Jump to content

Idan87

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Idan87

  1. מה הקשר? לא הבנתי למה אומרים לבטל בגלל "בריאות השחקנים". אם ככה אז צריך לבטל כל עבודה ולעשות סגר לכל המדינה. מה ההבדל בין משחק כדורגל לעבודה במוקד שירות למשל? בשניהם יש את אותו מספר אנשים וההבדל היחיד הוא המגע, ותאמין לי שגם במוקד שירות שאין מגע בין העובדים אפשר להידבק בקלות מצטער אבל התירוץ של בריאות השחקנים לא הגיוני, אם כבר לבטל את הליגה זה רק בגלל שזה בלי קהל(וגם עם זה אני לא מסכים ואני מצדיק את אלונה)
  2. וואלה לא מסכים איתכם.. ממתי יש יתרון בנבדל? מאטה נגע בכדור והקוון כבר הרים את הדגל. לא זוכר עוד מקרה בכדורגל שנתנו חוק יתרון בנבדל, ועוד אחרי שהשחקן נגע כבר בכדור (תקנו אותי אם אני טועה)
  3. יש עדיין כרטיסים פנויים אם אין לי מנוי ואין פוראבר?? לא מצליח להיכנס לאן
  4. אתה רציני? תאר לך שזה קורה הפוך והפועל מבקיעים ממצב כזה ומנצחים את הדרבי. זה לא ספורטיבי בעליל. שופט תפקידו לשפוט וזהו, אם הכדור פוגע בו זה בטעות ולא אמור להיות חלק מהמשחק
  5. שאלה לי אליך, הבנתי שאם נגיד אנחנו מסיימים מקום ראשון ואז העפלנו ליורו דרך המוקדמות, אז הכרטיס לפלייאוף ליגת האומות הולך לסקוטלנד, כי אנחנו כבר תפסנו את המקום ביורו. עכשיו משהו קצת מסובך אבל הגיוני, אם כל 12 הנבחרות בדרג א' יעפילו ליורו דרך המוקדמות(ריאלי לגמרי ואפילו מה שאמור לקרות) ועוד 5 מדרג ב' יעפילו גם הן דרך המוקדמות(גם ריאלי). יוצא מצב שהנבחרות הבכירות בליגת האומות שעוד לא העפילו ליורו הן 7 נבחרות מדרג ב. איך שאני מבין את זה, 4 נבחרות יוקפצו לפליאוף דרג א', 3 שנשארו יהיו בפליאוף דרג ב'(אפילו אם סיימו מקום אחרון) ועוד נבחרת אחת תוקפץ מפליאוף דרג ג לפלייאוף דרג ב. בקיצור, יש מצב שאם נסיים מקום ראשון אנחנו נוקפץ בטעות לפלייאוף של דרג ב? או שסתם חפרתי ואני טועה בכל מה שאמרתי כאן(אם כן אשמח שתתקן אותי, או מישהו אחר שיודע)
  6. כל חלון העברות מחדש הוא מתבכיין שהוא רוצה לעזוב, הוא לא הסכים בשום צורה לחדש חוזה. חתיכת ילד חרא
  7. גם בגמר הגביע האנגלי הייתה יד ברורה ברחבה של יאנג, השופט בדק במצלמות ולא שרק לפנדל וואלה גם עם המצלמות בסופו של דבר מקבל את ההחלטה בן אדם, וכמו שטעו אתמול אני בטוח שיטעו עוד הרבה אגב, לבאיירן הגיע פנדל 100% ולא גבולי כמו שאתה אומר, ממש בעט לו ברגל
  8. אענה לך ולמי שהתייחס לתגובה שלי: קודם כל, יש טענות גם על ה"דחיפה" וגם על ההרמת רגל (שזה דבר מוזר בפני עצמו) לגבי ההרמת רגל של בנעטיה - אין שום קשר. ואסקז נופל כבר לפני וזה לא משנה כלום. חוץ מזה, זה דבר לגיטימי לעשות, הוא לא שהוא פירק אותו.. לגבי הדחיפה כביכול - בנעטיה נוגע בו עם 2 ידיים בדיוק לחצי שניה והוא נפל. ואסקז ממש לא היה לבד כמו שאתם אומרים, אלא בנעטיה סגר עליו בטירוף והיה עליו לחץ גדול. בגלל זה והנגיעה הקלה של בנעטיה, ואסקז צלל(לדעתי כי פחד מבנעטיה ולא האמין שהוא יכול לבעוט). ונגיד נגיד שאני טועה ולוקאס ואסקז לא צלל, אז הוא נפל מהנגיעה הקטנה של בנעטיה ומהלחץ הפסיכי שהוא היה בו. לא כל נפילה ברחבה(או בכל מקום במגרש) זה פנדל. אם שחקן נותן גוף ברחבה ומפיל שחקן אחר אז זה אוטומטית פנדל? כי הוא איבד את שיווי המשקל? לא, כי זה לא עבירה. אותו דבר פה - אין פה עבירה. באמת מבקש מכם לחשוב מה היה קורה אם זה היה נגד מכבי, אני בטוח שאין אחד פה שלא היה אומר שהשופט חייב למות שוב חשוב לי לציין שאני לא אוהד בארסה או יובה ולא מעניינת אותי העובדה שזה היה דקה 93, גם פנדל כזה בדקה 30 הוא טעות שיפוט ולא צריך להישרק.
  9. חחח הפוך, אם זה בצד השני באותה דקה שום סיכוי בעולם שהשופט שורק פנדל. לא מבין איפה יש פה ספק, לא היה שום פנדל. שם עליו ידיים לחצי שניה(לא דחף!). והרגל? נו באמת אתם רציניים? מעניין מה הייתם מגיבים אם זה היה שכטר נגד מכבי (לא אוהד ריאל ולא בארסה)
