Jump to content

robinCris

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

97 profile views
  1. שנה ראשונה שלי עם מנוי אחרי כמה שנים. המשחק נגד כפר סבא עדיין לא מופיע זמן (גם לא בטוח לגבי היום).... מהנסיון שלכם... מתי מפרסמים זמני משחק?
  2. שאלה. אני מהצפון, אבל בשלישי מוצא את עצמי בתל אביב. יש לי דירה מדליקה ביפו, אבל מבאס לראות לבד. איפה מתארגנת צפיה משותפת?
  3. כל מועדון אירופי, אם אתה לא יכול להגיע למשחק, אתה יכול להחזיר את המנוי למשחק הספציפי הזה בלב והם ימכרו בשבילך אותו. יש מלא הצעות שאנחנו יכולים לתת. כלקוחות. רק אין ערוץ תקשורת פתוח
  4. זה המקום היחידי שמוכר מאסה של כרטיסים? מאסה של תעבורה? אתה לא משקיע באתר. אתה משקיע בשירות לקוחות. זה מה שהם אומרים שכל כך חשוב. "תרבות ניהול" היום איחסון שרתים זה גרושים. אין בעיה להרחיב. Miror sites זה דבר מקובל לאתרים עם תעבורה גבוהה.
  5. למה לא תעזור. ההנהלה חורטת על דגלה מקצוענות. בואו נהיה מקצוענים ונחתים את כל המנויים והאוהדים שאפשר על עצומה. לא מאמין שיתעלמו
  6. בשורה התחתונה אנחנו די מרוצים מההנהלה של מכבי. מרגישים שהיא שואפת למקצוענות. אבל כל פעם שמגיע הרגע של לקנות כרטיסים באתר לאן.... אני פשוט מתחלחל. זה בלתי אפשרי כבר עם הבזיון הזה. זה כמו ללכת למשחק ביד אליהו ולהכנס לשירותים בחולון. או באוסישקין עם הריח של השתן. ישבתי שעתיים אתמול. כל התקדמות, בטוח כבר שהצלחתי להזמין. server busy!!! מהתחלה!!! ובסוף יצאתי בלי הכרטיסים.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.