Jump to content

בלוגר

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. כן, משחק שווה. זו הייתה אחת התקופות היחידות בהיסטוריה שבהן מכבי נחשבה דומיננטית לעומת ברצלונה. הסגנון האופייני של בארסה, עם המסה העצומה מתחת לסל וקלעי החוץ התותחים, בנוי לטחון את הסגנון של מכבי. לאורך כל ההיסטוריה זו הייתה הקבוצה שהכי קשה למכבי לשחק נגדה. היה משחק טוב אתמול. מכבי מתחילה להיראות כמו קבוצה. במצעד שלי אני מציין שבכל פעם שקורה איזה ניצחון ניסי שמכניס את מכבי שוב להתלהבות, הוא מעלה אותה לפסגה האירופית לשלוש שנים לפחות. מסקרן אותי לראות אם זה יקרה גם הפעם, אם "נס מילאנו" היה ההתחלה של שלוש שנים גדולות, אפילו שחצי קבוצה וגם המאמן התחלפו. זו תהיה ראיה לכך שמה שעושה קבוצה זה לא השחקנים אלא רוח המועדון.
  2. כמו שכתבתי בהתחלה, 50 משחקים לא הספיקו לי כדי לכסות את הכל, אבל ניסיתי לתת אזכורים לכל השווים אזכור (יש בערך עוד 50 משחקים שאני מזכיר). את המשחק נגד בולוניה אני מזכיר ב-#32, ואת המשחק נגד פזארו ב-#35.
  3. תודה על ההערות. אעשה תיקונים קלים בהתאם לכמה מהדברים שכתבת. ותודה לך ולכולם על השבחים. באמת עבדתי על זה קשה, אם כי נהניתי מכל רגע. כל כך הרבה משחקים גדולים. אלו שבחרתי ל-15 המקומות הראשונים הם משחקים שלרוב מועדוני הספורט בעולם יש רק אחד מהם, אם בכלל. לקח לי כמה שבועות לכתוב.
  4. אני ממליץ לך לראות גם את התקצירים של המשחקים שלא ראית. הכל שווה צפייה.
  5. כפי שאני מסביר בהתחלה, זה מתחיל מהמשחקים הזכורים ביותר לרעה ועובר לאלו הזכורים ביותר לטובה.
  6. שלום אוהדי מכבי. לפני תחילת העונה הזו עשיתי בבלוג שלי פרויקט שבו דירגתי את 50 המשחקים הזכורים של מכבי תל אביב בכדורסל בגביע אירופה, בעיניי. חשבתי שאולי זה יעניין אתכם. מתחיל כאן. תגידו לי מה שכחתי.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.