Jump to content

Caesar

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. חח כל כך טיפשים ברדיו חיפה, איזה כיף
  2. אני מבין את מה שאתה אומר, אבל לדעתי זו שהציפייה יותר גדולה לתקן את העוול, לא אומר שהעוול שנגרם יותר גדול. הוא הפך לנבל בסיפור הזה, בזמן שהמעשה שלו לדעתי פחות גרוע משחקן שמתחזה. ואם נתייחס לדוגמה שנתת, מי באמת יותר נבל? הכייס או האדם שהכניס לכיס ארנק שנפל לאחר?
  3. אני לא בעד התחזויות. אני פשוט חושב שאם החליטו שלא להשתמש בvar בשלב הזה בליגת האלופות(בכל סיבה שהיא), קיבלו עצם החלטה שטעויות זה חלק מהמשחק. במקרה הזה אני לא חושב בכלל שהוא התחזה, השופט עשה טעות חמורה ושחטאר פשוט שילמה את המחיר. דרך אגב לא חסרים מקרים של שחקנים שנופלים ברחבה כשהם רואים שהם לא מגיעים לכדור, גם אם לא היה שום מגע. אני חושב ששופטים את סטיירלינג לחומרה. לא התפקיד שלו להגיד לשופט מה היה/לא היה, התפקיד שלו הוא לשחק כדורגל ולנסות לנצח.
  4. אני לא מבין מה כולם נפלו עליו, 80% מהשחקנים עושים הצגות ברחבה על מנת לסחוט פנדל ואנחנו מקבלים את זה יחסית סבבה. אבל כששחקן מועד ברחבה מבלי לנסות להטעות את השופט ומקבל פנדל, זה מצב שמחייב וידוי? למה שיהיה יותר צדיק מהאפיפיור? אם היה VAR לא היה מקבל את הפנדל ומאחר ואין VAR, אנחנו חיים עם הטענה שבסופו של דבר מקרים כאלה מתקזזים. אם היה קורה לשחקן של מכבי לא הייתי רוצה שילך לשופט ויגיד שלא הייתה עבירה. אתם הייתם רוצים?
  5. איזה גנבת דעת.. ספגו 3 שערים בדיוק כמו מכבי, הפועל, אשדוד וק"ש.. אבל עדיין ההגנה השנייה בטיבה בליגה.. ליצנים . כמובן ששכחו לציין שההתקפה שלהם הגרועה בליגה ( 2 שערים), לפי ההיגיון שלהם (תכלס ביחד עם נתניה).
  6. בהמשך השידור הוא מסביר שהתבלבל בין יובל שפונגין ליובל יוסיפוביץ'
  7. קריית שמונה נגד מכבי נתניה נגיחה של אבוחצירה שנעצרה ע"י עמוס, ספק נבדל.. שלמה שרף: " גם קו אחד זה נבדל" מה יהיה איתו?
  8. איך מציעים פה את בניון? חוץ מהעובדה שבאמת אין לו מקום בהרכב שלנו, הוא גם יביא איתו צבא של כתבי חצר שכל פע שהוא לא ישחק או ישחק מספר דקות מועט יעלו כתבות ויבלבלו את המוח. תראו את ביתר, כל העליהום על בן זקן זה בתכלס בגלל שהוא לא משתף את בניון, התקשורת פשוט מחפשת אותו על זה. אני מעדיף ששחקן כמו בניון לא יהיה במכבי, לי כיף עם השקט שיש במכבי.
  9. חחח זה היה ממש מביך לראות את אלברמן במהלך הזה..
  10. http://streamhunter.top/soccer/ashkelon-maccabi-tel-aviv-sht5508628?l=779705875
  11. לדעתי השינויים שצריכים לעשות לקראת המחצית השנייה הם: 1. שפונגין במקום פיליפנקה 2. בלקמן במקום מיכה. המשחק של ייני לא טוב היום אבל אין אמת עוד קשר אחורי בסגל, כך שלהוציא אותו מההרכב זה הימור גדול מדי.. צד ימין שלנו חלש מאוד, ייני לא תורם התקפית והגנתית ומיכה עם איבודי כדור ומסירות עומק מוזרות מאוד.. מקווה שהשחקנים יבואו למחצית השנייה בראק! אפשר להוציא לפחות תיקו.
  12. לא מבין מה היה הלחץ לשחרר את מרסלו דווקא היום? סתם מתעללים באוהדים.. באמת האמנתי שיחתימו היום 2 זרים. בכל מקרה, שיהיה בהצלחה לכל המצטרפים החדשים!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.