Jump to content

לא מוצא היגיון

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,620 profile views
  1. אחרי החזרה של הצעירים הסגל נראה פתאום סביר. ועדיין... בלם וכנף שמאל זרים זה חובה לדעתי. ואז לשחרר/להשאיל את יונתן, חוזז, אדו, נחמיאס זה המינימום. אולי גם את אבו פרחי ונידם אבל רק כדי שיקבלו דקות. כי בהם אני עוד מאמין שיצאו שחקני כדורגל שראויים למכבי.
  2. נראה סבבה. מעדיף את זאדה. ופותח עם זהבי בחוד ותורג׳י בשמאל. במחצית מכניס את מדמון על זהבי.
  3. לא יודע איך לאכול את אסאנטה עדיין. מרגיש לי שבתור בלם הוא עלול לגרום לפנדלים...משתחרר לו משהו בארגסיביות כשהוא במאבקים. ועדיין שם אותו בלם במקום נחמיאס בכל יום. שלמה צריך לפתוח. בלטקסה...אולי הייתי משאיר בסגל רק כי הוא מגוון אבל התקפי לב בכל עמדה. כנף שמאל ובלם אכזר זרים מאסט להרכב. כל השאר זה אילתורים.
  4. ועדיין אם יודעים שתורג׳מן עלול להימכר הייתי מביא חלוץ לפני קשר אמצע...אבל מאיך שהולך לו באולימפיאדה נראה לי שהסוכן שלו יכול לצאת לנופש
  5. בכללי בעד רכש. עם החרמנות פה גם עגייב היה בא בטוב. לדעתי - מביא כנף, בלם, עושה משחק, חלוץ, שוער לפני קשר אמצע...
  6. מתי בעבר חתם פה מישהו מהכותרת של נושא מלפפונים?
  7. חלאילי עלה 7 נכון? וואלה אם מקבלים 5 אנחנו פראיירים גדולים
  8. זה מכבי...בוא...לשלב לאט לאט...לעבור פציעה ורק באזור דצמבר-ינואר הוא יוכל להיכנס מחליף לכמה דקות. יותר מזה = נס גלוי.
  9. עיצוב של פיפא 99 איזה חובבנות עם הכוכב. נראה שהזמינו את החולצות כשחשבו שנחרבן את האליפות... קנו מדבקות כוכב ממקס סטוק ונתנו לקייטנת שושי להדביק. אולי רמז לאיטיות של זהבי...הכוכב השנה יהיה באופסייד
  10. גול אחד שלו במחזור פתיחה ותראה איך הפורום נדלק. ברצינות - אני מאלה שחושבים שהיה צריך ללכת עליו חזק. חצי מיליון בעונה שזרים לא חושבים לבוא לכאן זאת מציאה.
  11. אחרי כל תיקו או הפסד בקש כולם פה אמרו "הלוואי שיפול טיל על האיצטדיון המסריח הזה..." הנה נפל וכולם מתלוננים. מגיע לכם עראפתים וחנאן אשראווים. בצחוק כן?! כואב הלב מה שנהיה מהצפון שלנו
  12. מישהו מדמיין את מוחמד או שרי עושים את זה ליענקל'ה? ג׳נטלמניות פלוס מקרי עבר שלא טופלו כמו שצריך נותנת לגיטמציה לסוכן להחליט על מהלך כזה. לא מתהפך כמו סטייק או בא בטענות למילסון. הוא שחקן כדורגל ומה שהסוכן אומר הוא עושה. מקווה שיסתדר ויהיה אצלנו. אבל היממה האחרונה מראה שהכיוון הוא הפוך. אם מכבי תעשה קופה ותנצל אותה מהר כדי להנחית שחקן קו מה טוב. עם איך שמכיר את מכבי...ימכרו ב4 מיליון וישאילו שחקן קו בסוף החלון שיפצע באימון פתיחה.
  13. באוקטובר עושה סדרת חינוך ליונתן כהן. וואן עם כותרת "ז'ראקותו" אלוף האלופים והסיבוב הראשון באירופה יקבעו הרבה איך העונה תראה. צריכים איכשהו להתחיל ברגל ימין. בהצלחה!!!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.