Jump to content

AMANelo

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

About AMANelo

  • Birthday 23/10/1989
  1. יש דרך למחאה לא מבקש שיקלל וירביץ אבל שיפעיל לחץ, שיראה נוכחות. בברצלונה כל שריקה 4 שחקנים אוטומטית על השופט והשופטים שם עוד אפילו גרועים מפה, ולטווח הארוך אפשר רק להרוויח מזה אבל האי קיימות שלו פוגעת בעיקר במשחקים כמו אתמול, אם טבח 1 היה קפטן השוער שלהם היה עם צהוב מדקה 50.
  2. המשחק הזה צריך לשפוך אור על 3 נקודות עיקריות שיעשו את ההבדל במשך כל העונה -זהבי הכל, אבל לא קפטן, מקצועית הוא הישראלי הטוב בהיסטוריה לדעתי אבל יותר מדי טענות לשחקנים שלנו עם תנועות ידיים של נימני בימי המחנאות, אפס לחץ על השופט-פשוט כאילו אין קפטן וזה משפיע בצהובים טפשיים ולתת לשופט "לחלום" בזמן שחוגגים עלינו.. -סלאבישה חייב לכבד יותר את השחקנים שלנו, עם כל הכבוד ויש הרבה הוא לא מוריניו לא פפ ואפילו לא סוזה את הכביסה המלוכלכת שישאיר בקריית שלום, נמאס לראות את השחקנים מגמגמים בראיונות שאומרים להם מה הוא אמר עליהם מול כל המדינה זאת לא דרך. -חלוץ, אנחנו לא נבחרת ספרד ולא בארסה של ססק אין לנו מספיק כלים לכבוש כשאין חלוץ, נמאס שאחרי דריבל באגף מרימים כדור לזהבי מול 5 שחקנים ש80 אחוז שפיזית הם יותר גדולים ממנו, שלא לדבר על פתיחת שטח וכו'..
  3. כרגיל בועטים בדלי, אני לא יפה נפש אני גם לא בעד להביא לפה זרים ולבכות על המצב של המקומיים אבל כל כך לא היינו צריכים את השלט הזה, כאילו מאז ומתמיד יהיה לנו איזה מנגנון השמדה עצמית, אם זה לא לוני אז נימני, אם לא נימני אז ראדי, אם לא ראדי אז פליטים.. בחייאת דינאק יש לנו קבוצה מצליחה, בעלים חלום, הנהלה אדירה, ליגת אלופות, כל מה שלפני 4 שנים היה נראה לנו הזייה אז ראבק פתחו בלוג בתפוז תשפכו שם את כל החרא והעצבים ובואו לעודד את מכבי לא דעות פוליטיות ורפש.
  4. ואני הייתי בטוח שאלירן יציג אותה..
  5. נראה לי שאפשר לנעול את הנושא ליום אחד, 13/8 לא בדיוק יום של רכש
  6. טביב רואה כסף לפני כדורגל, מה באמת יצא לו מיואב זיו?! אתה חבר של צנציפר? חוץ מזה שחאלס עם הדסה הזה, שפונגין ברמה מעל ויואב אחלה מחליף.
  7. מרגע לרגע כל פרט שמתגלה מעצים את העסקה הזאת עוד יותר, נכון לעכשיו החזרנו את הכסף שלו ושל ורמוט ועשינו עוד כמה שקלים ולקחנו את ורמוט ככה שלכל הדעות זה כבר משתלם, דברים טובים שהרווחנו מעבר: -כסף ממכירה עתידית-אם בטעות הילד זין יהיה שחקן והפועל כמובן יחפשו מאיפה להחזיר את הגירעון- יש לנו חלק יפה בזה כי זה יהיה אינטרס משותף. -הפועל חייבת לנו כסף ל3 שנים הקרובות, ככה שברגע שלכבירי יסגר הברז ולא יהיה כסף-הם ישמעו מאיתנו וימשיכו לחיות בצילנו. -התפנתה לנו מסגרת יפה במצבת המשכורות מה שיכול להקל על רכישה עתידי של שחקן.(#רקלארכש?) אחלה עסקה.
  8. רווח של 3-4 מיליון שח נטו, אומנם מבחינה תקשורתית קיבלנו מכה בכנף, אבל ממתי זה מעניין אותנו?!
  9. עובדים עלינו בעיניים..9 קלאסי..הירושלמים באים.. צריך לעשות להם הפוך על הפוך כמו בסלאח שבאתי. #לא_רוצים_שיכון_רוצים_מעברה אם בא רכש הוא לא נכנס לקרית שלום.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.