Jump to content

אליהו_הנביא

משתמשים רשומים
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by אליהו_הנביא

  1. ארז פפיר זה השופט הכי חלש בליגה בפער, גרוע לנו מאוד. הוא עושה דווקא, בזבוזי זמן, הרצאות. שיהיה לנו בהצלחה.
  2. הם לא. אין להם כל כך הרבה הרשעות כמונו וכמו חיפה.
  3. ההרגשה שלי שאם נצליח איכשהו לא לבעוט בדלי במה שנותר וניקח את האליפות, עונה הבאה זה שוב יהיה חיפה קל. בכר יחזיר את כל מה שהצליח לו, אנחנו לא נביא זרים כי יש מלחמה וזהבי רק בתפוקה יורדת, לא אופטימי קיצר.
  4. אתה לא רואה כאן איפה שחר נמצא.
  5. מסתבר שהמצלמה עבדה רק פתאום עשתה זום של האגדות, אבל אין מצב שזוית אחרת לא מראה דבר כזה ברור
  6. צריך לדרוש לבדוק איך המצלמה הנכונה לא שודרה אליהם, בהינתן שאין להם זויות אחרות מהראשית אי אפשר לקבוע.
  7. אנחנו לא ניצחנו את ריינה השנה, כן? פעמיים תיקו אני זוכר כמה משחקים אחורה, אבל גם נגד הפועל חיפה בפעם שעברה הוא לא היה משהו.
  8. אני חושב שמכבי צריכים לדרוש בדיקה חיצונית איך יכול להיות שמצלמה שאמורה להיות סטטית כל השידור פתאום לא מצלמת ולא עוברת לשופטים. האם האחראי זה מישהו מערוץ הספורט? שיהיה ברור חד משמעית, אם זה מכוון זה עילה לפסילת המשחק. זה כבר לא מצחיק.
  9. ואני ממש לא בטוח שאנחנו מנצחים את הפועל חיפה בשבת, משחק באור יום, גבי חושך במשחקי שבת, מילסון חושך כבר תקופה, זהבי בחוץ.
  10. עם כל הכבוד התמונה הזאת לא אומרת כלום, רק שסביר שהוא לא הספיק לברוח עד כדי כך מההגנה בזמן הזה, אבל איך אין תמונה של נבדל זה יותר מדי קל
  11. מי שפתח את הנושא הזה צריך לקבל הרחקה מהפורום ואני עדין, בהינתן זה שאנחנו נפסיד קל בסמי עופר זה רק ארבע הפרש.
  12. אין מצב שויטור זז יותר מהר מההגנה בשלושה מטרים וברח מהנבדל ולא יכול להיות שלא מראים קו נבדל בטלויזיה. חייבת להיות מצלמת 16
  13. הדיון שלהם ברביעי, הם לא הלכו על עסקת טיעון, אבל אם יקבלו גם זה אומר שגם הם לא ישחקו עם חוץ בטרנר.
  14. אני ממש לא בטוח שזה שחור או לבן, השאלה אם למכבי היה מה לעשות בנושא לאור זה שמדובר בעונש בסל העונשים המוצר לפי התקנון החדש ובלי קשר בכלל לזה שהסעיף שונה לנסיבות מחמירות. אני חושב שהשאלה העקרונית היחידה שאפשר לשאול בוודאות ולמכבי הייתה בחירה זה האם לא יהיה קהל בסמי עופר או בטרנר, מה עדיף? וכמו שזה נראה עכשיו מבחינת הלחימה יש מצב שהיום יהיה המשחק האחרון עם קהל בכלל...
  15. הבעיה היא במטומטם שחשב להציע את זה לסל העונשים בתקנון החדש (רמז, אלה הקבוצות), מה הם בדיוק חשבו שיקרה? ההתאחדות תשב ותתן רק 1500 שח על אבוקה ביציע וככה הקהל כל משחק ידליק את היציע? היה ברור שישתמשו בזה והיה ברור מי נפגע מזה.
  16. אני גם חשבתי כך כמו כולם, אבל האם הארגון היה פועל אחרת אם היה יודע שיהיה כאן עונש של איסור הגעה לטרנר או סמי עופר? אני מרשה לעצמי לחשוב שכן... אני חושב שהתובע כאן החמיר והפתיע, אז במקרה הזה יצא שכן, הארגון אשם, הוא עשה הערכת סיכונים שגויה(כנראה כולנו חשבנו כך) ובכך זיין אותנו. צודק! אני אוסיף עוד משהו, איך שאנחנו נראים מולם השנה אנחנו לא ננצח שם גם עם קהל חוץ ולכן טרנר יותר משמעותי, הלוואי ואתבדה בשני וננצח גם בלי קהל חוץ.
  17. זה לא מדוייק, העונש הזה הוא אופציה בתקנון החדש, מי שהגה אותו חתיכת מטומטם. מסכים על השאר, זה פתח לדברים רעים בעתיד ואני חושב שקהל בטרנר יותר קריטי אפילו כי חובה להגיע לסמי עופר עם פער משמעותי.
  18. מה מכבי יעשו אם חיפה בסוף לא יקבלו עונש של משחק חוץ? בטח באר שבע יפעילו לחץ כי שני המשחקים יפלו עליהם
  19. חוץ מזה שנראה שמאז התקנון החדש מכבי ממש ויתרה על ניסיון לאתר אוהדים פורעים ולתבוע אותם
  20. לא מבין איך אפשר לוותר מראש על הדיון כשמגיע לנו רק קנס, טרנר בלי קהל זה משחק סופר קריטי.
  21. מכבי הסכימו עם התובע על עסקת טיעון, אין קהל חוץ בטרנר, מחכים לאישור. איזה החלטה מבישה על משהו שמראש לא היינו אמורים לעמוד עליו לדין חוץ מקנס על האבוקות. אני מסכים שזו ההתחלה של הסוף של הכדורגל, שנה הבאה דרבי בלי קהל חוץ, בהנחה שהפועל נשארים
  22. הורדת נקודות אפשרית רק על אחד משלושת המקרים המצויינים בתקנון.
  23. אגב, אני חושב שאם יוטל עונש כזה במיוחד במשחק בסמי עופר, הקהל של מכבי צריך להודיע שהוא לא מגיע לסכנין ובני ריינה ושמכבי לא ימשכו את הכרטיסים.(למרות. לסכנין מגיעים תמיד גג 300 איש)
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.