Jump to content

Tomeriqo

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. בן של זונה מי שמציא את המשחקים בלי קהל. הצעקות היום סיוטט בלי קשר איפההה בובה של לילה כשצריך אותםם.
  2. צריך שידור טוב לפלאפון.??? תודה. אוהב אתכם
  3. שוערים זה לא ה Tie Break בין אליפות או לא. ראה ערך דודו גורש. הבנאדם בגיל של אבא שלי במכבי, שוער עם נסיון חשוב מטייטל הטוב לגילו. בין אם ישראלי או זר, חשוב שיבוא אחרי שעמד מאחרי יותר מצמד בלמים אחד בקריירה שלו..
  4. היה ברור שברגע שהתימניה מצהלה עשתה אמבוש לחיימוב השם שלו יעלה פה. אסור להביא בשום מצב.
  5. מה אומרים על לשחק באופן קבוע עם חולצה צהובה ומכנס כחול בבית וההפך בחוץ?? אני אישית חותם על הסט והשילוב הזה עד סוף חיי. אמאלההה
  6. על הנייר זה נכון. אבל זה לא מדוייק. אי אפשר באמת להשוות בין לחץ, עירנות וכמובן היערכות שונה, כשכל המשחקים שאליהם יש דריכות כזאת קורים אחד אחרי השני. הרצף המחשבתי של הכנה למשחקים כאלה יכול להיות מכשול ענק. כניסה לא טובה לליגה וההפרש יכול להיות כזה שלא נצליח לסגור(5 משחקים על 6 נקודות ב 6 מחזורים). מה גם שבתקשורת לא מפסיקים לכתוב כמה ההגרלה רצחנית. דברים כאלה מחלחלים.
  7. גם לא לא עובד. מפתיע שיש בעיה עם חבורת הזבל מדיזינגוף..
  8. אי אפשר להסביר חיבור לקבוצה או אי חיבור לקבוצה. ואם נגיד לקרוס היה הספורט השני הכי חזק, כמו בקנדה נגיד, גם היית הולך כי קוראים להם מכבי והחולצה צהובה? אנשים עושים הפרדה (ואני בניהם) קודם כל כי זה ענפי ספורט שונים, וכל אחד אוהב משהו אחר. לגיטימי ושנית והבעייתית יותר היא שאין במועדון הזה שום זיקה לחום, למשפחתיות ולאנשים כמו ברגל. יצא לי להיות בהיכל כמה פעמים בשנים האחרונות ויצאתי בהרגשה חמוצה. אתה רואה חבורה של זרים שאין להם שום קשר למועדון הזה בשום צורה, שהרגש בהם מכובה. אז גם הרגש בך נכבה. יושב ליד ילדים שאוכלים פיצה ומוזלי על כסא ששווה 2500 שקל וכל זה כשאתה לא יכול לעמוד אפילו. (חבר עם מנוי, לא ביציע עידוד) ועדיין אני מסרב לראות רק שלילי. ויש דברים שאפשר לעשות. אם הנהלות המועדון יחשבו יחד ויעשו מנוי משולב במחיר נוח. אם ילחמו כדי שלא יהיו משחקים חופפים בין הקבוצות. אם ילדים עד גיל מסויים יכנסו למשחקי ליגה בחינם. וזה רק משניה של מחשבה, דברים שבי היו נוגעים, למרות כל מה שכתבתי.
  9. למרות שכולנו מעורבים רגשית, מכבי זה עסק לכל דבר ועניין. והחלטות בעסקים לוקחים מהראש ולא מהבטן. גם כשצריך לחתוך בבשר החי. חולה עליו, מעריך, מעריץ. ועדיין כשאני מנקה את המסביב, לא מספיק, פשוט לא. החלטה קשה אבל לטעמי נכונה.
  10. הרוש מגיע לא בשביל לפנות מקום לזר. תמחקו את המחשבה הזאת. עם כל עניין הפייר פליי לא יהיו בסגל 6 זרים בחיים. הרוש מגיע כי הוא שחקן חופשי ולא צריך לשלם עליו שקל. מכבי צריכה לפנות את המקום שלו רק בשביל שתוכל לעשות כסף על ראיקו ולפנות קצת אוויר תקציבי לנשימה.
  11. אפשר לדבר רגע על מה נהיה פה ברמת הכדורגל בכמה ימים האחרונים? בית״ר, הפועל, הפועל פתח תקווה... הבחור רק נחת בארץ הצמידו לו חצי מהקבוצות בליגה. הראשונה והשניה ברור לכולם שהוא כמה רמות מעל הכדורגל שלנו ואין לו מה לחפש פה אבל היו פרסומים על התעניינויות בעבר, מה גם שהוא יהודי וציוני, וכולנו מכירים עוד יהודי מליארדר אחד שעל הנייר אין לו למה ועדיין הוא פה. אם ויכנס זה ישנה פה את הכדורגל זה אין ספק. מה דעתכם??
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.