Jump to content

ziv3232

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

235 profile views
  1. אשדוד זה 30 ק"מ מתל אביב ו-80 ק"מ מבאר שבע. אין כמעט אנשים שגרים באשדוד ועובדים בבאר שבע, אם כבר זה הפוך יש הרבה אנשים שגרים בבאר שבע ועובדים באשדוד.
  2. אני מקווה שלא ייצא לאירופה, מיכה שחקן חכם מאוד, מקווה שיישאר.
  3. חחח גדול לא יודע מי עיצב את זה אבל הוא מוכשר
  4. אמא שלך מיץ של הזבל יא חתיכת קוקסינל מתנשא! סתבא וסבא שלי בנו את העיר באר שבע בשנות ה-50. אני אומנם לא באר שבעי, במקור אני ממושב אביחיל, אבל לא אתן יד לשנאת חינם וחירטוטים. לפחות תדייק, תושבי באר שבע הם לא פחות אקדמיים מתושבי תל אביב וחיפה. שאני אגיד איזה ערסים מסתובבים ברמת השרון? כולל שכנים שעושים קריוקי כמעט כל לילה, ומדי פעם גם דקירות. ובקשר לדוקרנים: אני חושב שרוב הסיכויים שמדובר בבדואים בכלל!! שמעתי על מקרה מאוד דומה לפני שנה באזור התעשייה בבאר שבע שצמוד לכפר חורה!! ובכלל הבדואים האלה כבר מזמן השתלטו על כל המדינה, רק לפני חודשיים חשכו עיניי בחוף אכדיה, עשרות בדואים שמעו מוזיקה ערבית בקולי קולות וזרקו זבל על החוף עד שבאו פקחים וקנסו אותם.
  5. איזה ערוץ נפתח ב-yes? ערוץ 51 סגור!
  6. במשחק בודד אצטדיון מסוגל לשנות תוצאה, בעונה שלמה אצטדיון לא מסוגל לייצר מגמה.
  7. עשיתי בדיקה קטנה: בשתי העונות שלהם עם אלישע לוי הם ניצחו את רוב המשחקים שלהם בוסרמיל ונפלו בגדול במשחקי חוץ. כך שהאצטדיון החדש לא הגורם המרכזי להצלחה שלהם. לפי דעתי ההצלחה שלהם זה בגלל ברק בכר והמאמן המנטלי שלהם. נוואקמה, ויטור ואוחנה פשוט עושים אותם יותר טובים, אבל גם בלעדיהם העונה הם היו במקום הראשון לפי דעתי בגלל ברק בכר. זאת אומרת שאם אלישע לוי היה מאמן אותם היום, הוא היה מוציא פחות מהשחקנים האלו. ואם ברק בכר היה מאמן אותנו היינו מקום ראשון עכשיו כמעט בוודאות.
  8. אני דווקא חושב שזה מצחיק.. לא צריך להתעצבן אנחנו גם צחקנו עליהם 3 שנים.
  9. רץ בוואטסאפ: עברתי עכשיו בתל אביב בבוקר וביקשתי חומוס, בחומוסייה אמרו לי יש רק בלקחת. שאלתי למה? אמרו לי "זה מה יש, אין צלחת" ויתרתי על החומוס, אמרתי ניכנס לגלידריה, בסוף הביאו לי בכוס. אמרתי שאני רוצה בגביע, אמרו לי "בתל אביב אין גביע" משם המשכתי לשינקין לקנות כדור וחולצה, אמרו לי החנות סגורה. שאלתי למה? "אמרו לי אלוף הספורט עברה לקריית שמונה". מפה לשם, המטרה העיקרית הייתה להתחיל תואר ראשון. נכנסתי לאוניברסיטת ת"א ושאלתי: "איזה תארים יש פה"? אמרו לי "רק לימודי תעודה, השנה אין לנו תארים".
  10. אני מעדיף לארח רדיוס בבאר שבע ולא בסמי עופר הדפוק הזה. איך יכול להיות שאצטדיון חדש ויקר כל כך עם אקוסטיקה דפוקה כל כך?
  11. אבא שלי גר בעומר שליד באר שבע ויוצא לי לבקר שם לפעמים והיא ממש אבל ממש לא פריפריה, יש להם פול קניונים, בתי קולנוע, מגדלי יוקרה, מזרקות, פארקים ענקיים, והייטק ליד הרכבת. ואם כבר הזכרתי את עומר אז אפשר להגיד שהיא יותר עשירה אפילו מסביון, יש לאנשים שם בתים ומכוניות מטורפות ולעיר עצמה יש פארק הייטק גדול שמכניס להם ים כסף. וחוץ מזה גם האנשים בב"ש וגם ראש העיר שלהם לא טוענים שהם פריפריה, רק המירי גרב הזאת וחבורת הפופוליסטים בשקל וחצי טוענים את זה כדי לשמוח לאיד על חשבון מכבי. וחיפה? איך בכלל אפשר אפילו לחשוב שהיא פריפריה? נכון, חיפה עיר אפורה, מסריחה ומזוהמת, אבל זה בעיה שלהם, יש להם ראש עיר מטומטם וכסף לא חסר להם. אם כבר מדברים על פריפריה שהגרב הזאת תלך לקריית שמונה או מצפה רמון ואפילו לדימונה ותראה מה זה פריפריה, 8 בערב העיר ריקה כולם בבתים הכל סגור ואין לאן לצאת. יאללה שיזדיינו!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.