Jump to content

aldo raine

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

1,218 profile views
  1. כנל, לא רואה איפה יש לו עילת לשון הרע נגדנו. אם כבר, הגיע הזמן להשחיר את השם שלו באצטדיון, שיתבייש בכל פעם שמעבירים אליו את השידור במשחק. כמו שלאדון כתב מותר להביע דעתו ככה גם לנו.
  2. אם מכבי לא תעשה כלום נגדו סימן שמישהו במערכת נהנה מהיחסים איתו
  3. למרות מה שנוהגים לחשוב פה מי שניהל את סיפור רייכרט זה מורן מאירי ופחות ג'ורדי. לכן, אני מעריך שהודעת ההתנצלות הייתה חלק מההסכם ותהווה חלק עיקרי בתביעה עתידית נגד פריצה (אם מכבי תפתיע ותחרוג מהתנהלותה הג'נטלמנית).
  4. אם תומר לוי מצליח להכניס אלינו רעל הבעיה בנו
  5. בוא נבנה תרחיש רגע לשם הדיון, נניח ומכבי לא עובדת כמו שאנחנו רוצים, אתה באמת מאמין שאם שחקן כמו קניקובסקי בשוק ולמכבי אין הגבלות פייר פליי אז היא תשאר מחוץ לתמונה? או צ'יבוטה? זה ברור שלא. נכון אין התפוצצות על השוק אבל ההיצע הישראלי כיום כל כך דל, שמערכת חכמה מזהה את זה עשור לפני ובונה תשתית. הבשילו הימים והגיע הזמן לקצור את פירות ההשקעה בנוער. עכשיו לשם ההבהרה אני מסכים מאוד שקבוצה לא בונים רק על נוער וחייבים חיזוקים בעיקר של זרים, אבל למעט קניקובסקי ואולי אולי נחמיאס, לא מסתובב בשוק אף שחקן שמצריך מהלך מהיר. התרגלנו שהשלבים הראשונים במוקדמות באופן קבוע הם חסרי רכש, לכן אני לא בלחץ, מכבי ארגון חזק וזה העיקר מבחינתי כיום.
  6. וואו, לא אסכול אותך באבנים אבל כל הדיבורים האלה על מיטש לא מתעניין ולא רוצה לשנות ולהשקיע הם פשוט מגוחכים. הבן אדם משכיב פה עשרות מיליונים בשנה, כל שנה. ההבדל הוא שמחלקת הנוער מתחילה לתת פירות והגיעה הזמן לבסס את הסגל על שחקני בית בעיקר, לכן אם יש לך 2 קשרים שמסומנים מגיל 15 כמו קארצב ושחר הגיע הזמן להשתמש בהם, זה תהליך טבעי של ארגון מסודר ולא של קבוצת כדורגל שמבליחה לעונה או שתיים טובות ונעלמת, ברוך השם שמכבי הגיעה למצב שאפשר להתבסס על מחלקת נוער. נכון כולנו חרמני רכש ורוצים שדברים יתחילו לזוז(ויש הרבה מה להזיז), אבל עברו כולה שבועיים מסיום העונה, מי שעוד לא הבין שמכבי לא עובדת בקצב הזה סתם אוכל את הלב. תנשמו תהנו מהחופש שמגיע גם לנו אחרי העונה המתישה בתבל ותסמכו על המערכת, כן גם בימים שהדברים לא עובדים כמו שרצינו. בסוף הספקנו להכיר את מיץ והבנו שסמכויות אצלו לא ניתנות ללא מחשבה. בלי קשר להאם אני בעד יצחקי או נגד צריך לציין שהמערכת מכשירה אותו מרגע הפרישה ואולי טיפה לפני. אגב אגב אגב בשביל הפרופורציה החלון נסגר עוד כמעט שלושה חודשים
  7. יופי אחי ואחרי שסיכמת את הדעה שלך בהודעה ארוכה ויפה תעשה טובה לכולנו ותפסיק לכתוב אותה בנחרצות אחרי כל הודעה שנכתבת בנושא. סבבה ההתנהלות לא מושלמת הקיץ(מצד שני באיזה קיץ כן היו מרוצים בפורום ?), דברים לא הולכים חלק אבל הבכי והפאניקה פה הם חסרי פרופורצייה, לפני שבועיים לקחנו אליפות תנו קצת קצת קרדיט למערכת.
  8. אבל זריהן שחקן קו בכלל. אם כבר מבאר שבע אז אורן ביטון מסיים חוזה ויהיה שחקן חופשי, כמחליף לדעתי הוא עדיף על דוידזאדה כבר היום ובטח עם הסתכלות לעתיד( לצערי סבוריט לא יהיה פה לנצח)
  9. מסכים, אני מתבאס רק כשבלקמן משחק ולתחושתי הוא גם יפתח הפעם
  10. שלישיית קישור רצחנית היום רמה אחרת שלאינטנסיביות ועוצמות זה היה גמור עוד לפני שהתחיל, עצוב לי בתור אוהד שלא נזכה להנות מפרץ ובעיקר גלזר עוד הרבה זמן. אגב אם אני לא טועה אלברמן הקשר האחורי האחרון שלקח שחקן העונה, בתקופה בביתר.
  11. ברור ברור,הכל בפרופורצייה,לא תשמע מילה רעה על איביץ,מבחינתי הוא מפיק את המיטב מהסגל הזה לגמריי. בשביל פלייאוף טוב נהיה חייבים עוד מספרים משחקנים שהם לא אצילי ויונתן ובהנחה ששכטר וציקו פצועים כרגע איילון הופך להיות הכתובת לדעתי
  12. לצערי סיכוי סביר שראינו את המשחק האחרון של צ'יקו העונה(ואולי בכלל במכבי). אני אופתע ואתאכזב מאוד אם איביץ יעדיף את בלקמן על איילון בכל עמדה בשלישייה הקדמית.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.