Jump to content

בולדווין

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

356 profile views
  1. איך קמים מזה? נתחיל מלהרים טלפון לברק בכר.
  2. כמה בא לי עונה סטייל באזל ששתתה כמות ניקוד פסיכית וזה הזניק לה את הניקוד בצורה משמעותית. צריך להתאבד על כל ניצחון שאפשר להשיג.
  3. אושר צרוף לראות וידאו כאלה. זה שמשדר את הלייב הוא ברזילאי במקור שגר בארה"ב. ככה שהוא חצי אוהד ברזיל חצי אוהד ארה"ב. הוא היה בהלם מאיך ששיחקנו, לא הפסיק להחמיא לתורג'מן בכל חלקי המשחק וקרא לשער שלו השער היפה בטורניר.
  4. כן. פותח בספסל. מאמין שהוא יקבל דקות.
  5. שומע את המנטרה "עם איביץ' היינו נראים הרבה יותר טוב" שוב ושוב. כמו שאמרתי שבוע שעבר, לי זה מרגיש שהחיסרון של אוסקר הרבה יותר משמעותי השנה. כבר איבדנו נקודות ונראינו רע בכמה וכמה משחקים תחת איביץ'. עם אוסקר למעט אולי המחצית מול ב"ש (שגם בה איביץ' טעה כשהחליף אותו כבר במחצית), תמיד נראינו טוב באופן משמעותי מאשר בלעדיו. בלי איביץ' ועם אוסקר נתנו את המשחק הכי טוב שלנו העונה מול חיפה. היה לנו שחקן שהיה מסוגל לחבר ערימת שחקני פרווה לקבוצה איכותית. עכשיו הוא לא פה. וזה ההבדל.
  6. כל מילה. הקבוצה מהרגע הראשון העונה תלויה כמעט אבסולוטית בגלוך, ואנשים עדיין מדברים כאן בערגה על איביץ' כאילו הוא לא היה חלק מהבעיה עם משחקי האגו שלו. קראנקה לא חסין מאשמה אבל בניגוד לאיביץ' נפלה עליו חתיכת בומבה כשהשחקן הכי טוב בפער גדול של הקבוצה הלך בלי שהוא היה ערוך לזה. אשכרה כל ההתקפה שלנו היתה בנויה על אוסקר.
  7. ככה מציגים שחקן שחצי אירופה עוד תרדוף אחריו: https://twitter.com/RedBullSalzburg/status/1618965212585144325
  8. מפחיד אותי שזה שכבשנו היום בדקות שאוסקר היה בחוץ יתן לו איזושהי מחשבה שאולי נכון לא לפתוח איתו בשבוע הבא. אוסקר שחקן כל כך טוב שגם אם היריבה שומרת עליו אישית ואיביץ' עולה בהרכב שהוא השחקן היצירתי היחיד בו, הוא עדיין הצליח לסדר לזהבי שניים שלושה מצבים בטוחים לגול. ברגע שפארפה וגבי עלו המשחק נפתח, אבל חבל שזה היה על חשבון השחקן הכי חשוב שלנו בסגל ולא איתו. מודה שהעונה קשה לי להבין לא מעט מהלכים של איביץ'. הוא לא קרוב להוציא את המקסימום מהכישרון ההתקפי שלנו וזה אוטומטית מחזק את הקבוצה שמולנו.
  9. למה אתה מוציא את גלוך, למה?! סעמק. מוציא את השחקן הכי טוב שלנו כשאנחנו צריכים גול. לא מגיע לנו לנצח פה.
  10. בואו לא נתבלבל. יש מיליון שחקנים באמצע, אבל זה שאיביץ' בחר לעלות עם הפחות מוכשרים ויצירתיים מבינהם - זה עליו.
  11. יש מן תחושה שאנשים מנסים להצדיק בכל דרך אפשרית את המהלכים של איביץ' למרות שהוא בשר ודם שיכול לטעות. לסנגר על מאמן ביום כזה שבו הוא עשה את כל הטעויות האפשריות זה לעשות ההיפך מלכבד אותו. זה לזלזל בו כאילו שהוא צריך גלגלי עזר. כמובן שלא צריך להגזים, אבל בהחלט יש מגמה מטרידה מתחילת העונה שמראה שבכל פעם שאנחנו הולכים למשחק קצת קשה על הנייר איביץ' מוותר על כישרון לטובת שחקני הגנה. זה מגביל משמעותית את התקרה שלנו כקבוצה ותרשו לי לא להתחבר לזה. מצפה ממאמן שיש לו גלוך, פארפה, גבי, יובאנוביץ' וזהבי, שחקנים שקונים עבורם כרטיס, לגבש אותם להרכב מפלצתי שיטריף את האוהדים ויגרום ליריבות כמו חיפה לחרבן במכנסיים עוד ביציאה למגרש. אין טעם בשחקנים מוכשרים כל כך אם השימוש בחלקם הוא רק 20 דקות פה ושם מהספסל. זה לירות לעצמנו ברגל פעמיים. גם פחות כיף לצפות בכדורגל דפנסיבי, וגם אנחנו לא ממקסמים את הכישרון שלנו. מקווה שכולנו נלמד מהמשחק הזה.
  12. היו כאלה שדיברו על זה שהוא צריך לשפר את משחק הרגל, זה נראה שגם שם הוא חוזר להיות טוב מאוד. היו כמה פעמים מול אירלנד שעשו עליו לחץ והוא עזר להניע את הכדור כמו קשר אחורי מודרני. חד בטירוף. מסר פס בזווית הנכונה שתקדם את המשחק ולא תאט אותו. הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו שעומד כרגע בינו לבין שוער טופ של הטופ זה להיות גנרל של רחבה בהגבהות וקרוסים. יש לו עדיין עבודה שם, מתי לצאת, מתי לא, איך לתקשר קצת יותר טוב עם השחקנים לידו, אבל גם באספקט הזה הוא בכיוון הנכון ואין סיבה שלא יגיע לשם. עילוי.
  13. למה כל הכדורים עוברים דרך דוידזאדה, סאבוריט וגלזר במקום שיעברו דרך גלוך? מסוג הדברים שיכולים לחרפן.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.