Jump to content

אליהו_הנביא

משתמשים רשומים
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

3,318 profile views
  1. בעונה הראשונה אניימה היה השוער
  2. שמע, קודם כל כן, הייתי מכניס את יוני לאגף שמאל ומשאיר את דווידה בימין, יוני גרוע אבל הגנה הוא עושה ויורד אחורה ואז שחר לא היה מופקר. אם רצית להוציא את שחר, אז או שלושה בלמים או נחמיאס ישחק בימין ותכניס את לוקסן, אם הוא בסגל הוא כשיר ויותר גרוע מהחרא שהיה אתמול עם סבוריט נחמיאס לא היה יכול להיות. איך אפשר להגיד שהמאמן לא אשם, מי אשם אמא שלי?
  3. למה מי יודע להוציא חוץ במכבי? אנחנו הקבוצה היחידה בליגה שכל חוץ שלה זה כדור עובר, פשוט הזיה מה שקורה עם זה.
  4. שום אשמה? תגיד לי אתה שפוי? איך יכול להיות של אמן אין שום אשמה במה שראינו אתמול? אשמה זה להכניס את דן ביטון במקום מילסון, זה הקיבעון שהרס לנו עשר הפרש, היינו שחקן פחות, הפקרת את שחר ומעבר לזה, ביטון שחקן פרווה ואיטי, לא מתאים למשחק. אני גם לא הייתי משאיר את זהבי ושם את תורג'מן בקו. שוב זה לא מתאים לשיטת המשחק של אתמול. חוץ מזה מצפה ממאמן שיקח שחקנים הצידה ויעשה סדר. אפס השפעה לחיוב.
  5. שם את הבית שלי שהבן זונה הזה(מצטער לא יכול ולא אפסיק לקלל אותו) יעלה בראשון עם דן ביטון בצד ימין. צריך לשרוק לו בוז עצום כשהוא עולה לדשא בראשון, הכוונה למאמן, למרות שגם לביטון אפשר.
  6. כי תורג'מן כשחקן קו זה משהו שמוכיח את עצמו כבר תקופה? מאמן בן זונה טיפש, לא יכול לראות אותו ואת הראיונות המיותרים שלו. הבן אדם מאוהב באפס כמו ביטון ולא משחרר מזה והוא פשוט לא מבין כדורגל ואיך מאמנים.
  7. וזה רק מראה שהמאמן המדיין הזה חזר לקיבעון שהחריב לנו עשר הפרש, דן ביטון ותורג'מן באגפים. אין תקווה.
  8. קבוצה שאיבדה 14 הפרש, מאבדת יתרון שלושה שערים, זו השפלה שתהדהד כל העונה ואם מילסון נפצע להרבה נגמרה העונה. המאמן הבן שרמוטה הזה חייב לטוס היום לאירלנד ולא לחזור. אפס מסריח אין לו מושג פשוט אין
  9. הוא יכול להזדיין מפה היום, זו בושה הרבה יותר גדולה מזניט, אחת התבוסות הכי גדולות של קבוצה שהובילה הפרש שלוש. גם אם הוא יקח טראבל אני אקלל את הבן זונה הזה.
  10. העיקר שהמאמן הבן זונה הזה הכניס את דן ביטון ואת תורג'מן לאגף.
  11. בא ברזל ועולה לשידור ב103 ומשקר המצח נחושה. הוא אומר שאף אחת משלוש הקבוצות לא מחזיקות עונש על תנאי על משהו שמורידים עליו נקודות בתקנון החדש. שקרן מסריח.
  12. הוא חתיכת שקרן, כי לפי מה שהוא אומר לחיפה אין שום הצדקה לערעור בכלל, כי העבירה המקורית שלהם מצדיקה גם מצדיקה הורדת נקודות.
  13. כך הגיוני לעשות, פשוט מקודם זה היה לטובת חיפה אז אמרו שלא יחכו.
  14. לא רק זה, יש עניין שחיפה הם בעצם היחידים שהתנאי שלהם נפסק בגלל עבירה שגם בתקנון החדש מובילה להורדת נקודות ולכן אצלם בפרט אין שום הצדקה משפטית לבטל את התנאי. בית הדין לא יוכל לבטל עונשי תנאי ישנים, כי אין משום יציאת תקנון חדש כמחיקת הגיליון ולכן יהיה מעניין.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.