Jump to content

מושקוביץ

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

177 profile views
  1. מה הלחץ לרצות ששחקני נוער ירצו לשחק במכבי? מקסימום הם ישחקו בקבוצות אחרות, יהיו טובים ויצאו לאירופה, יחממו ספסלים או לא יחממו ספסלים זה לא באמת משנה, כי בסוף כשהם יחזרו לארץ והם יחזרו כי כולם חוזרים אז הם יעדיפו ללכת למכבי. ומדובר כאן על שחקנים בגילאים 25-32 שהם בפריים של הקריירה שלהם. למי אכפת אם כמה ילדים בני 17 שלא קרעו שרוך בנעל מעדיפים לשחק במקומות אחרים?
  2. העניין הזה עם רייכרט תמיד מזכיר לי את הציטוט שאני הכי אוהב מהסרט שאני הכי אוהב. שוקי: אני גידלתי אותו ! סמי: חבוב, יש לך איזשהו משהו בכתב שמוכיח שאתה מי שאתה אומר שאתה ? שוקי: אם נדבר גלויות, אז לא. סמי: אם נדבר חוזים, אז לי יש.
  3. זה יהיה כמו בנבחרת, בן חיים 1 ובן חיים 2.
  4. זה לא ווישפול ת'ינקינג, כל האמירות על רייכרט זה ניתוחים שמבוססים על שמועות שבדיעבד אם מי שכתב את זה צדק אז הוא יזכיר את זה בכל הזדמנות אבל אם הוא טעה לא נשמע על זה יותר בחיים.
  5. אני לא אוהב הצהרות שלא מבוססות על משהו והתכלית שלהן זה למצוא חן בעיני אוהדים.
  6. בוא נדבר שניה ברצינות. נגיד והפועל מגיעה לאירופה שנה הבאה או לוקחת אליפות, סטייל מה שהיה קורה מדי פעם בכדורסל פעם בכמה שנים, מה זה משנה אם אין לזה המשכיות ? אם החתמה של שחקנים שנראים על פניו זה ערובה להמשכיות ? בשביל המשכיות צריך לראות לא רק אם הקבוצה נבנית טוב עם שחקנים טובים, צריך לראות את התשתית בפעולה, את אופן קבלת ההחלטות במועדון, דברים כאלה. כבר כתבתי איפשהו פה, אני לא מהמר על בסיס מה שנראה על הנייר. בוא נראה איך הקבוצה רצה קודם, מה הלחץ הזה לדבר על אירופה ? זה כמו שחקנים וברקוביצ'ים כאלה שיוצאים בהצהרות של "באתי לקחת דאבל".
  7. DoW, on 18 Jun 2015 - 20:55, said: על סמך מה ? כבר היו קבוצות שעשו רכש טוב על הנייר וזה לא התחבר. אתה נשמע כמו אוהד הפועל.
  8. למה אתה חושב שזה מה שגרם לזה ? ורמוט היה חותם במכבי גם בלי סעיף מצחיק שיש להפועל אפשרות לדבר עם אלטמן.
  9. אסור, אסור ועוד פעם אסור לשחרר שחקנים ליריבה העירונית.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.