Jump to content

Keyser_Soze

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

527 profile views
  1. כשהארגון שר מרגע של עצבות נצא גדולים ואחרי 5 דקות תורידו ת׳חולצות וביזיון, מה יש לצפות משאר היציע במצב כזה?
  2. יותקנו עד הדרבי גם אצלנו? אני מסתכל על 11 מהמשרד ולא רואה שיש עבודות.
  3. כל הקשקוש שכתבת פה לא רלוונטי כי ברור לכולם שאם הוא היה בצד ״הנכון״ זה היה מזיז לך את הביצה.
  4. חלאס עם ההתממות. הארגון לא אשם שלא באים בצהוב? הארגון עצמו לא בא בצהוב, ודואג למכור בשנים האחרונות כמויות של מרצ׳נדייז שחור.
  5. יש פער ענק בין לא להלחם ללמכור לקהל הרחב מעילים וחולצות שחורות. ולא רואה שום דחיפה לצהוב בקיץ כשאנשי גדר עומדים על הבמה עם טי שרט שחורה. קצת ילדותי לכנות כל ביקורת לגיטימית על הארגון ״רעל״.
  6. מנסה מה? להלביש את היציע בשחור? לקלל שחקנים אחרי ניצחון בגלל כזאת שטות? איפה פה הניסיון? ואין שום קשר לקהל הרחב לא צריך סתם להסיט את הנושא.
  7. כל כך עצוב להסתכל על 11, המקום שאמור להיות הכי צהוב ומלא צבע באצטדיון ולראות רק שחור (אשכרה ספרתי אולי עשרה אוהדים בגוש שבאו בצהוב). שלא נדבר על החרפה בסיום עם ייני וזהבי. יש חברים מהארגון שקוראים פה, מה אתם מנסים לבנות ביציע? אני באמת מנסה להבין.
  8. למה להוציא שירים חדשים בכלל? מוחמד מת מוות לערבים ומכבי טהורה אחלה פלייליסט.
  9. הביצוע המקורי של דורטמונד ללחן- כמו שאמרו פה פוטנציאל באמת מטורף אבל חייבים לשיר אותו יותר לאט ממה שהארגון פרסם כדי שיצליח.
  10. מופע פירו ותפאורה מטורפים אתמול, שאפו ענק לפנאטיקס! מה שכן חייבים מערכת כריזה ב11, לא מוגזם מדי כמו אצל הקופים אבל גם לא מגפון. החוסר תיאום בין היציעים וגם בתוך 11 הורג לנו את העידוד, לא הגיוני שאנחנו יושבים ממש מעל הגוש באמצע היציע ולוקח לנו זמן לפעמים להבין מה שרים.
  11. לא הבנתי מה הייתה המטרה אם הכל בדיוק כמו שהיה לפני המחאה, הנקניקיה והקולה נשארו באותו מחיר, ואשכרה עלה המחיר של המים ל6. ניסיתי את הבייגלה הזול שהם מוכרים לפי המחירון ב5 והוא פשוט לא אכיל. הם גם לא מוכנים לחמם אותו (זכות ששמורה רק לפרעצל ב12 כמובן).
  12. https://www.one.co.il/Article/409247.html
  13. הזמנתי 2 כרטיסים לנתניה בהפרש של כמה שעות, בסוף ביטלתי אחד מהם דרך לאן ונמחקו לי ה4 נקודות חוץ שקיבלתי מהקאשבק. למי פונים במצב כזה?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.