Jump to content

שבלול

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

About שבלול

  • Birthday 11/02/1974

Recent Profile Visitors

633 profile views
  1. עם כל הכבוד לניקוליץ׳ וגולסה וליתר הפצועים, השחקן הכי משמעותי שחשוב שיחזור מפציעה זה שרן ייני.
  2. לטעמי היה אחד השחקנים החלשים ביותר אתמול, אולי אפילו החלש ביותר. יש הסבר: לשחקן קו ישנן כמה משימות והוא כשל אתמול בכולן. לייצר אופציית מסירה לשטח - הכנפיים אמורות לרווח את המשחק ולתת לשחקני הקישור עוד הזדמנויות למסירה לרוחב שטח שיקשו על ההגנה לכסות. זו בעיה שחוזרת על עצמה איתו, הוא לא מחפש את השטחים הפתוחים לקבל כדור. מתפרצות - שחקני קו מהירים הם מפתח להצלחת התקפות מתפרצות. בקווים ההגנה דלילה יותר ויש יותר מרחב פעולה כשרצים קדימה. לא ברור למה הוא מתעקש להתחיל את המהלכים האלו בכדרור מיותר ואיטי כשיש לו אפשרויות למסירה. פעמיים אתמול הוא חירב התקפות כאלו. באחת מהן קיבל עבירה על תיקול מאחור וגם אותה בזבז (על כך בהמשך). לחץ על ההגנה - סימן ההיכר של מכבי בעונה שעברה. לחץ על שחקני ההגנה של היריבה גורם ללחץ וטעויות ומאפשר חטיפות כדורים בשטח היריב והזדמנויות לשערים קלים. בעבר הוא היה משתתף בפעולות האלו, אתמול משום מה בכל פעם שאיבד כדור את הדרך חזרה עשה בריצה קלה, כמעט הליכה. ככה לא עושים לחץ. מסירות לרגל/שטח - ישנם שחקנים שאוהבים לקבל כדור לרגל ויש את אלו (המהירים) שאוהבים לקבל כדורים לשטח פנוי. בכל מקרה, בהתקפה המסירות נעשות לכיוון התנועה של השחקן. גם כאן היה כשל שמעבר לאי-הבנה. המסירות שלו לשחקנים נעשו לא פעם נגד כיוון התנועה כשהן מסבכות את השחקן המקבל ומאיטות עוד יותר את ההתקפה. בעיטה חופשית - מסמלת אולי יותר מכל את יכולת קבלת ההחלטות הנוראית מאתמול. כדור מ-35-40 מטר בבעיטה ישירה לשער. סיריאסלי?!
  3. נגד מי כבר שיחקנו ש״הרווחנו״ את טיבי?! ז׳איר מתחילת העונה הוא הבלם בכושר הטוב מבין השניים ואם זו הייתה קבוצה קצת פחות נאיבית מכ״ס, הטעות (הכמעט קבועה) של טיבי הייתה שווה נגדנו גול.
  4. קשה להבין כמה אנחנו משפיעים כשמדובר בכמות גדולה של מצביעים ולכן ננסה לפשט את זה מאוד: נניח שיש מדינה שבה 10 מצביעים אפשריים לפי חלוקה כזו: מצביע אחד לעוצמה יהודית, 4 לליכוד, 4 לכחול לבן ו-1 לרשימה המשותפת. 3 מצביעי ליכוד ו-3 מצביעי כחול לבן מחליטים שמיותר להצביע כי הם גם ככה מהווים 80 אחוז מהאוכלוסיה. מצביעי עוצמה יהודית והרשימה המשותפת מגיעים בכל זאת להצביע כי הם המיעוט ומבינים שכל קול חשוב. בסופו של דבר אחרי הבחירות לשוליים יש אותו כוח פוליטי בכנסת כמו ליתר, למרות שזה בכלל לא מייצג. בסיטואציה כזו שמי שיפגע בעיקר הם אותם אזרחים שלא הלכו להצביע.
  5. זה הרבה יותר עמוק מזה, צריך לעשות ניקוי מהיסודות. שר/ת הספורט ויו״ר ההתאחדות חייבים לבנות תוכנית לעשר שנים לפחות בכדי להצמיח כאן דור חדש של ספורטאים עם גישה, חינוך ומנטליות אחרים תוך תפיסה מקצועית מודרנית שתתאים לחומר גלם שיש כאן. השינוי חייב להיות מקיף ברמת האימון, בתשתיות, במתקנים, בעבודה על הצד הפיזיולוגי והמנטאלי. מי שיהיה בעמדות המפתח הפוליטיות צריך להקריב שנים ארוכות של חוסר הישגיות וסכומים גדולים לפיתוח תשתית כזו, כאשר ככל הנראה מישהו אחר יקצור את הפירות. לא מכיר כאן פוליטיקאים ועסקנים שמוכנים לעשות את ההקרבה הזו ולכן אני לא צופה עתיד ורוד לענף.
  6. הוא ידע ומכבי לא?! אם זה היה נכון, הוא לא היה מקבל שום הצעה והמועדון לא היה נתקע בלי מגן שמאלי עד אחרי מחנה האימונים.
  7. מקווה שגם מכבי למדו מזה. שחקן שרוצה להישאר במכבי, נשאר. לא צריך לחכות עד לסוף החוזה. המועדון לא צריך להיות ברירת מחדל של אף אחד וההכנות לכל עונה חשובות יותר משחקן כזה או אחר. שיהיה לדסה בהצלחה בהולנד.
  8. כבר אין אדום במצב כזה. מי שמכשיל ברחבה שחקן במצב לגול מקבל צהוב ופנדל, כמובן.
  9. ריקן לא עדיף על אף אחד בשום עמדה.
  10. הגנתית נתן את המשחק הטוב ביותר שלו במכבי.
  11. שכטר לפחות היה גורם לזה להיראות אמין. אם לא קוראים לך שכטר, תבעט.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.