Jump to content

Amit7ez

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

196 profile views
  1. א. אני לא אמרתי שרק הכסף מעניין את ההנהלה, ואם תשאל אותם, הם לא יגידו שהמניע במעבר לסמי עופר הוא כלכלי, אלא מניע של לבוא לקראת הקהל הרחב של מכבי בעיקר כי כולנו מבינים שזה לא הולך לקרות כל שנה. ב. פקקים זה אכן דבר מטריד ואני בטוח שאוהדי באזל ואולימפיאקוס מגיעים למשחקים בצורה הרבה יותר נוחה מאיתנו, לא מציע ללכת לשם, חבל. ג. בלומפילד אולי אצטדיון יותר "ישן" מהמפלצת בחיפה, אבל הוא פי 100 יותר ביתי והוא הביא תוצאות הרבה יותר טובות מהאצטדיון המקולל הזה.
  2. אתייחס רק לנקודה השנייה, אתה באמת חושב שביום שיהיה לנו אצטדיון עם 30 אלף איש יהיו שם אנשים עם סכין בין השניים? היום, בבלומפילד, חלק גדול מהאצטדיון רדום ולא אקטיבי כמו שהוא אמור להיות, הבעיה היא שאי אפשר ללמד אנשים לעשות לחץ על השופטים כשהם מתחילים להגיע למשחקים מאז שמכבי אלופה. כל תופעת שער 11+8+חלק מ-13 בשנים האחרונות היא תוצאה של תסכול מכל השנים הרעות, כל האנשים שסבלו לא מוכנים שיבוא שופט מזדיין ויחשוב להרוס לנו את החלום. לעבור לאצטדיון גדול לא רק שלא יגדיל את כמות האנשים עם הסכין, אלא רק יקטין את איכות הגוש המעודד ואת האפקטיביות שלו. מישהו פה יכול להשוות משחק בקרית אליעזר מול חיפה לבין סמי עופר? אפילו כשזיינו אותם שם לפני שהם עברו, זה היה הרבה יותר קשה.
  3. חוץ מהבישול 2-2, אוקיי. אני אלך לישון עם זה.
  4. געגועי לפריצה? געגועי לדור מיכה. לא רוצה להרוס את פסטיבל ורמוט, שבאמת מרשים במשחקים האחרונים, אבל מיכה בכמה דק שקיבל עשה פעולות שקירבו אותנו הרבה יותר לשער, קוראים לזה כדורים לעומק ולא לרוחב.
  5. הגיע הזמן להטיס כדורים ליציעים, לשכב על הדשא ובגדול להסריח את המשחק לכולם. מי שחושב שבמשחק פתוח אפשר להוציא נקודות הוא נאיבי ולא מבין לאיזה בית סיוט נפלנו.
  6. רציתם בית קברות, קיבלתם. אצטדיון מסריח. החלטה מטופשת שתעלה לנו ב-0 נק' בבית.
  7. הבעיה בשורקי הבוז היא בכלל לא מה זה עושה לשחקנים שהם יורדים מהדשא, מהשחקנים שלנו אני עוד מצפה לעבור הלאה, הבעיה היא תקשורתית. כל מריחי הדם יוצאים החוצה ומתחילים לנסות למצוץ לנו כל כלי דם אפשרי, והבוז הזה משחק בדיוק לידיים שלהם.
  8. צריך לשרוק בוז לבזבוזי זמן, שופט, קוונים וכיו"ב כל עוד המשחק משוחק. צריך לא להתעסק בזה בדיוק ברגע שנגמר המשחק. זה ההבדל בין קבוצה ווינרית לבכיינים.
  9. צריך להיות האקס פקטור העונה ולפתוח בעיקר בליגה. הגיע הזמן שזהבי יקבל דקות מנוחה כי הוא לא יוכל לסחוב לבד את הקבוצה בעונה כזו ארוכה.
  10. אז מה הפתרון? אנשים שלא היו שם אף פעם שהקבוצה הייתה למטה, באים עכשיו ושורקים בוז לשחקנים שהביאו לנו הכי הרבה אושר בעולם.
  11. ואנשים פה עוד מייחלים לאצטדיון של 30 אלף. לא להאמין.
  12. רגע, שפותחים אשכול על השוער שלנו שנראה ממש רע, אתה מבקר ואומר (ואני מצטט): "לנעול את הנושא. אתה ביזיון." ואז אתה בא ופותח אשכול ורושם : טיבי זה לא זה בן הרוש זה בן הרוש אז איך בדיוק אתה שונה? תפסיקו לבקר את השחקנים בגלל הפסד אחד, יש עליהם טונות של לחץ וזה בטח לא תורם. זה הזמן לחזק.
  13. חידה : איך לוקחים הפסד מביך ועושים הכל כדי שדעת הקהל לא תהיה נגד כל הקבוצה? תשובה : הופכים הכל על שחקן אחד, שבקושי נגע בכדור. גם לדעתי זה יגמר בסולחה וב"יוצאים לדרך חדשה". אם הוא משחרר אותו הוא משוגע.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.