Jump to content

elbanana

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

971 profile views
  1. לא מסוגל לאחל לו בהצלחה בגלל איך שהוא עזב. זה שזאת נהייתה כבר שיטה שאנשים מבינים ומכילים הזוי בעיני. שיא השכונה והחובבנות פשוט המועדון נירמל את זה מתוך אינטרס כלכלי וחשיבה צרה והתרגלנו. מאמין שהוא כן יצליח שם אם זה יסתכם ביכולת ושהוא אנדרייטד. מבחינת יכולת נכנס בקלות לנבחרת מכבי של כל הזמנים שלי. שווה הרבה יותר מ5-6 מיליון, השווי האמיתי שלו לדעתי הוא באיזור ה15 ומי שרוצה שיצחק. הוא כבר היום יכול לשחק בכיף בפריימרליג בקבוצה סבבה. לדעתי יותר טוב ממנור סלומון לדוגמא. בשבילי זה מסמל בין היתר תקרה שהצבנו לעצמנו ואת הזניחה הסופית של "אנחנו לא צריכים כסף אלא שחקנים טובים" ושל השאיפה להשתדרג לקבוצת ליגת אלופות לגיטימית.
  2. תעשה מצווה ותחליף בבקשה גם את זה שמעצב את התלבושות. לא מכיר אותך אבל יצא לך יותר טוב
  3. כשהוא מתחנן לחזור משאיל אותו לרמת השרון ודואג שגם שם הוא ישב ביציע. בסוף עונה נדבר. מסכים. לא עשית את זה עם גויאגון קיבלת מילסון. אתה לא עושה את זה עם מילסון ובקרוב מאוד תקבל את זה שוב.
  4. ושאיש הקשר שיקצו לו מהמועדון יענה לו פעם ב14 שיחות בטון מחוייך ורגוע ויגיד לו שלפי מה שהוא שמע יש התעניינות רצינית מקבוצה הולנדית ושהוא יחזור אליו לעדכן אותו ברביעי הבא ב2 וחצי בצהריים רק שיהיה זמין
  5. חלום שלי שמכבי לא ימכרו אותו לכוכב ולא יודיעו לאף אחד כולל לנו ולו מה קורה עם זה. פשוט כלום. למשך עונה. גוסטינג. חוסר וודאות מוחלט. כמו שהוא עשה כשברח לפורטוגל. ירצה ילך להתאמן עם יהונתן ושיעלה סטורים משם.
  6. דווקא לי לא נראה. האינטרס שלו בסיפור הזה הוא בעיקר השכר שמציעים לו, מדובר פה בקבוצה בערך בסדר גודל שלך מליגה בינונית מינוס. זה לא שבאיירן פנתה. אם גולדהאר לא ירצה לשמוע על כל מי שעושה לו קצת בעיות כדי לעזוב אז כל מי שמככב פה יעזוב בזול. אנחנו מתעסקים פה בשחקני כדורגל צעירים לא בפרחי קצונה. אגב, אם היית נכנס חזק בפריצה או גויאגון זה לא היה קורה עכשיו. בגלל איך שהתנהלנו עכשיו מול מילסון אתה יכול להיות בטוח שזה עומד לקרות שוב. לי זה נראה שמלכתחילה היו פתוחים מידי לרעיון של למכור אותו הבעיה היתה רק המחיר.
  7. לא יודע. לי זה נראה כמו מישהו שזכה במכונית פאר בהגרלה אבל הוא מעדיף כסף על מכונית כ"כ טובה אז הוא מוכר אותה. אם היו רוצים להשאיר אותו היו משדרגים לו חוזה למעל מיליון (מקביל לטיפול שוטף במוסך) כבר לפני כמה חודשים ומודיעים שהוא לא למכירה. גם אחרי מה שעשה היית יכול להודיע שהוא לא למכירה או פשוט לנקוב במחיר באמת גבוה סטייל מה שבית"ר עושה עם יונה ולהוריד את כולם מהעץ.
  8. תהיה - פיקו וארגס לא הגיע אלינו כי חשבו שהוא לא לרמה שלנו. אותם אנשים חושבים שאדו כן?
  9. שום טענות למאמן. בשביל תחילת הדרך והסגל שיש לו זה אפילו מרשים. מההנהלה אני נגעל.
  10. קח אותי לסוף עונה שעברה ותשאל אותי אם אדו ואבישי זה הכנפיים של עירוני טבריה או שלנו במוקדמות צ'מפיונס ואני שם אול אין על טבריה. מזל שיש את חוזז מחליף ראשון למקרה שלא יעבוד. בהצלחה.
  11. כשהרכישות הכי גדולות שלך היו לפני 8-9 שנים ומאז אתה לא מדגדג את הסכומים האלה ומתמקד במציאות ושחקנים חופשיים, והקבוצה עושה אקזיטים על על כל שחקן שנותן חצי עונה טובה בעיתויים מסכני אליפות וצ'מפיונס אתה מבין שהפכת למכבי פ"ת בדפוס חשיבה. ואנחנו גם לא טובים בזה. על לוזון לא היו מעיזים לעשות חרם ואפשר להיות בטוחים שהוא היה ממקסם את הסכומים הרבה יותר טוב.
  12. כנראה שהשאיפות של ההנהלה במועדונים שונות. הם שואפים להיות כמה שיותר טובים ואנחנו מחפשים לעשות כסף
  13. ומכרת את הכוכב הכי גדול שלך בזול אחרי עוד חרם מוצלח
  14. אם הדיווחים נכונים אנחנו פשוט סמרטוטים
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.