Jump to content

BIGBEN

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

820 profile views
  1. למראית עין, בבדיקה האם הנסיבות מקלות או מחמירות. בכל מקרה הכל כבר נסגר יום אחרי הדרבי במסגר 50.
  2. רק כדאי לציין שמי שמלהיט זה צנציפר הממציא המחונן והזהבי האחר שהוא בעצם שמעון איפרגן מתחום הפלילים.
  3. אין הרבה גברים כמוהו, משחק כבר חודשיים עם כאבים בברך.
  4. צודק, לא חשבתי על זה. תודה.
  5. כולנו באמת עסוקים בסכום שרד בול ישלמו למכבי פלוס אולי האחוזים ממכירה עתידית. מיום שני לאחר המשחק, אני עסוק בשאלה למה מכבי לא דרשו שאוסקר יטוס ביום ראשון בבוקר לחתום וכך נרוויח אותו לדרבי? מאוד אשמח אם מישהו יוכל להסביר, אולי עניין של ביטוח או סוף חלון העברות באוסטריה? אני די מאמין שאם זה היה תלוי באוסקר בלבד, הוא היה מתעקש לשחק בשבת. בכל מקרה, אני מאחל לו המון הצלחה ואין לי ספק שיצליח. כתב פה מישהו על ביצים וכו'. זה בדיוק מה שכתבתי לפני מספר חודשים. את הכישרון שטמון ביהלום הזה, כל פרשן/מאמן מתחיל מזהה מייד. העניין של הביטחון והחוצפה החיובית מזכיר מאוד את נימני, ברקוביץ ובניון. אותי באופן אישי מרגש לראות איך הוא מוביל כדור כשערן בצד אחד ויובאנוביץ עושה תנועה לאמצע הרחבה ואוסקר פשוט מחליט שהוא עובר עוד שחקן או בועט מעשרים מטר. לפי הפרצופים והשפת גוף של ערן אפשר לראות שמצד אחד הוא עצבני עליו אש ומאידך הוא מחייך ואומר לעצמו, אם רק היו לי 2 ביצים בגיל 19 כמובן כמו שיש לילד הזה הייתי מגיע לרמות הכי גבוהות. ואם כבר נושא הקבלת ההחלטות, מה ששחקן ממוצע חושב בשלוש שניות לפני מסירה או בעיטה, לאוסקר לוקח לפעמים חצי שניה וזה יתרון עצום. הוא בדרך לאחד מבתי הספר הטובים שיש ולבטח ישפרו לו את האלמנט הזה ועוד.
  6. אין איך לתאר, פחות מיממה אחורה עמדו לדין על קריאות גזעניות למוחמד קמארה. אני לא בא להצדיק. אבל בחייאת תביאו אחידות בשיפוט, גם במגרש וגם בבית הדין.
  7. מקווה שיבוא יום והוא יסביר איך הצליח לבנות קבוצה של קרוב ל-30 שחקנים בלי שחקן כנף אחד!!! ועוד משאלה, הלוואי ואיביץ' יחליט בקרוב מאוד שאוראל באייה יהיה קבוע בסגל. לפני שנה הראה שהוא עשוי מחומר אחר ואני כלל לא מתייחס לכישרון, אלא בדומה לאוסקר יש לשניהם ביצים, לא מפחדים ומשחקים כאילו הם עשור בבוגרים.
  8. לויאליות ברמות שאתה מדבר/מצפה קיבלנו ב-30 שנה האחרונות רק מנימני וייני. אי אפשר לצפות מדסה להתנהלות דומה. כל אחד רואה את הדברים מזווית שלו וכך לרוב גם פועל. אני מתכוון לבעלים, מנכ"ל, מנהל מקצועי, מאמן, קהל או כל גורם שקשור למערכת. בסופו של יום חוץ מקהל שנשאר לעד, כל השאר מתחלפים. איביץ' למשל לא חזר מאהבה נטו למכבי, זה ברור לכל. לגבי דסה והחוזה שקיבל ברוסיה, 90-95% מאיתנו היה עוזב את מקום העבודה שלו, אם היו מציעים לו במקום עבודה אחר חוזה הגבוה ב-250%.
  9. אולי נאלץ לחכות בסבלנות שבועיים שלושה. הקומבינציה של הניסנובים+ בוקסה + רפואה לא תחזיק מים מעבר להנ"ל. אולי יפתיעו וימנו את טועמה ודמארי אבל זה עלול להיות הימור מסוכן. להערכתי, כבר סיכמו עם דראפיץ' בע"פ.
  10. אם גלוך היה בידיים של לוזון + מיוצג ע"י קצב עם עזרה מהכיוון של פיני זהבי כמו במקרה של מנור סולומון, סכום המכירה היה מתקרב ל-8 ספרות. מכבי + שחר גרינברג, זה כנראה יסגר בחצי מחיר.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.