שאין פה בעייתיות ושזה משחק ילדים או משהו בסגנון אבל מכבי כמותג חזקים מדי כדי להיפגע מהדבר הזה (מבחינתי "פגיעה" כמו תקשורת שלילית ב4 ימים האחרונים היא חסרת משמעות בביג פיקצ'ר), על אחת כמה וכמה אם דברים יתבררו כמו שכרגע נראה שהם הולכים להתברר. הצנציפרים של העולם עם הכותרות המפוצצות בשקל האלה לא משפיעים על כלום בסופו של דבר וצריך לזכור ולהבין את זה.
  7. אחד מאירגוני הספורט המצליחים והעשירים והשנואים בעולם העסיק שחקן פוטבול שרצח 2 אנשים בזמן שכיכב אצלו ולא רק שלא נפגע מזה אלא המשיך לדרוס את הליגה גם ביום שאחרי למרות אינספור ציקצוקים ונבואות הזעם שאנחנו רואים עכשיו מכל הליצנים המאוסים במדינת הגמדים שלנו. ב-Big picture זה אפילו לא מכה קלה בכנף. קשה לאנשים להבין את זה עכשיו כשהכל עדיין טרי אבל הזמן יעשה את שלו והרבה יותר מהר ממה שחושבים.
  8. בהיסטוריה של המין האנושי אשפה זאת מחמאה לגרביל מצוי הזה. טוב שלא הרימו שם שער כפול כמו אחרי פיגועים.
  9. משפחת מאלדיני יכולה לצאת מהמקלטים, נראה שליידנר בסוף יסתפק רק בלהפוך לרוברטו קרלוס הבא. Whew כמו שאומרים הגויים.
  10. זה והקורונה שבאה להם בטיימינג לא טוב בכלל כי "מכבי תל אביב הייתה על הגחון (אה? מה? שו?) לפני הפגרה" על פי ניתוחו המקצועי של סר אלכס בן דור הדפר מת הזה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.