Jump to content

elbanana

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

792 profile views
  1. הכל היה נכון עד שקראתי את ההתכתבויות וואטסאפ בינהם. וכל נושא הכתב אישום לא כ"כ רלוונטי במדינה שבה פדופילים חוזרים לעבוד בסביבת ילדים ואנסים סדרתיים משתחררים אחרי שנתיים שלוש מהכלא.. וזה מובן מאליו שהעיסוק באצילי יותר אינטנסיבי כי הוא שחקן יותר טוב ומניאק יותר גדול על המגרש. לשם כך התכנסנו, כדורגל. אם הם היו אנשים פרטיים בוודאי שאף אחד בבלומפילד לא היה מתעסק בהם.
  2. אני חושב שהאמת לגביו כמו בדרך כלל נמצאת איפשהו באמצע. הוא לא באמת חלש ולא ראיתי אותו היסטרי ומלחיץ את ההגנה כמו שמוסקרה עושה או מפסיד לנו נקודות במיוחד ומצד שני הוא גם לא עילוי יוצא דופן בלשון המעטה. ההשוואה לדניאל פרץ לא מחמיאה לו אבל דניאל עבר לפאקינג באיירן אז כדאי שנשים דברים בפרופורציות. באידיאל עם ההגבלה המתחלפת של ה6 זרים עדיף לא להביא שוער זר כי זה מסנדל אפשרות לחילוף בליגה ומצד שני אנחנו כ"כ גרועים ברכש של זרים שזה לא רלוונטי. אם נביא שוער זר רוב הסיכויים שלא ניפול על אובארוב או אניימה. אם יבוא איזה חואן פאבלו אז עדיף כבר להשאר איתו. אם יש סיכוי לטננבאום בכושר שבו הוא היה בזמנו מבחינתי הוא הפיתרון האידיאלי.
  3. מביא לו בזריז איזה חבר שניים מנבחרת אנגולה. נותן לו לבחור. גם ככה אנחנו צריכים להחליף את כל הזרים בערך.
  4. חחחח יאללה כבר שיתפתח כמה אפשר לסבול את זה שהוא לא שם (הוא דיבר פה על מילסון אם זה לא ברור)
  5. אבל זאת בדיוק הנקודה במה שכולם רושמים לך. הקבוצה עשתה את הסיבוב הזה והבתים בקונפרנס עם מילסון והתרסקה טוטאלית בלעדיו. היא לא נראית מאומנת בגרוש בזמן שהוא נראה כמו משהו שלא ראינו פה. אתה מתעקש להתעלם בצורה לא אלגנטית בלשון המעטה. אני אקח את העצה של זה שמעליי.
  6. אצילי שיחק בקבוצה שמתפקדת מצויין גם בלעדיו כדי שהוא יוכל להתבטא ולתת לה את האקסטרה. מילסון משחק בקבוצה הרבה פחות מאומנת ובנויה מכל הבחינות ופשוט לועס לבד את ההגנה של הקבוצה מולו שהופכת אובדת עצות מול שחקן אחד, מה שמשפיע לה בעקיפין גם על היכולת להתקיף. נראה שאתה מתמקד בעיקר בסטטיסטיקה ולכן הפנו אותך לסטטיסטיקה איתו ובלעדיו שהיא מאוד פשוטה ואבסלוטית ואתה מתעקש לגמד את זה. אבל זה העניין, מי שרואה כדורגל ומבין מה הוא רואה לא צריך את הסטטיסטיקה. אם תשים את אצילי במכבי הנוכחית נטולת מילסון הוא יביא לך הרבה פחות נקודות. ועוד נוסיף שמדובר בזר צעיר יחסית בעונתו הראשונה בקבוצה
  7. הוא הרבה יותר טוב מאצילי. לא רואה את הסיבה להקטין אותו. כרגע הוא המראדונה שלנו, אנחנו לא שווים הרבה בלעדיו. אתה כנראה פשוט לא מבין מה אתה רואה. (וסליחה על הנימה המתנשאת זו לא הכוונה)
  8. חלום בלהות לטוס ולנסוע לחור הזה שאין לי מושג מאיפה הגרילו אותו, לעבור את מה שהיינו צריכים לעבור כדי להכנס לאצטדיון ובסוף לעבור את ההשפלה הזאת בלייב. כבר היה עדיף לעשות טיול למחנות ההשמדה.
  9. גם אני מפחד מירידת מתח. במהות הם קבוצה עדיפה שאמורה לנצח אותנו ברוב המקרים. שבוע שעבר הגענו בשיא החדות והדריכות, כל סטייט אוף מיינד אחר יכול להוביל לטראומה נוראית
  10. אם נחשוב שזה גמור נגלה שזה לא. ניצחו כמו שניצחנו בגלל שבאנו בדריכות שיא, אם נגיע שאננים נחטוף שניים מהירים על ההתחלה ונכנס להיסטריה.
  11. חושב שצריך לעלות עם ההרכב שפתח בחמישי עם 1-3 שינויים. זה משחק קלאסי לתת לשחקנים כמו קיקו/אדו/מלדה לטעום הרכב ראשון. להחליף חצי הרכב יכול לגרום לאיבוד נקודות וגם לא נותן הזדמנות לאלה שנכנסו להשתלב בהרכב חזק.
  12. שני טיעוני ביצה ותרנגולת 1)דוידזאדה במקום מילסון זה שמיים וארץ בערך. ברגע שאין לך כלים לסכן אותם אתה נאלץ לחזור אחורה ולהזמין לחץ שהופך למאסיבי כי הם קולטים שאין מי שיסכן אותם. 2) הפערים האלה אולי יצטמצמו כשהשחקני ספסל הרלוונטים יקבלו דקות, ולא כחילופים מאוד מאוחרים מידי פעם אם בכלל.
  13. הבעיה עם החילופים אתמול היתה שהם היו הגנתיים וגרמו לזה שנשארת בסוף עם שני שחקני התקפה בערך (ביטון ותורג'מן). בסגל הנוכחי אתה צריך להשמיש את קיקו אדו ומלדה.
  14. עשה עבודה יפה אתמול ואהבתי ששמר את הרגליים על הקרקע בסוף. נראה שמצא את השיבוץ הנכון לאגף ימין עם דוידה ושחר, שמשדרג ומשלים הרכב חזק. האתגר שלו יהיה לייצר אלטרנטיבה ראויה לאגפים ולא לשחוק אותם שוב למוות כמו שמפתה לעשות.. החילופים שלו בסוף המשחק לא היו טובים לדעתי והזמינו לחץ שיכל לעלות לנו בגול
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.