  10. למה לשקר לעצמך? לא היה, קיארטנסון נתקע ברגל של עצמו תודה למשיח
  11. למה אתם חושבים שחיפה נואשת למכור אותו? לי זה נראה שאין סיכוי שהם ישחררו אותו, לוזון בונה עליו חזק. אומרים לו אתה רוצה לעזוב? סבבה אז תביא הצעה של מיליון יורו וחצי כדי שיהיה לפחות שווה למכור אותך. למה שימכרו שחקן שבונים עליו להרכב?
  12. מישהו מכיר אותם ? כל תור. אמינים? http://www.coltour.co.il/
  13. מאיפה אני יכול לקנות כרטיסים לגמר ה-FA CUP? ליציע של צ'לסי אם מישהו מכיר מקום אמין שהוא קנה בו בעבר אשמח לקבל המלצות..
  14. מצטער אבל לדעתי מזלזלים יותר מידי בחיפה(וגם בקבוצות אחרות אגב). אפשר להגיד בשנה הראשונה קהל של אצטדיון(וגם אני אמרתי) אבל שזאת עונה 3 רצוף עם 18 אלף מנויים, וכשעדיין מגיעים גם השנה למשחקים קטנים מעל 20 אלף אוהדים, אז אי אפשר לזלזל. אתה באמת חושב שאם היינו במצב שלהם הכמות ואיכות הקהל שלנו הייתה ככה? אתה חושב שהיינו מביאים 28 אלף מול קש או 25 אלף מול כפס? הגיע מצב שאם הם מביאים 15 אלף אז צוחקים עליהם, למה זה? כי התרגלו לכמויות הגדולות. יש לנו קהל גדול ואולי הכי גדול בארץ אבל לדעתי הוא די פח ולא חושב שבזמן הקרוב ישכנעו אותי אחרת..
  15. ניגריה לא העפילה לאליפות אפריקה השנה ככה שאף אחד לא יחסר לצ'לסי
  16. אשמח אם מישהו שמבין יענה לי על כמה שאלות: יש מצב שהפועל תפסיק לשחק העונה ואז היא אוטומטית יורדת ללאומית(או ליגה אחרת?)? ואז גם כל המשחקים של הפועל מתבטלים(וכך אנחנו מאבדים 3 נק')? אם יבוא רוכש עוד שנה בדיוק אז הפועל לא תרד לליגה ג? כלומר עד סוף 17/18 הפועל משחקים כרגיל?
  17. הבנתי שספורט 1 ו-2 ישודרו גם בסלקום, בנוסף להוט ויס ולא במקום.
  18. אייבינדר פח אשפה שלא יודע לעשות כלום, וראינו את זה במכבי. נטע לביא מסתמן כקשר אחורי טוב מאוד שעוד ימשיך להתפתח, והוא די זיין אותנו בהפסד לחיפה. איך אתה היית פותח בקישור? לשים את בוזגלו במקום אחד מהקשרים זה התקפי מידי ונקבל ככה בראש
  19. אייבינדר? איזה בדיחה. הם הולכים לאנוס אותנו בקישור, היה צריך לפתוח עם נטע לביא במקומו
  20. אם צוחקים כאן רק על הקטע עם הריצה אז מצטער, פספסתי את הכוונה. זה באמת דבילי שפרסמו רק על הריצה כאילו בגלל זה הוא מועמד ולא נתונים אחרים עליו
  21. אתם ממש מגזימים. מישהו פה בכלל ראה את המשחקים של חיפה? אני ראיתי כמעט את כל המשחקים שלהם החודש(בכללי אני מתעניין בכל המשחקים בליגה) והוא היה טוב מאוד. אם כבר, סוף סוף לא הולכים ראש בקיר ומסתכלים רק על סטטיסטיקה אלא על תרומה מעבר. גם לצאבי ואינייסטה אין מספרים. ושלא תחשבו שאני חושב שמגיע לו לזכות, פשוט לדעתי מגיע לו להיות מועמד, טב"ח/וואקמה צריכים לזכות.
  22. על כל דבר תמצאו משהו להתלונן? שדר גדול שמשדר כל משחק וכל גול בהתלהבות. אז מה עם הזכיר 100 פעם את ההחמצה של מנגה? תכלס הוא צודק, אם הוא היה מבקיע המשחק היה שונה לגמרי ואם כבר אז הוא כל משחק מחדש גמר מזהבי כמו משוגע. איך אפשר לבוא אליו בטענות?
  23. איך אפשר לקלל את השופט אם הוא פעל נכון על פי החוקה? אפשר רק להגיד שהחוק הזה מטומטם בטירוף ואף אחד לא הכיר אותו
  24. כולם פה צועקים שצריך להיות קבוצה אירופאית ולהתנהל ככה, להיות כמו באזל, אבל ברגע שרוצים לתת לנו לשחק בשני ואז חמישי פתאום כולם מתלוננים. זה חלק מקבוצה אירופית מכובדת, 3 ימים מנוחה זה המינימום ולפעמים צריך לשחק גם אחרי 3 ימים. בליגות אחרות באירופה לא אכפת להם בכלל מי משחק באירופה ומתי, לא ייתנו להם 5 ימים מנוחה בכוונה. ככה זה באירופה וצריך להתרגל לזה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.